יצירת מסעות פרסום אפקטיביים בפייסבוק בתקציב

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

פוסט זה בבלוג נועד לספק תובנות חשובות כיצד לפתח קמפיינים פרסומיים יעילים בפייסבוק גם עם תקציב מצומצם. זה מבטל את התהליך של תכנון, יצירה, ניהול ואופטימיזציה של מודעות פייסבוק כדי להניב תוצאות אופטימליות מבלי לרוקן את המשאבים שלך.

"האם אפשר להגיע למיליונים בתקציב מוגבל?" – הבנת הכוח של פרסום בפייסבוק

עם עליית המדיה החברתית והגידול במספר המשתמשים בפלטפורמות כמו פייסבוק, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים להגיע לקהל רחב יותר. עם זאת, חשש נפוץ אחד הוא האם ניתן להשיג מטרה זו בתקציב מוגבל. התשובה היא כן, ופרסום בפייסבוק הוא המפתח למימוש הפוטנציאל הזה.

הפרסום בפייסבוק מציע לעסקים פלטפורמה חזקה להגיע למיליוני משתמשים עם תקציב מוגבל. אפשרויות המיקוד המתקדמות של הפלטפורמה מאפשרות לך לצמצם את הקהל שלך על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות. המשמעות היא שאתה יכול להבטיח שהמודעות שלך יראו את האנשים שסביר להניח שיתעניינו במוצרים או בשירותים שלך. על ידי הגעה לקהל הנכון, תוכל למקסם את ההשפעה של התקציב שלך ולהשיג תוצאות טובות יותר.

יתר על כן, כלי הפרסום של פייסבוק מספקים לעסקים את הגמישות להגדיר את התקציב שלהם ולשלוט בהוצאות שלהם. בין אם יש לך תקציב קטן או גדול יותר, אתה יכול להקצות את הכספים שלך באופן אסטרטגי כדי למקסם את טווח ההגעה שלך. מערכת מכירות הפומביות של פייסבוק מבטיחה שתשלם רק עבור התוצאות הרצויות, כמו קליקים או המרות, מה שהופך אותה לפתרון פרסום משתלם.

בנוסף ליכולות המיקוד שלה וגמישות התקציב, פייסבוק מציעה גם מגוון פורמטים של מודעות שיכולים לעזור לך ליצור פרסומות מושכות ומושכות מבחינה ויזואלית. ממודעות מבוססות תמונה ועד מודעות וידאו ומודעות קרוסלה, אתה יכול לבחור את הפורמט המתאים ביותר לעסק שלך ולמסר שאתה רוצה להעביר. על ידי יצירת מודעות מושכות ומושכות את העין, תוכל למשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלך ולהגדיל את הסיכוי שהוא יפעל.

גילוף הנישה שלך: איך להגדיר את קהל היעד שלך?

הגדרת קהל היעד שלך היא שלב מכריע ביצירת קמפיינים פרסומיים יעילים בפייסבוק בתקציב. כדי להתחיל, אתה צריך להבין מי הם הלקוחות האידיאליים שלך ומה הצרכים והאינטרסים שלהם. ערכו מחקר שוק ונתחו את בסיס הלקוחות הקיים שלכם כדי לזהות נתונים דמוגרפיים נפוצים, כגון גיל, מגדר ומיקום.

בנוסף, שקול פסיכוגרפיה, הכוללת גורמים כמו תחומי עניין, התנהגויות וערכים. מידע זה יעזור לך ליצור מודעות שיהדהדו עם הקהל שלך ויגדילו את הסבירות למעורבות.

דרך יעילה נוספת להגדיר את קהל היעד שלך היא באמצעות כלי Audience Insights של פייסבוק. כלי זה מספק נתונים חשובים על הקהל הפוטנציאלי שלך, כולל נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין ואפילו התנהגויות רכישה. על ידי מינוף המידע הזה, תוכל לחדד עוד יותר את המיקוד שלך ולהתאים את המודעות שלך כדי להגיע לאנשים הנכונים.

יתר על כן, חיוני לשקול את הצעת המכירה הייחודית שלך (USP) וכיצד היא מתיישרת עם הצרכים של קהל היעד שלך. מה גורם למוצר או לשירות שלך להתבלט? איך זה פותר את הבעיות שלהם או ממלא את הרצונות שלהם? על ידי הבנת ה-USP שלך והעברתו ביעילות במודעות שלך, תוכל למשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלך ולהבדיל את עצמך מהמתחרים.

לבסוף, אל תשכח לנטר ולנתח באופן רציף את ביצועי המודעות שלך. מנהל המודעות של פייסבוק מספק תובנות חשובות לגבי מדדים כמו שיעורי קליקים, המרות ומעורבות. על ידי ניתוח הנתונים הללו, אתה יכול לקבל תובנות חשובות לגבי מה עובד ומה לא, מה שמאפשר לך לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך ולהגיע טוב יותר לקהל היעד שלך.

"מה הסיפור שלך?" – יצירת תוכן משכנע עבור המודעות שלך

יצירת תוכן משכנע למודעות הפייסבוק שלך חיונית כדי למשוך את תשומת הלב והעניין של קהל היעד שלך. המודעה שלך צריכה לספר סיפור שמהדהד עם הקהל שלך ומכריחה אותו לנקוט בפעולה. התחל בהבנת נקודות הכאב והרצונות של קהל היעד שלך. עם אילו אתגרים הם מתמודדים, וכיצד המוצר או השירות שלך יכולים לעזור להם להתגבר על האתגרים הללו?

לאחר שזיהית את נקודות המפתח הללו, הגיע הזמן ליצור נרטיב שמדבר ישירות לקהל שלך. השתמש בשפה משכנעת ובטריגרים רגשיים כדי לעורר תגובה. הדגש את היתרונות והתכונות הייחודיות של ההצעה שלך, תוך שימת דגש כיצד זה יכול לשפר את חייהם או לפתור את הבעיות שלהם.

אלמנטים חזותיים הם גם חיוניים ביצירת מודעות מושכות. בחר תמונות או סרטונים מושכי עין הרלוונטיים למסר שלך ומושכים חזותית. ודא שהם מתיישבים עם האסתטיקה של המותג שלך ומעבירים את הרגשות הרצויים.

יתר על כן, שקול לשלב הוכחה חברתית במודעות שלך. המלצות, מקרי מקרה או תוכן שנוצר על ידי משתמשים יכולים להוסיף אמינות ואמון למסר שלך. סביר יותר שאנשים יתקשרו עם מודעה אם הם רואים שלאחרים היו חוויות חיוביות עם המוצר או השירות שלך.

לבסוף, אל תשכח לכלול קריאה חזקה לפעולה (CTA) במודעות שלך. הקריאה לפעולה צריכה לתקשר בבירור איזו פעולה אתה רוצה שהקהל שלך יבצע, כגון "קנה עכשיו", "הירשם" או "למידע נוסף". קריאה לפעולה משכנעת יכולה להשפיע באופן משמעותי על האפקטיביות של המודעות שלך ולעודד המרות.

למדוד, לנתח, לבצע אופטימיזציה: כיצד לשפר את ביצועי המודעות שלך?

כדי לשפר את הביצועים של מודעות הפייסבוק שלך, חיוני למדוד ולנתח את יעילותן. התחל במעקב אחר מדדי מפתח כגון שיעורי קליקים, שיעורי המרות ועלות להמרה. נתונים אלה יתנו לך תובנות לגבי ביצועי המודעות שלך ויעזרו לך לזהות אזורים לשיפור.

לאחר שאספתם את הנתונים הדרושים, נתחו אותם כדי להבין מה עובד ומה לא. חפש דפוסים ומגמות בהתנהגות הקהל שלך. האם יש נתונים דמוגרפיים או תחומי עניין ספציפיים שמגיבים טוב יותר למודעות שלך? האם מיקומי מודעות או פורמטים מסוימים יעילים יותר? על ידי זיהוי דפוסים אלה, תוכל לבצע אופטימיזציה של המודעות שלך כדי להגיע לקהל הנכון בזמן הנכון.

בדיקת גרסאות שונות של המודעות שלך היא עוד דרך יעילה לשפר את הביצועים שלהן. צור ערכות מודעות מרובות עם כותרות, תמונות או קריאות לפעולה שונות, והפעל אותן בו-זמנית. עקוב אחר הביצועים שלהם וזיהוי השילוב המנצח. תהליך זה, המכונה A/B testing, מאפשר לך לחדד את המודעות שלך ולמקסם את ההשפעה שלהן.

בנוסף לבדיקת וריאציות שונות של מודעות, עקוב ברציפות אחר מסעות הפרסום שלך ובצע את ההתאמות הנדרשות. פלטפורמת המודעות של פייסבוק מספקת כלים שיעזרו לך לבצע אופטימיזציה של המודעות שלך על סמך נתונים בזמן אמת. השתמש בתכונות אלה כדי לכוונן את המיקוד שלך, להתאים את התקציב שלך או לכוונן את הקריאייטיב של המודעה שלך. סקור באופן קבוע את מסעות הפרסום שלך וקבל החלטות מבוססות נתונים כדי לשפר את הביצועים שלהם.

לסיכום, יצירת קמפיינים פרסומיים יעילים בפייסבוק בתקציב אינו קרב עלייה אם יש לכם את האסטרטגיות הנכונות. על ידי התמקדות בהגדרת קהל היעד שלך, יצירת תוכן משכנע, בדיקת המודעות שלך ומעקב אחר הביצועים שלהן, תוכל להפיק את המרב מהתקציב המוגבל שלך. זכרו, הצלחה בפרסום בפייסבוק היא לא תמיד בכמה אתם מוציאים, אלא בכמה אתם מבזבזים את זה בצורה חכמה.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן