אחסון אתרים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

בעולם הדיגיטלי המתפתח במהירות שלנו, אירוח אתרים הפך להיבט מכריע עבור עסקים ואנשים פרטיים כאחד. פוסט בלוג זה נועד להרחיב את המורכבות והחשיבות של אירוח אתרים, תוך התעמקות בהיבטים השונים שלו, החל מהבנת היסודות שלו, ועד לבחירת ספק האחסון הנכון, וההשפעה שיש לו על ביצועי האתר שלך ואבטחתו.

הבנת היסודות: מהו אחסון אתרים?

בבסיסו, אירוח אתרים מתייחס לשירות המאפשר לאנשים וארגונים להנגיש את אתרי האינטרנט שלהם לעולם באמצעות האינטרנט. זה כרוך באחסון כל הקבצים, הנתונים והתוכן הדרושים המרכיבים אתר אינטרנט בשרת או ברשת של שרתים. כאשר מישהו מקליד את שם הדומיין של האתר שלך או לוחץ על קישור לאתר שלך, הדפדפן שלו שולח בקשה לשרת האחסון, אשר לאחר מכן מאחזר ומעביר את קבצי האתר למכשיר המשתמש.

  • המטרה של אחסון אתרים
    המטרה העיקרית של אחסון אתרים היא לספק נוכחות מקוונת אמינה ומאובטחת לאתר שלך. כאשר אתה נרשם עם ספק אירוח, הם מקצים לך כמות מסוימת של שטח שרת שבו יאוחסנו קבצי האתר שלך. שטח זה ממוקם בדרך כלל במרכז נתונים, המצויד בכל התשתית והטכנולוגיה הדרושים כדי להבטיח את פעולתו השוטפת של האתר שלך.
  • סוגים שונים של אחסון אתרים
    ישנם מספר סוגים של אחסון אתרים זמינים, כל אחד עונה על צרכים ותקציבים שונים. אירוח משותף הוא האפשרות הנפוצה והמשתלמת ביותר, שבה מספר אתרים חולקים את אותם משאבי שרת. אירוח שרת פרטי וירטואלי (VPS) מספק פתרון ניתן להרחבה וניתן להתאמה אישית יותר, מכיוון שהוא מאפשר משאבים ייעודיים בתוך סביבה משותפת. אירוח שרתים ייעודי מציע שליטה ומשאבים מקסימליים, שכן יש לך שרת שלם המוקדש אך ורק לאתר האינטרנט שלך.
  • בחירת ספק האירוח המתאים
    בחירת ספק האחסון הנכון היא קריטית להצלחת האתר שלך. גורמים שיש לקחת בחשבון כוללים אמינות, אבטחה, תמיכת לקוחות ומדרגיות. חפש ספקים המציעים ערבויות זמן פעולה אמינים, אמצעי אבטחה חזקים כגון גיבויים רגילים ותעודות SSL, ותמיכת לקוחות מגיבה. בנוסף, העריכו את צרכי האתר שלכם במונחים של אחסון, רוחב פס והיכולת להתמודד עם עליות תנועה. שקול את המוניטין של הספק, ביקורות משתמשים ותוכניות תמחור כדי לקבל החלטה מושכלת.

תפקידו של ספק אירוח: מי עושה מה?

בכל הנוגע לאירוח אתרים, ספק האחסון ממלא תפקיד מכריע בניהול ותחזוקת תשתית השרת התומכת באתר שלך. הם אחראים להבטיח שהאתר שלך פועל בצורה חלקה, ומספקים את המשאבים הדרושים ותמיכה טכנית.

אחת מהאחריות העיקריות של ספק אירוח היא להקצות שטח שרת עבור קבצי האתר ומסדי הנתונים שלך. הם מבטיחים שלאתר שלך יש נפח אחסון מספיק כדי להכיל את התוכן, התמונות, הסרטונים וקבצים אחרים שלך. בנוסף, הם מנהלים את משאבי השרת, כגון CPU, RAM ושטח דיסק, כדי להבטיח ביצועים מיטביים.

ספק האירוח אחראי גם על תחזוקת השרת ועדכונים. הם עוקבים אחר תקינות השרת, מבצעים גיבויים קבועים ומחילים תיקוני אבטחה ועידכוני תוכנה הדרושים כדי להגן על האתר שלך מפני נקודות תורפה ואיומי אבטחה. בכל מקרה של בעיות או בעיות טכניות, צוות התמיכה של ספק האירוח זמין לסייע ולפתור בעיות.

יתר על כן, ספק האירוח מנהל את קישוריות הרשת של השרת כדי להבטיח שהאתר שלך נגיש למשתמשים ברחבי העולם. הם מטפלים ברישום שם הדומיין ובניהול ה-DNS (Domain Name System), ומבטיחים שהדומיין של האתר שלך מקושר כהלכה לשרת.

בנוסף לאחריות טכנית אלה, ספקי אירוח מציעים לעתים קרובות שירותים ותכונות נוספות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר שלך. אלה עשויים לכלול אירוח דואר אלקטרוני, בוני אתרים, מערכות ניהול תוכן (CMS), אישורי SSL ופתרונות מסחר אלקטרוני. הם עשויים גם לספק כלים אנליטיים ודיווח שיעזרו לך לעקוב אחר ביצועי האתר שלך וסטטיסטיקות מבקרים.

אירוח משותף, VPS, שרתים ייעודיים: איזה מהם מתאים לך?

כשזה מגיע לבחירת אפשרות האחסון המתאימה לאתר שלך, יש לך שלוש אפשרויות עיקריות שיש לקחת בחשבון: אירוח משותף, VPS (שרת פרטי וירטואלי) ושרתים ייעודיים. לכל אפשרות יתרונות משלה והיא מתאימה לסוגים שונים של אתרים ולצרכים עסקיים.

אירוח משותף הוא הבחירה המשתלמת והפופולרית ביותר עבור עסקים קטנים ואתרים אישיים. עם אירוח משותף, אתרי אינטרנט מרובים מתארחים באותו שרת, וחולקים את המשאבים שלו כמו מעבד, זיכרון RAM ואחסון. סביבה משותפת זו הופכת אותה לאופציה ידידותית לתקציב, אך היא יכולה גם להוביל לביצועים איטיים יותר אם אתרים אחרים בשרת חווים תעבורה גבוהה.

אירוח VPS מציע דרך ביניים בין אירוח משותף לשרתים ייעודיים. עם VPS, האתר שלך שוכן על שרת וירטואלי שמחולק משרת פיזי גדול יותר. המשמעות היא שיש לך משאבים ייעודיים, כגון מעבד, זיכרון RAM ואחסון, שהוקצו לאתר שלך, מה שמעניק לך ביצועים ואבטחה טובים יותר בהשוואה לאירוח משותף. אירוח VPS מתאים לאתרים שיצאו מהאחסון המשותף אך אינם דורשים את מלוא המשאבים של שרת ייעודי.

שרתים ייעודיים מספקים את הרמה הגבוהה ביותר של ביצועים ושליטה. עם שרת ייעודי, יש לך שרת פיזי שלם המוקדש אך ורק לאתר שלך. זה אומר שיש לך שליטה מלאה על משאבי השרת ויכול להתאים אותו לצרכים הספציפיים שלך. שרתים ייעודיים הם אידיאליים עבור אתרים בעלי תנועה גבוהה, פלטפורמות מסחר אלקטרוני ועסקים הדורשים אבטחה ואמינות מקסימלית.

האם גודל משנה? הבנת רוחב פס ואחסון

כשמדובר באחסון אתרים, הבנת המושגים של רוחב פס ואחסון היא חיונית. רוחב פס מתייחס לכמות הנתונים שניתן להעביר בין האתר שלך למבקרים בו. זה קובע כמה מהר האתר שלך יכול להיטען וכמה מבקרים יכולים לגשת אליו בו זמנית. רוחב פס מספק חשוב כדי להבטיח חווית משתמש חלקה ולמנוע זמני טעינה איטיים או קריסות אתרים.

מצד שני, אחסון מתייחס לכמות שטח הדיסק הפנוי לאחסון קבצי האתר, מסדי הנתונים ותוכן אחר. זה כולל את התמונות, הסרטונים, המסמכים וכל קבצי מדיה אחרים של האתר שלך. גודל האתר שלך וכמות התוכן שברשותך יקבעו כמה שטח אחסון אתה צריך. חשוב לבחור תוכנית אירוח שמספקת מספיק נפח אחסון כדי להתאים לצרכי האתר שלך, במיוחד אם יש לך מספר רב של קבצי מדיה או שאתה מצפה שהאתר שלך יגדל עם הזמן.

כאשר שוקלים רוחב פס ואחסון, חיוני להעריך את הדרישות הספציפיות של האתר שלך. אם יש לך אתר קטן עם תעבורה נמוכה ותוכן מדיה מינימלי, תוכנית אירוח עם מגבלות רוחב פס ואחסון נמוכות יותר עשויה להספיק. עם זאת, אם יש לך אתר אינטרנט עתיר תנועה עם קבצים גדולים או אם אתה צופה צמיחה משמעותית, חשוב לבחור תוכנית אירוח עם רוחב פס ואחסון בשפע כדי למנוע בעיות ביצועים.

בנוסף, ראוי לציין שחלק מספקי אירוח מציעים רוחב פס או תוכניות אחסון בלתי מוגבלות. למרות שזה עשוי להיראות מושך, חשוב לקרוא את האותיות הקטנות מכיוון שלתכניות אלה יש לרוב מגבלות או מדיניות שימוש הוגן שעלולה להשפיע על ביצועי האתר שלך אם חריגה.

מדוע זמן פעולה חשוב?

זמן פעולה תקינה מתייחס לפרק הזמן שבו אתר אינטרנט נגיש למשתמשים ללא כל הפרעות או השבתה. זהו גורם קריטי בקביעת האמינות והזמינות של האתר שלך.
אחוז זמן פעילות גבוה הוא חיוני מכמה סיבות. ראשית, זה מבטיח שהאתר שלך נגיש למבקרים בכל פעם שהם רוצים לגשת אליו. אתר שחווה השבתה תכופה יכול לתסכל מבקרים ולהוביל לאובדן לקוחות או לקוחות פוטנציאליים.
שנית, זמן פעילות מקושר ישירות למוניטין ולאמינותו של האתר שלך. אתר זמין ואמין באופן עקבי בונה אמון עם המשתמשים שלו. מצד שני, אתר אינטרנט מושבת לעיתים קרובות עלול ליצור רושם של חוסר מקצועיות ועלול להרחיק משתמשים אל המתחרים.
בנוסף, זמן פעולה חיוני לעסקים המסתמכים על אתרי האינטרנט שלהם למסחר אלקטרוני או עסקאות מקוונות אחרות. זמן השבתה עלול לגרום לאובדן מכירות, לפספס הזדמנויות ולפגיעה במוניטין של המותג.
יתר על כן, מנועי חיפוש כמו גוגל מחשיבים את זמן פעילות האתר כגורם דירוג. אתרים עם זמן פעולה גבוה נוטים יותר לדרג גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש, מה שיוביל לנראות מוגברת ולתנועה אורגנית.
כדי להבטיח זמן פעולה גבוה, חשוב לבחור ספק אירוח אמין המבטיח רמה מסוימת של זמן פעולה, המתבטא בדרך כלל באחוזים. חפש ספקים המציעים זמן פעולה של 99.9% ומעלה. בנוסף, ניטור שוטף ותחזוקה יזומה יכולים לעזור לזהות ולפתור בעיות שעשויות להשפיע על זמן הפעילות באופן מיידי.
לסיכום, לזמן פעילות יש תפקיד מכריע בהצלחת האתר. זה מבטיח נגישות, בונה אמון, תומך בעסקאות מקוונות ומשפיע על דירוג מנועי החיפוש. על ידי תעדוף זמן פעולה ובחירה בספק אירוח אמין, אתה יכול להבטיח שהאתר שלך יישאר זמין ופונקציונלי עבור המשתמשים שלך, ותורם לחוויית משתמש חיובית ולצמיחה עסקית.

ל-SSL או לא ל-SSL: החשיבות של אבטחת אתרים

בנוף הדיגיטלי של היום, אבטחת אתרים היא בעלת חשיבות עליונה. היבט אחד מכריע באבטחת אתרים הוא הטמעת הצפנת SSL (Secure Sockets Layer). SSL מייצר חיבור מאובטח בין הדפדפן של המשתמש לאתר שבו הוא מבקר, ומבטיח שכל הנתונים המועברים בין השניים יישארו מוצפנים ומוגנים מפני גישה בלתי מורשית.
הטמעת SSL באתר שלך מציעה מספר יתרונות מרכזיים. ראשית, זה עוזר להגן על מידע רגיש כגון אישורי התחברות, פרטי כרטיס אשראי ונתונים אישיים של המשתמשים שלך. זה חיוני במיוחד עבור אתרי מסחר אלקטרוני או כל אתר שדורש מהמשתמשים לשלוח מידע אישי. הצפנת SSL מונעת מהאקרים ליירט ולגנוב מידע יקר ערך זה.
שנית, SSL עוזר לבנות אמון ואמינות עם המבקרים באתר שלך. כאשר משתמשים רואים את סמל המנעול או את הקידומת "https" בשורת הכתובת של הדפדפן, הם יודעים שהחיבור שלהם מאובטח. זה נותן להם שקט נפשי ומבטיח להם שהמידע שלהם בטוח באתר שלך. מצד שני, אתרים ללא אישורי SSL עשויים להיות מסומנים כ"לא מאובטחים" על ידי דפדפנים, מה שעלול להרתיע משתמשים מלבקר באתר שלך או לעסוק בו.
יתר על כן, SSL אינו חשוב רק להגנה על נתוני המשתמש; זה גם תורם לאבטחה הכללית של האתר שלך. תעודות SSL עוזרות למנוע התקפות סייבר כגון פרצות מידע, התקפות אדם-באמצע וניסיונות דיוג. על ידי הצפנת הנתונים המועברים בין השרת לדפדפן המשתמש, SSL מוסיף שכבת אבטחה נוספת לאתר שלך, מה שמקשה על האקרים לקבל גישה לא מורשית.
בנוסף ליתרונות האבטחה, תעודות SSL יכולות גם להשפיע לטובה על דירוג האתר שלך במנועי החיפוש. מנועי חיפוש כמו גוגל נותנים עדיפות לאתרים שיש להם אישורי SSL, תוך שהם רואים אותם אמינים ומאובטחים יותר. לכן, הטמעת SSL עשויה לשפר את הנראות של האתר שלך ואת דירוג החיפוש האורגני.
לסיכום, הצפנת SSL חיונית לאבטחת האתר. הוא מגן על מידע משתמש רגיש, בונה אמון עם מבקרים, משפר את האבטחה הכוללת, ואף יכול להגביר את דירוג מנועי החיפוש. השקעה בתעודת SSL היא צעד כדאי כדי להבטיח את האבטחה והשלמות של האתר שלך ולספק חווית גלישה בטוחה למשתמשים שלך.

האם כל מרכזי הנתונים נוצרו שווים?

לא, לא כל מרכזי הנתונים נוצרו שווים. כשמדובר בבחירת ספק אירוח, האיכות והאמינות של מרכזי הנתונים שלהם ממלאים תפקיד מכריע בביצועים ובזמן הפעילות של האתר שלך. מרכזי נתונים משתנים מבחינת תשתית, טכנולוגיה, אמצעי אבטחה ואפשרויות קישוריות.

מרכז נתונים איכותי מצויד בחומרה מתקדמת, אספקת חשמל מיותרת ומערכות קירור מתקדמות כדי להבטיח ביצועים מיטביים ולמזער את הסיכון לתקלות חומרה. כמו כן, צריך להיות לו מספר ספקי שירותי אינטרנט (ISP) וחיבורי רשת מיותרים כדי להבטיח קישוריות ללא הפרעה.

היבט חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא האבטחה הפיזית של מרכז הנתונים. למרכז נתונים אמין יהיו בקרות גישה קפדניות, מצלמות מעקב ואנשי אבטחה כדי להגן מפני גישה לא מורשית ואיומים פיזיים פוטנציאליים. בנוסף, צריכות להיות מערכות גילוי וכיבוי אש כדי להגן על הנתונים שלך מפני אסונות פוטנציאליים.

מרכזי נתונים שונים גם במונחים של מיקום גיאוגרפי. הקרבה של מרכז הנתונים לקהל היעד שלך יכולה להשפיע על זמן האחזור והמהירות של האתר שלך. בחירת מרכז נתונים שקרוב יותר לקהל היעד שלך יכולה להביא לזמני טעינה מהירים יותר ולחווית משתמש טובה יותר.

יתר על כן, לספק אירוח מכובד יהיו מספר מרכזי נתונים במקומות שונים. זה מבטיח יתירות ומאפשר להם להציע שירותים כגון פתרונות גיבוי ושחזור מאסון. קיום מספר מרכזי נתונים אומר גם שאם מרכז נתונים אחד נתקל בבעיה, ניתן להעביר את האתר שלך במהירות למקום אחר כדי למזער את זמן ההשבתה.

חשוב גם לקחת בחשבון את ההסמכות והתקנים התעשייתיים שמרכז הנתונים עומד בהם. חפש מרכזי נתונים בעלי אישור ISO ותואמים לתקנות התעשייה כגון HIPAA או PCI DSS אם אתה מטפל בנתונים רגישים.

איך מיקום השרת משפיע על האתר שלך?

למיקום השרת יכולה להיות השפעה משמעותית על ביצועי האתר וחווית המשתמש. כאשר משתמש ניגש לאתר שלך, הבקשה שלו מנותבת למיקום השרת הקרוב ביותר. המרחק הפיזי בין המשתמש לשרת משפיע על השהיה או על הזמן שלוקח לנתונים לעבור ביניהם.

מיקומי שרת קרובים יותר מביאים בדרך כלל לזמני טעינה מהירים יותר, מכיוון שלנתונים יש מרחק קצר יותר לנסיעה. זה יכול להיות קריטי עבור אתרים שיש להם קהל גלובלי או למקד משתמשים באזורים ספציפיים. על ידי בחירת מיקום שרת הקרוב יותר לקהל היעד שלך, תוכל להפחית את זמן האחזור ולספק חווית גלישה חלקה יותר.

יתר על כן, מיקום השרת יכול להשפיע על דירוג האתר שלך במנועי החיפוש. מנועי החיפוש לוקחים בחשבון את מיקומו של המשתמש בעת קביעת תוצאות החיפוש. אם האתר שלך מתארח בשרת שנמצא באותה מדינה כמו קהל היעד שלך, זה יכול לשפר את הנראות של האתר שלך בתוצאות החיפוש המקומיות.

מיקום השרת יכול גם להשפיע על יכולת האתר שלך לציית לתקנות פרטיות הנתונים. לחלק מהמדינות יש חוקים מחמירים להגנת מידע המחייבים לשמור נתונים אישיים בגבולותיהן. אם אתה פועל באזור עם תקנות כאלה, אירוח האתר שלך בשרת במדינה זו יכול לעזור להבטיח תאימות.

ראוי לציין שלמרות שמיקום השרת חשוב, זה לא הגורם היחיד שקובע את ביצועי האתר. גם גורמים כמו חומרת שרת, קישוריות רשת ואופטימיזציה של אתרים משחקים תפקיד. לכן, חיוני לשקול את כל הגורמים הללו בשילוב עם מיקום השרת בעת בחירת ספק אירוח.

האם ספק האירוח שלך משפיע על SEO?

כן, לספק האירוח שלך יכול להשפיע על ביצועי ה-SEO של האתר שלך. המהירות והאמינות של השרתים של ספק האירוח שלך יכולים להשפיע ישירות על האופן שבו מנועי החיפוש סורקים ומוסיפים את האתר שלך לאינדקס.

מנועי חיפוש, כמו גוגל, לוקחים בחשבון את מהירות האתר בעת קביעת דירוג החיפוש. אם לספק האירוח שלך יש שרתים איטיים או השבתה תכופה, זה יכול להשפיע לרעה על מהירות הטעינה של האתר שלך. זמני טעינה איטיים יכולים להוביל לשיעורי נטישה גבוהים יותר, מעורבות משתמשים נמוכה יותר ובסופו של דבר, דירוגי חיפוש נמוכים יותר. לכן, חיוני לבחור ספק אירוח המציע שרתים מהירים ואמינים כדי להבטיח ביצועי אתר מיטביים.

בנוסף, המיקום של שרתי ספק האירוח שלך יכול גם להשפיע על SEO של האתר שלך. כפי שצוין קודם לכן, מנועי החיפוש מתחשבים במיקום המשתמש בעת אספקת תוצאות החיפוש. אם לספק האירוח שלך יש שרתים הממוקמים באותה מדינה כמו קהל היעד שלך, זה יכול לשפר את הנראות של האתר שלך בתוצאות החיפוש המקומיות.

היבט נוסף שיש לקחת בחשבון הוא אמצעי האבטחה שסופק על ידי ספק האירוח שלך. מנועי חיפוש נותנים עדיפות לאתרים בעלי חיבורים מאובטחים ומגנים על נתוני משתמשים. אם ספק האירוח שלך מציע תעודות SSL ותכונות אבטחה אחרות, זה יכול להשפיע באופן חיובי על קידום האתרים שלך.

יתר על כן, זמן הפעילות של האתר שלך הוא קריטי לקידום אתרים. אם ספק האירוח שלך חווה לעתים קרובות השבתה, מנועי החיפוש עשויים לתפוס את האתר שלך כלא אמין, מה שיוביל לירידה בדירוג החיפוש. חשוב לבחור ספק אירוח שמבטיח אחוז זמן פעולה גבוה כדי להבטיח שהאתר שלך נגיש הן למשתמשים והן לסורקים של מנועי החיפוש.

לבסוף, כתובת ה-IP של ספק האירוח שלך יכולה גם לשחק תפקיד ב-SEO. אם ספק האירוח שלך חולק כתובת IP עם אתרים ספאמיים או באיכות נמוכה, זה עלול להשפיע על דירוג האתר שלך. לכן, מומלץ לבחור ספק אירוח המציע כתובות IP נקיות כדי לשמור על פרופיל SEO חיובי.

מהו אירוח מנוהל והאם אתה צריך את זה?

אחסון מנוהל הוא סוג של שירות אחסון שבו ספק האחסון דואג לכל ההיבטים הטכניים של ניהול ותחזוקת האתר שלך. זה כולל משימות כמו הגדרה ותצורה של שרת, עדכוני אבטחה, גיבויים, ניטור ותמיכה טכנית. עם אירוח מנוהל, אתה יכול להתמקד בפעילויות הליבה העסקיות שלך תוך השארת הניהול הטכני למומחים.

אז, האם אתה צריך אירוח מנוהל? התשובה תלויה בצרכים ובדרישות הספציפיות שלך. אם יש לך ידע טכני או משאבים מוגבלים, אירוח מנוהל יכול להיות פתרון בעל ערך. זה חוסך לך זמן ומאמץ על ידי טיפול בכל ההיבטים הטכניים, ומאפשר לך להתרכז בניהול העסק שלך.

אירוח מנוהל מועיל במיוחד לעסקים שאין להם צוות IT פנימי או מומחיות לנהל את השרתים שלהם ביעילות. צוות המומחים של ספק האחסון ידאג שהאתר שלכם יפעל בצורה חלקה, יבצע עדכוני תוכנה ואבטחה שוטפים ויספק תמיכה טכנית בעת הצורך.

בנוסף, אם האתר שלך חווה תעבורה גבוהה או אם אתה מסתמך מאוד על האתר שלך עבור הפעילות העסקית שלך, אירוח מנוהל יכול להיות אפשרות אמינה. ספק האירוח יעקוב אחר ביצועי האתר שלך ומדרגיותו, ויבטיח שהוא יוכל להתמודד עם תנועה מוגברת ללא בעיות.

עם זאת, חשוב לציין כי אירוח מנוהל יכול להיות יקר יותר מסוגי אירוח אחרים. השירותים והתמיכה הנוספים הניתנים על ידי ספק האירוח כרוכים בתשלום. לכן, אם יש לך תקציב מוגבל או אם יש לך את המומחיות הטכנית לנהל את האתר שלך באופן עצמאי, ייתכן שלא יהיה צורך באחסון מנוהל עבורך.

גורם העלות: כמה אתה צריך לשלם?

בכל הנוגע לאחסון אתרים, גורם העלות ממלא תפקיד משמעותי בקבלת ההחלטות. חשוב להבין את דגמי התמחור והגורמים השונים שיכולים להשפיע על עלות האירוח.

התמחור של אחסון אתרים יכול להשתנות מאוד בהתאם לגורמים שונים כמו סוג האחסון, כמות האחסון ורוחב הפס הנדרש, רמת התמיכה הטכנית הניתנת, והמוניטין והאמינות של ספק האחסון.

אירוח משותף הוא בדרך כלל האפשרות המשתלמת ביותר, מכיוון שמספר אתרים חולקים את אותם משאבי שרת. עם זאת, אם האתר שלך חווה תעבורה גבוהה או דורש יותר משאבים, ייתכן שתצטרך לשקול VPS או שרת ייעודי, שעלולים להיות יקרים יותר.

גורם נוסף שיכול להשפיע על העלות הוא רמת התמיכה הטכנית שמספקת ספק האירוח. חלק מהספקים מציעים תמיכה 24/7, בעוד שאחרים עשויים לקבל שעות תמיכה מוגבלות או לגבות תשלום נוסף עבור שירותי תמיכה פרימיום.

חשוב גם לקחת בחשבון את המוניטין והאמינות של ספק האירוח. למרות שעשויות להיות אפשרויות זולות יותר זמינות, זה חיוני להבטיח שהספק מציע זמן פעולה אמין, תמיכת לקוחות מעולה ואמצעי אבטחה חזקים כדי להגן על האתר והנתונים שלך.

כאשר אתה קובע כמה אתה צריך לשלם עבור אירוח אתרים, חשוב למצוא איזון בין עלות ואיכות. בחירה באפשרות האירוח הזולה ביותר עלולה לגרום לביצועים גרועים, זמני טעינה איטיים ושירות לא אמין. מצד שני, תשלום יתר עבור תכונות אירוח שאינך צריך יכול לנפח את העלויות שלך שלא לצורך.

כדי לקבוע את המחיר הנכון עבור אחסון האתר שלך, מומלץ להעריך את הצרכים והתקציב הספציפיים שלך. שקול גורמים כגון גודל ומורכבות האתר שלך, התנועה הצפויה ורמת התמיכה הטכנית הנדרשת. חקור והשווה בין ספקי אירוח שונים כדי למצוא את זה שמציע את התמורה הטובה ביותר לכספך.

לעשות את הצעד: איך להעביר את האתר שלך?

העברת אתר יכולה להיות משימה מורכבת ומרתיעה, אבל עם תכנון וביצוע נכונים, זה יכול להיות תהליך חלק. הנה כמה שלבים שיעזרו לך להעביר את האתר שלך בהצלחה:

  • 1. גבה את האתר שלך:
    לפני ביצוע שינויים, חשוב ליצור גיבוי של האתר כולו, כולל קבצים, מסדי נתונים וכל תצורות מותאמות אישית. זה יבטיח שיש לך עותק של האתר שלך שניתן לשחזר אם משהו ישתבש במהלך תהליך ההגירה.
  • 2. בחר ספק אחסון חדש:
    אם אתה מעביר את האתר שלך לספק אחסון חדש, בדוק ובחר ספק שעונה על הצרכים שלך מבחינת ביצועים, אמינות ותמיכה. ודא שהם מציעים את התכונות והמשאבים הדרושים עבור האתר שלך.
  • 3. הגדר את סביבת האחסון החדשה:
    לאחר שבחרתם ספק אחסון חדש, הגדר את סביבת האחסון על ידי הגדרת השרת, התקנת התוכנה הדרושה ויצירת מסדי הנתונים הנדרשים.

    4. העבר את הקבצים ומסדי הנתונים שלך:
    כדי להעביר את האתר שלך, תצטרך להעביר את קבצי האתר ומסדי הנתונים שלך מספק האירוח הישן לחדש. ניתן לעשות זאת באמצעות FTP או SSH להעברת הקבצים וייצוא/ייבוא מסדי הנתונים.
  • 5. בדוק ואמת את ההגירה:
    לאחר העברת הקבצים ומסדי הנתונים, חשוב לבדוק ולאמת את ההגירה. בדוק אם כל הדפים, התמונות והפונקציונליות פועלים כהלכה בסביבת האירוח החדשה. שלב זה חיוני כדי להבטיח שהאתר שלך מתפקד במלואו לפני ביצוע שינויים ב-DNS.
  • 6. עדכן הגדרות DNS:
    לאחר שווידאתם שהאתר שלכם פועל כהלכה בסביבת האירוח החדשה, הגיע הזמן לעדכן את הגדרות ה-DNS. זה יפנה את שם הדומיין לספק האירוח החדש, ויאפשר למבקרים לגשת לאתר שלך מהמיקום החדש.

"בית האתר שלך: בחר בחוכמה"

בחירת ספק האחסון הנכון היא קריטית להצלחת האתר שלך. הבית של האתר שלך, ספק האירוח, ממלא תפקיד משמעותי בביצועים, באבטחה ובחוויית המשתמש הכוללת שלו. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, חשוב לבחור בחוכמה. להלן מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת ספק אירוח:

ראשית, העריכו את הצרכים והדרישות של האתר שלכם. קחו בחשבון גורמים כמו תעבורה לאתר, שטח אחסון וסוג האתר שיש לכם. זה יעזור לך לקבוע את סוג תוכנית האירוח המתאימה לצרכים שלך, בין אם זה אירוח משותף, VPS או שרתים ייעודיים.

שנית, אמינות וזמני פעולה הם שיקולים מרכזיים. ודא שלספק האירוח יש רקורד מוצק של אחוזי זמן פעולה גבוהים. זה מבטיח שהאתר שלך יהיה נגיש למבקרים באופן עקבי, ללא זמן השבתה משמעותי שעלול להשפיע על העסק שלך.

שלישית, האבטחה צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. חפש ספק אירוח המציע אמצעי אבטחה חזקים, כגון חומות אש, סריקת תוכנות זדוניות וגיבויים רגילים. זה יעזור להגן על האתר והנתונים הרגישים שלך מפני איומים פוטנציאליים ולהבטיח את בטיחות המבקרים שלך.

בנוסף, שקול את רמת תמיכת הלקוחות שמספקת ספק האירוח. צוות תמיכה אמין ומגיב יכול לסייע לך בפתרון בעיות ולספק הדרכה בעת הצורך. חפש ספקי אירוח המציעים תמיכה 24/7 דרך ערוצים שונים, כגון צ'אט חי, טלפון או דואר אלקטרוני.

לבסוף, שקול את המוניטין והביקורות של ספק האירוח. ערכו מחקר וקראו המלצות או ביקורות של לקוחות כדי לקבל מושג לגבי רמות האמינות ושביעות הרצון של הלקוחות שלהם. זה ייתן לך תובנה לגבי החוויות של בעלי אתרים אחרים שהשתמשו בשירותיהם.

אחסון אתרים הוא חלק בלתי נפרד מהאקוסיסטם הדיגיטלי. זה לא רק על מציאת מקום מגורים לאתר שלך, אלא על הבנת הגורמים השונים המשפיעים על ביצועי האתר, האבטחה והנגישות. על ידי השקעת זמן ומשאבים בבחירת ספק האחסון הנכון, אתה יכול להבטיח שהאתר שלך יישאר נגיש, מאובטח ומתפקד בשיאו, ובכך לספק חווית משתמש אופטימלית.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,990 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,790 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
3,490 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,890 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות שמעוניינות לטוס
6,890 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

דה בסט

חברות גדולות ומכובדות
9,990 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

ממליצים עלינו

שאלות נפוצות של גולשים

קידום אתרים SEO (Search Engine Optimization) הוא תהליך של אופטימיזציה של אתר כדי לשפר את הדירוג שלו במנועי החיפוש ולהגביר את החשיפה שלו בתוצאות החיפוש האורגניות.

קידום אתרים עוזר להגדיל את הנראות של האתר בתוצאות החיפוש, מה שמוביל לתנועה אורגנית איכותית ויכולות להמיר את המבקרים ללקוחות.

בדרך כלל לוקח בין 3-6 חודשים לראות תוצאות ראשוניות, אך התוצאות עשויות להשתנות בהתאם למילות המפתח, התחרות בתחום ותנאים אחרים.

מילות מפתח הן מילים או ביטויים שחיפשו גולשים במנועי החיפוש. בוחרים אותן לפי רלוונטיות לתחום, נפח חיפושים ותחרות.

כן, קידום אתרים מתאים לכל עסק, מהקטן ביותר ועד הגדול ביותר, ויכול לעזור להגדיל את הנראות והמכירות.

קידום אורגני מתמקד בשיפור דירוג האתר בתוצאות החיפוש ללא תשלום, בעוד קידום ממומן הוא פרסום בתשלום בתוצאות החיפוש.

SEO פנימי עוסק בשיפור התוכן והמבנה של האתר עצמו, כמו אופטימיזציה של כותרות ותיאורים. SEO חיצוני כולל פעולות כמו קבלת קישורים חיצוניים מאתרים אחרים.

אפשרי, אך לרוב קידום אתרים יעיל דורש ידע טכני וכלים מקצועיים. יועץ SEO יכול להקל על התהליך ולהביא לתוצאות טובות יותר.

תוכן איכותי הוא תוכן שמספק ערך לגולש, כתוב בצורה ברורה וממוקדת ומכיל מילות מפתח רלוונטיות. תוכן איכותי משפר את הדירוג במנועי החיפוש.

כלים כמו Google Analytics, Google Search Console, Ahrefs ו- SEMrush הם כלים חשובים לניתוח ושיפור SEO של האתר.

אתר תדמית מציג מידע על העסק, השירותים והמוצרים, בעוד אתר מסחר אלקטרוני מאפשר מכירה של מוצרים באופן ישיר דרך האתר.

כן, WordPress היא מערכת פופולרית, גמישה ונוחה לשימוש שמתאימה לבניית אתרים מכל הסוגים.

זמן הבנייה תלוי בגודל האתר ובמורכבותו, אך בדרך כלל בין 2-6 שבועות.

זה תלוי בצרכים שלך. עיצוב מותאם אישית ייתן לאתר מראה ייחודי, אך ניתן גם להשתמש בתבניות מוכנות שיכולות להיות גם מעוצבות היטב.

אתר רספונסיבי מותאם לכל סוגי המכשירים (מחשבים, טלפונים ניידים, טאבלטים) ומבטיח חווית משתמש טובה בכל גודל מסך.

קמפיין PPC (Pay Per Click) הוא מודל פרסום שבו מפרסם משלם למנוע החיפוש או לפלטפורמת פרסום עבור כל לחיצה על המודעות שלו. קמפיינים PPC נפוצים בעיקר בגוגל, פייסבוק ולינקדין.

קמפיין PPC מביא תוצאות מיידיות באמצעות מודעות ממומנות בתשלום, בעוד שקידום אתרים אורגני (SEO) דורש זמן ומאמץ כדי לשפר את הדירוג בתוצאות החיפוש ללא תשלום.

יש לבצע מחקר מילות מפתח כדי להבין אילו מילים וביטויים מחפשים הגולשים בשוק שלך. חשוב לבחור מילות מפתח רלוונטיות עם יחס המרה גבוה.

CPC הוא המחיר שאתה משלם על כל לחיצה על המודעה שלך. ככל שה-CPC גבוה יותר, ייתכן שתצטרך להקצות תקציב גבוה יותר לקמפיין כדי להשיג תוצאות טובות.

כן, PPC יכול להתאים לכל סוגי העסקים, אך זה תלוי במודל העסקי ובתחרות בתחום. לעסקים עם תחרות גבוהה יש צורך בתקציב גדול יותר.

אחסון אתרים הוא שירות שמספק מקום בשרתים כדי לאחסן את קבצי האתר שלך, כך שהאתר יהיה נגיש לגולשים דרך האינטרנט.

חברה אמינה תספק זמן טעינה מהיר, אבטחת מידע, גיבויים תכופים ושירות לקוחות מצוין, מה שיבטיח שהאתר שלך יהיה פעיל ונגיש כל הזמן.

אחסון משותף הוא כאשר מספר אתרים משתפים את אותו שרת, בעוד שאחסון ייעודי נותן לך שליטה מלאה על השרת, מה שמספק ביצועים גבוהים יותר וביטחון.

כן, אתר רספונסיבי דורש תמיכה בשרתים שמסוגלים לתמוך בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כך שהאתר יפעל בצורה טובה בכל המכשירים.

אחסון בענן מציע אפשרות לאחסן נתונים בשרתים שממוקמים במיקומים גיאוגרפיים שונים, מה שמספק גישה מהירה וביטחון גבוהה יותר בהשוואה לאחסון מקומי.

לסיום:

אם אתם מחפשים חברת קידום אתרים ובניית אתרים מקצועית, BeMarketing היא הבחירה הנכונה עבורכם. אנחנו מבינים את החשיבות של נראות והצלחה ברשת, ומספקים פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח. עם ניסיון רב בתחום, אנו מציעים שירותים מקיפים הכוללים קידום אתרים SEO, פרסום ממומן PPC, בניית אתרים מכל הסוגים, אחסון אתרים מקצועי, ועוד. כל השירותים שלנו מבוצעים על ידי צוות מנוסה ומיומן, שמלווה אתכם לאורך כל הדרך כדי להבטיח תוצאות מרשימות ויעילות.

היתרון שלנו הוא ביכולת להציע שירות מותאם אישית לכל לקוח, תוך תשומת לב מיוחדת לפרטים הקטנים. אנחנו לא רק מספקים שירות, אלא מחויבים להצלחת העסק שלכם. BeMarketing מתמקדת בהבנה עמוקה של הצרכים העסקיים שלכם ומציאת פתרונות יצירתיים, מה שמוביל לשיפור ניכר בתוצאות העסקיות שלכם.

אם אתם רוצים להגדיל את התנועה לאתר, לשפר את הדירוג בגוגל וליצור אתר שמייצר המרות, אנחנו כאן כדי לעזור. אל תהססו ליצור קשר איתנו כבר היום ולהצטרף ללקוחות המרוצים שלנו. נוכל להוביל את העסק שלכם להצלחה ברשת, בעזרת אסטרטגיות ממוקדות ומקצועיות שיביאו לתוצאות בולטות!

דילוג לתוכן