הכוח של פיקסל פייסבוק למפרסמים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

פיקסלים של פייסבוק הם כלים רבי עוצמה למפרסמים, המאפשרים להם לעקוב אחר המרות, למקד מחדש לקהלים ספציפיים ולהשיג הבנה מעמיקה יותר של משתמשי פייסבוק באינטראקציה עם האתר או הפרסומת שלהם. פוסט זה בבלוג יעמיק ביכולות של פיקסל פייסבוק וכיצד מפרסמים יכולים למנף את הכלי הזה כדי לשפר את אסטרטגיות השיווק שלהם.

הבנת הפיקסל של פייסבוק: מה זה?

ה-Facebook Pixel הוא כלי רב עוצמה המציע ערך עצום למפרסמים. במילים פשוטות, זהו קטע קוד שאתה מציב באתר האינטרנט שלך כדי לעקוב ולנתח את התנהגות המשתמשים. קוד זה פועל ברקע, אוסף נתונים על האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלך ועם המודעות שלך בפייסבוק. הוא מספק תובנות חשובות לגבי האפקטיביות של מסעות הפרסום השיווקיים שלך ועוזר לך לקבל החלטות מבוססות נתונים.

הפיקסל של פייסבוק משמש כגשר בין האתר שלך לפלטפורמת הפרסום של פייסבוק. זה מאפשר לך למדוד את הצלחת מסעות הפרסום שלך על ידי מעקב אחר המרות, כגון רכישות או הרשמות, ושיוך אותן למודעות ספציפיות. רמת מעקב זו מאפשרת לך לבצע אופטימיזציה של המודעות שלך ולמקד לקהל שלך בצורה יעילה יותר.

יתרה מכך, ה-Facebook Pixel מאפשר לך ליצור קהלים מותאמים אישית על סמך התנהגות המשתמש. לדוגמה, תוכל ליצור קהל של אנשים שביקרו באתר שלך אך לא ביצעו רכישה. בעזרת מידע זה, תוכל למקד מחדש את הלקוחות הפוטנציאליים הללו עם מודעות מותאמות ותמריצים כדי לעודד אותם להשלים את הרכישה.

הכוח של ה-Facebook Pixel טמון ביכולת שלו לספק ניתוח מפורט ותובנות לגבי התנהגות הקהל שלך. על ידי הבנת האופן שבו משתמשים מנווטים באתר שלך, באילו דפים הם מבקרים והיכן הם נושרים, אתה יכול לזהות אזורים לשיפור ולייעל את חווית המשתמש באתר שלך. גישה מונעת נתונים זו מאפשרת לך לקבל החלטות מושכלות, לחדד את אסטרטגיות המיקוד שלך, ובסופו של דבר להשיג תוצאות טובות יותר עבור מסעות הפרסום שלך.

איך עובד ה-Facebook Pixel? האם זה באמת יעיל?

ה-Facebook Pixel פועל על ידי שימוש בקטע קוד קטן שאתה מציב באתר האינטרנט שלך. קוד זה עוקב אחר הפעולות של משתמשים המבקרים באתר שלך לאחר לחיצה על המודעות שלך בפייסבוק. הוא אוסף נתונים על פעולות שונות, כגון צפיות בעמוד, רכישות, הרשמות ועוד. הנתונים האלה נשלחים בחזרה לפייסבוק, שם הם מנותחים ומשמשים לאופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך.

כאשר משתמש מבקר באתר שלך, ה-Facebook Pixel מופעל, והוא מתחיל לעקוב אחר פעולותיו. הוא יכול לעקוב אחר המרות על ידי התאמת הפעולות שבוצעו באתר שלך למודעות שהמשתמש ביצע איתן אינטראקציה. זה מאפשר לך למדוד את האפקטיביות של המודעות שלך ולהבין אילו מהן מניבות הכי הרבה המרות.

האפקטיביות של פיקסל פייסבוק טמונה ביכולתו לספק תובנות ונתונים מפורטים על התנהגות המשתמשים. זה מאפשר לך להבין כיצד משתמשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלך וכיצד הם מקיימים אינטראקציה עם המודעות שלך. בעזרת מידע זה, תוכל לקבל החלטות מושכלות לגבי מיקוד המודעות שלך, אלמנטים יצירתיים ואסטרטגיית שיווק כוללת.

הפיקסל של פייסבוק יעיל מאוד מכיוון שהוא מאפשר לך לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך על סמך נתונים בזמן אמת. על ידי מעקב אחר פעולות המשתמש והמרות, אתה יכול לזהות אזורים לשיפור ולקבל החלטות מבוססות נתונים כדי לשפר את מאמצי הפרסום שלך. זה גם מאפשר לך למקד מחדש משתמשים שהראו עניין במוצרים או בשירותים שלך, מה שמגדיל את הסיכויים להמרה.

מינוף הפיקסל של פייסבוק למיקוד מחדש: תיאור מקרה

בנוף השיווק הדיגיטלי של היום, מיקוד מחדש הפך לאסטרטגיה מכרעת עבור מפרסמים. על ידי שימוש ב-Facebook Pixel, מפרסמים יכולים למעשה למקד מחדש משתמשים שעסקו בעבר במותג שלהם או גילו עניין במוצרים שלהם. בואו נסתכל על מקרה בוחן שמדגיש את הכוח של פיקסל פייסבוק למיקוד מחדש.

  • 1. הגדלת שיעורי ההמרה:
    אחת המטרות העיקריות של מיקוד מחדש היא להגדיל את שיעורי ההמרה. במחקר המקרה הזה, קמעונאי בגדים יישם את ה-Facebook Pixel באתר האינטרנט שלהם כדי לעקוב אחר התנהגות המשתמשים ומעורבותם. לאחר מכן הם יצרו קהלים מותאמים אישית על סמך פעולות ספציפיות, כגון משתמשים שהוסיפו פריטים לעגלת הקניות שלהם אך לא השלימו את הרכישה. על ידי מיקוד מחדש של משתמשים אלה עם מודעות מותאמות אישית המציגות את הפריטים שהם גילו בהם עניין, הקמעונאי הצליח להגדיל משמעותית את שיעורי ההמרה שלהם. ה-Facebook Pixel עזר להם להציג מודעות רלוונטיות לקהל הנכון בזמן הנכון, מה שהוביל לאחוזי המרה גבוהים יותר ובסופו של דבר להגדלת המכירות.
  • 2. שיפור רלוונטיות המודעה:
    יתרון נוסף של מינוף הפיקסל של פייסבוק למיקוד מחדש הוא היכולת לספק למשתמשים מודעות רלוונטיות ביותר. במחקר המקרה, חנות מסחר אלקטרוני השתמשה ב-Facebook Pixel כדי לעקוב אחר פעילות המשתמשים באתר האינטרנט שלהם ולזהות את המוצרים הספציפיים שבהם המשתמשים התעניינו. לאחר מכן הם יצרו מודעות דינמיות שהציגו את המוצרים המדויקים שהמשתמשים צפו או הוסיפו לעגלת הקניות שלהם. על ידי הצגת מודעות מותאמות אישית ורלוונטיות ביותר, החנות הצליחה למשוך את תשומת הלב של המשתמשים ולהחזיר אותם לאתר האינטרנט שלהם לרכישה אפשרית.
  • 3. מקסום תקציב מודעה:
    גם ל-Facebook Pixel היה תפקיד משמעותי באופטימיזציה של תקציב המודעות של החנות. על ידי מיקוד מחדש של משתמשים שכבר גילו עניין במוצרים שלהם, החנות הצליחה למקד את הוצאות המודעות שלהם בקהל מיומן ביותר. זה עזר להם למזער בזבוז הוצאות פרסומות על משתמשים שסיכוי נמוך יותר לבצע המרה ולהקצות את התקציב שלהם בצורה יעילה יותר. כתוצאה מכך, החנות הצליחה להשיג החזר גבוה יותר על הוצאות פרסום ולמקסם את ההשפעה של מאמצי הפרסום שלה.

"הנתונים הם השמן החדש". – איך הפיקסל של פייסבוק עוזר בקבלת החלטות?

בעולם מונע הנתונים של היום, המשפט "הנתונים הם השמן החדש" הפך יותר ויותר רלוונטי. ה-Facebook Pixel ממלא תפקיד מכריע במתן מידע רב ערך למפרסמים שיכולים ליישר את תהליך קבלת ההחלטות שלהם.

ראשית, ה-Facebook Pixel מאפשר למפרסמים לעקוב ולנתח את התנהגות המשתמשים באתר האינטרנט שלהם. על ידי איסוף נתונים על צפיות בדפים, קליקים והמרות, מפרסמים מקבלים תובנות לגבי יעילות המודעות שלהם וביצועי האתר שלהם. נתונים אלה עוזרים להם לזהות אזורים לשיפור ולקבל החלטות מושכלות לגבי אופטימיזציה של אסטרטגיות השיווק שלהם.

יתר על כן, הפיקסל של פייסבוק מאפשר למפרסמים ליצור קהלים מותאמים אישית על סמך פעולות ספציפיות שננקטו על ידי משתמשים. זה מאפשר למפרסמים לפלח את הקהל שלהם ולהתאים את המסרים שלהם בהתאם. על ידי הבנה אילו פעולות מובילות להמרות או מעורבות, מפרסמים יכולים ליצור קמפיינים ממוקדים יותר ולהגדיל את סיכויי ההצלחה.

בנוסף, ה-Facebook Pixel מספק נתונים חשובים למדידה וניתוח של ההחזר על ההשקעה (ROI) של מסעות פרסום. על ידי מעקב אחר המרות וייחוסן למודעות או מסעות פרסום ספציפיים, מפרסמים יכולים לקבוע את האפקטיביות של מאמצי הפרסום שלהם. גישה מונעת נתונים זו עוזרת להם להקצות את התקציב שלהם בצורה יעילה יותר ולקבל החלטות מגובות נתונים היכן להשקיע את המשאבים שלהם.

לבסוף, ניתן לשלב את ה-Facebook Pixel עם כלים ופלטפורמות שיווקיות אחרות, מה שמאפשר ראייה הוליסטית של התנהגות הלקוחות וניתוח מקיף יותר של מאמצי השיווק. על ידי שילוב נתונים ממקורות שונים, מפרסמים יכולים לקבל תובנות מעמיקות יותר לגבי העדפות, מגמות ודפוסים של לקוחות. מידע זה עוזר להם לקבל החלטות מושכלות לגבי מיקוד, העברת הודעות ואסטרטגיית שיווק כוללת.

לסיכום, כוחו של הפיקסל של פייסבוק הוא ביכולתו לספק תובנות מעמיקות לגבי התנהגות הקהל שלכם והאינטראקציה שלו עם התוכן שלכם. זה מאפשר למפרסמים לקבל החלטות מונחות נתונים, לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם, ובסופו של דבר להשיג החזר גבוה יותר על הוצאות הפרסום. הפיקסל של פייסבוק הוא לא רק אופציה אלא הכרח עבור מפרסמים שרוצים להתקדם בנוף השיווק הדיגיטלי המתפתח ללא הרף.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן