פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף ליצירת מודעות יעילות להתקשרות טלפונית בלבד ב-Google Ads. הוא מתעמק בחשיבות וביתרונות של מודעות להתקשרות טלפונית בלבד, אסטרטגיות ליצירתן וטיפים לאופטימיזציה של מודעות אלה לקבלת תוצאות טובות יותר. זהו ספר חובה למשווקים ולבעלי עסקים המעוניינים למנף את Google Ads להגדלת תנועת השיחות ושיעורי המרות גבוהים יותר.
1. הבנת החשיבות של מודעות להתקשרות טלפונית בלבד: 'למה צריך אכפת לך?'
בעולם הדיגיטלי המהיר של היום, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים להתחבר ללקוחות פוטנציאליים בצורה יעילה ואפקטיבית. כאן נכנסות לתמונה מודעות להתקשרות טלפונית בלבד ב-Google Ads. מודעות אלו תוכננו במיוחד כדי להניע שיחות טלפון לעסק שלך, תוך עקיפת הצורך של משתמשים לבקר באתר שלך. אבל למה צריך לדאוג למודעות להתקשרות טלפונית בלבד?
ראשית, מודעות להתקשרות טלפונית בלבד מספקות קשר ישיר ומיידי עם קהל היעד שלך. על ידי הצגת מספר הטלפון שלך בצורה בולטת במודעה, המשתמשים יכולים פשוט להקיש עליו כדי ליזום שיחה. זה מבטל את הצורך עבורם לגלוש באתר האינטרנט שלך, למלא טפסים או לנווט בין דפים מרובים. בלחיצה אחת בלבד, לקוחות פוטנציאליים יכולים להגיע אליך ולהגדיל את הסיכויים להמרות ולמכירות.
שנית, מודעות להתקשרות טלפונית בלבד יעילות במיוחד לעסקים המסתמכים במידה רבה על שיחות טלפון לצורך מכירות או יצירת לידים. לדוגמה, תעשיות מוכוונות שירות כמו שירותי בריאות, שירותי בית או שירותים מקצועיים יכולים להפיק תועלת רבה ממודעות להתקשרות טלפונית בלבד. על ידי הפניית משתמשים ישר לשיחת טלפון, תוכל ללכוד את העניין המיידי שלהם ולספק חוויה מותאמת אישית, תוך התייחסות ישירה לשאלותיהם או לחששותיהם.
לבסוף, מודעות להתקשרות טלפונית בלבד מציעות סיכוי גבוה יותר להמרה בהשוואה למודעות טקסט מסורתיות. כאשר משתמשים מבצעים שיחת טלפון, הם מציגים רמת כוונות גבוהה יותר ויש סיכוי גבוה יותר שיהפכו ללקוח משלם. זה הופך מודעות להתקשרות טלפונית בלבד לכלי בעל ערך עבור עסקים המעוניינים למקסם את ההחזר על ההשקעה שלהם (ROI) ולהשיג את יעדי השיווק שלהם.
2. תחילת העבודה: 'כיצד ליצור מודעות להתקשרות טלפונית בלבד ב-Google Ads'
יצירת מודעות להתקשרות טלפונית בלבד ב-Google Ads היא תהליך פשוט שניתן לבצע בכמה שלבים.
להלן מדריך כיצד להתחיל:
1.
הגדר מסע פרסום להתקשרות טלפונית בלבד: השלב הראשון הוא יצירת מסע פרסום חדש במיוחד עבור מודעות להתקשרות טלפונית בלבד. בממשק Google Ads, בחר "מסע פרסום חדש" ובחר בסוג מסע הפרסום "רשת החיפוש". משם, תתבקש לבחור את יעד והגדרות מסע הפרסום שלך. הקפד לבחור באפשרות "שיחות טלפון" בקטע "סוג משנה של מסע פרסום".
2.
צור קבוצת מודעות להתקשרות טלפונית בלבד: לאחר הגדרת מסע הפרסום שלך, הגיע הזמן ליצור קבוצת מודעות המיועדת למודעות להתקשרות טלפונית בלבד. לחץ על "קבוצת מודעות חדשה" ותן לה שם רלוונטי. בחר את אפשרויות המיקוד שלך, כגון מיקום, שפה והעדפות מכשיר, כדי להבטיח שהמודעות שלך יגיעו לקהל הנכון.
3. צור את המודעה שלך להתקשרות טלפונית בלבד: עכשיו הגיע הזמן ליצור את המודעה לשיחות בלבד. לחץ על "מודעה חדשה" ובחר באפשרות "מודעה להתקשרות טלפונית בלבד". מלא את השדות הנדרשים, כולל שם העסק שלך, מספר טלפון, כתובת אתר לתצוגה וכותרת. חשוב ליצור כותרת מושכת שמתקשרת בבירור את היתרון של התקשרות לעסק שלך.
4.
הגדר הצעות מחיר ותקציב: לבסוף, תצטרך להגדיר את אסטרטגיית הצעות המחיר ואת התקציב עבור מסע הפרסום להתקשרות טלפונית בלבד. אתה יכול לבחור בין הצעות ידניות או הצעות אוטומטיות על סמך העדפותיך. מומלץ להתחיל עם תקציב שמרני ולעקוב אחר ביצועי המודעות לפני התאמתם בהתאם.
3. אסטרטגיות ליצירת מודעות יעילות להתקשרות טלפונית בלבד
כדי ליצור מודעות אפקטיביות להתקשרות טלפונית בלבד, שקול את האסטרטגיות הבאות:
- 1. קריאה מושכת לפעולה:
צור קריאה חזקה לפעולה המעודדת משתמשים להתקשר לעסק שלך. השתמש בשפה מכוונת פעולה והדגש את הערך שהם יקבלו על ידי ביצוע השיחה. לדוגמה, "התקשר עכשיו לייעוץ חינם" או "דבר עם המומחים שלנו עוד היום". - 2. הודעות ברורות ותמציתיות:
שמור את עותק המודעה שלך תמציתי וענייני. מכיוון שלמודעות להתקשרות טלפונית בלבד יש מקום מוגבל, חשוב שכל מילה תהיה חשובה. כתוב בצורה ברורה את היתרון או הפתרון העיקריים שהעסק שלך מציע. השתמש במילות מפתח המהדהדות את קהל היעד שלך ומתיישרות עם כוונת החיפוש שלהם. - 3. השתמש בתוספים למודעות:
נצל את היתרון של הרחבות למודעות כדי לספק מידע נוסף ולתמרץ משתמשים להתקשר. תוספי שיחות יכולים להציג את מספר הטלפון שלך לצד המודעה שלך, מה שיקל עוד יותר על המשתמשים ליצור קשר. תוספי מיקום יכולים להיות מועילים גם לעסקים מקומיים, מכיוון שהם מציגים את הכתובת והקרבה שלך למשתמש. - 4. בדיקת A/B:
בדוק ברציפות וריאציות שונות של המודעות שלך להתקשרות טלפונית בלבד כדי לזהות מה מהדהד הכי טוב עם קהל היעד שלך. בדוק כותרות שונות, עותק מודעה וביטויי קריאה לפעולה. עקוב אחר מדדי הביצועים, כגון שיעור קליקים ושיעור המרות, כדי לקבוע אילו מודעות מייצרות הכי הרבה שיחות. - 5. מקד מילות מפתח רלוונטיות:
ערוך מחקר מילות מפתח כדי לזהות את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר ובעלי הכוונה הגבוהה ביותר עבור העסק שלך. התמקד במילות מפתח שעשויות ליצור שיחות טלפון. לדוגמה, אם אתה שרברב, שקול למקד למילות מפתח כמו "אינסטלטור חירום" או "שירות אינסטלציה 24 שעות ביממה". על ידי מיקוד למילות המפתח הנכונות, תוכל להבטיח שהמודעות שלך יוצגו למשתמשים המחפשים באופן פעיל את השירותים שלך.
4. אופטימיזציה של מודעות להתקשרות טלפונית בלבד: 'האם אתה מפיק את המרב מהמודעות שלך?'
כדי להבטיח שאתה מפיק את המרב מהמודעות להתקשרות טלפונית בלבד, חיוני לבצע אופטימיזציה מתמדת שלהן. הנה כמה טיפים עיקריים לאופטימיזציה של המודעות להתקשרות טלפונית בלבד:
- 1. עקוב אחר ביצועים ונתח אותם:
השתמש במעקב המרות ובמעקב שיחות כדי למדוד את האפקטיביות של המודעות שלך. עקוב אחר מדדים כגון מספר השיחות שנוצרו, משך השיחה ושיעור ההמרות. נתונים אלה יעזרו לך לזהות אילו מודעות מניבות ביצועים טובים ואילו מהן טעונות שיפור. - 2. בצע אופטימיזציה לנייד:
מודעות להתקשרות טלפונית בלבד תוכננו במיוחד עבור משתמשים בנייד, ולכן חיוני לבצע אופטימיזציה של המודעות שלך עבור מכשירים ניידים. ודא שדפי הנחיתה והאתר שלך מתאימים לנייד ונטענים במהירות. הקל על משתמשים להתקשר על ידי הטמעת לחצני לחיצה להתקשרות ומספרי טלפון בולטים. - 3. התאמות הצעות מחיר:
התאם את הצעות המחיר שלך על סמך הביצועים של המודעות שלך להתקשרות טלפונית בלבד. הגדל את הצעות המחיר עבור מילות מפתח שמייצרות נפח גבוה של שיחות איכותיות, והקטין את הצעות המחיר עבור מילות מפתח שאינן מניבות ביצועים טובים. אסטרטגיה זו עוזרת להקצות את התקציב שלך בצורה יעילה יותר ולמקסם את ההחזר על ההשקעה שלך. - 4. תזמון מודעה:
נתח את הנתונים כדי לקבוע את הזמנים האופטימליים ביותר להצגת המודעות שלך להתקשרות טלפונית בלבד. אם אתה מבחין ששיחות נוטות להתרחש בתדירות גבוהה יותר במהלך שעות או ימים מסוימים, התאם את תזמון המודעות שלך בהתאם. זה מבטיח שהמודעות שלך מוצגות כאשר יש סבירות גבוהה לקהל היעד שלך לעסוק בהן. - 5. בדוק תוספי שיחה שונים:
נסה עם תוספים שונים להתקשרות כדי לראות אילו מהן מהדהדות הכי טוב עם הקהל שלך. אפשרויות בדיקה כגון מודעות להתקשרות טלפונית בלבד עם מספר טלפון, תוספי הסבר המדגישים נקודות מכירה ייחודיות או תוספים להודעות המאפשרות למשתמשים לשלוח הודעות טקסט לעסק שלך. על ידי בדיקת הרחבות שונות, תוכל למצוא את השילוב שמייצר הכי הרבה שיחות.
יצירת מודעות אפקטיביות להתקשרות טלפונית בלבד ב-Google Ads יכולה להגביר משמעותית את העסק שלך על ידי יצירת יותר שיחות, יצירת לידים מתאימים והגדלת ההמרות. על ידי הבנת החשיבות של מודעות אלו, ביצוע האסטרטגיות הנכונות וביצוע אופטימיזציה מתמדת, תוכל למנף את Google Ads במלוא הפוטנציאל שלה. זכור, המפתח לפרסום מוצלח הוא בדיקה עקבית ואופטימיזציה. אז, התחל ליצור את המודעות שלך להתקשרות טלפונית בלבד עכשיו והביא את העסק שלך לגבהים חדשים.