מדדי פרסום בפייסבוק: מה שאתה צריך לדעת

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

פרסום בפייסבוק מציע פלטפורמה חזקה לעסקים המכוונים לקהל עולמי. עם זאת, הבנת המדדים המרכזיים שקובעים את הצלחת מסע הפרסום שלך היא חיונית. פוסט בלוג זה נועד להמחיש את המדדים הקריטיים הכרוכים בפרסום בפייסבוק, כיצד לפרש אותם וכיצד ליישם את התובנות הללו כדי לשפר את אסטרטגיית הפרסום שלך.

הבנת מדדי פרסום בפייסבוק: למה זה משנה?

בנוף ההולך ומתפתח של שיווק דיגיטלי, הבנה וניתוח של הביצועים של מסעות הפרסום שלך הם קריטיים. פייסבוק, בהיותה אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר לפרסום, מציעה שפע של מדדים למדידת הצלחת הקמפיינים שלך. אבל למה זה משנה?

  • 1. מעקב אחר החזר ROI:
    אחת הסיבות העיקריות לכך שהבנת מדדי פרסום בפייסבוק היא חשובה היא משום שהיא מאפשרת לך לעקוב אחר ההחזר על ההשקעה (ROI) של מאמצי הפרסום שלך. על ידי ניתוח מדדים כגון עלות לקליק (CPC), שיעור קליקים (CTR) ושיעור המרות, תוכל לקבוע עד כמה המודעות שלך אפקטיביות ביצירת הכנסה לעסק שלך. מידע זה מאפשר לך לקבל החלטות מבוססות נתונים ולהקצות את תקציב הפרסום שלך בצורה יעילה יותר.
  • 2. אופטימיזציה של מסעות פרסום:
    מדדי פרסום בפייסבוק מספקים תובנות חשובות לגבי הביצועים של מסעות הפרסום שלך. על ידי מעקב צמוד אחר מדדים כמו שיעור מעורבות, טווח הגעה ותדירות, אתה יכול לזהות אילו מודעות מהדהדות את קהל היעד שלך ואילו מהן מניבות ביצועים נמוכים. חמוש בידע הזה, אתה יכול לבצע את ההתאמות הנדרשות כדי לייעל את מסעות הפרסום שלך ולשפר את האפקטיביות הכוללת שלהם.
  • 3. תובנות קהל:
    היבט מכריע נוסף בהבנת מדדי הפרסום בפייסבוק הוא השגת תובנות לגבי קהל היעד שלך. מדדים כמו פירוט דמוגרפי, תחומי עניין והתנהגות מאפשרים לך להבין למי המודעות שלך מגיעות וכיצד הן עושות מעורבות בתוכן שלך. מידע זה יכול לעזור לך לחדד את אסטרטגיית המיקוד שלך, ליצור מסעות פרסום מותאמים אישית יותר, ובסופו של דבר להשיג תוצאות טובות יותר.

מהם המדדים המרכזיים בפרסום בפייסבוק ומה המשמעות שלהם?

כשזה מגיע לפרסום בפייסבוק, ישנם מספר מדדים מרכזיים שמפרסמים צריכים לשים לב אליהם. מדדים אלו מספקים תובנות חשובות לגבי הביצועים והיעילות של מסעות הפרסום שלך. בואו נסתכל מקרוב על כמה מהמדדים החשובים ביותר ומה משמעותם:

  • 1. שיעור קליקים (CTR):
    שיעור הקליקים מודד את אחוז האנשים שלחצו על המודעה שלך לאחר שראו אותה. שיעור קליקים גבוה מציין שהמודעה שלך מושכת ומהדהדת את קהל היעד שלך, בעוד ששיעור קליקים נמוך עשוי להצביע על כך שהמודעה שלך זקוקה לשיפור או שהמיקוד שלך כבוי.
  • 2. שיעור המרה:
    שיעור המרה מודד את אחוז האנשים שהשלימו פעולה רצויה לאחר לחיצה על המודעה שלך, כגון ביצוע רכישה או מילוי טופס. שיעור המרות גבוה מצביע על כך שהמודעה שלך דוחפת אנשים לפעול ביעילות, בעוד ששיעור המרה נמוך עשוי להצביע על כך שדף הנחיתה או ההצעה שלך זקוקים לאופטימיזציה.
  • 3. עלות לקליק:
    עלות לקליק מודדת את העלות הממוצעת שאתה משלם עבור כל קליק על המודעה שלך. מדד זה חשוב כדי להבין כמה אתה מוציא כדי להוביל תנועה לאתר או לדף הנחיתה שלך. חשוב לעקוב אחר העלות לקליק שלך כדי להבטיח שאתה מקבל החזר טוב על ההשקעה ולבצע התאמות במידת הצורך.
  • 4. טווח הגעה ותדירות:
    טווח הגעה מתייחס למספר המשתמשים הייחודיים שראו את המודעה שלך, בעוד שהתדירות מודדת את מספר הפעמים הממוצע שכל משתמש ראה את המודעה שלך. מעקב אחר מדדים אלה עוזר לך להבין לכמה אנשים המודעה שלך מגיעה ובאיזו תדירות הם רואים אותה. חשוב למצוא איזון בין הגעה לקהל רחב לבין לא להציף אותו עם יותר מדי הופעות.

איך אתה יכול להשתמש במדדים האלה כדי לשפר את אסטרטגיית הפרסום שלך?"האם הצלחה היא לא היכולת לעבור מכישלון אחד למשנהו ללא אובדן התלהבות?" – וינסטון צ'רצ'יל

הבנה וניתוח של המדדים שהוזכרו לעיל חיוניים לשיפור אסטרטגיית הפרסום שלך בפייסבוק. על ידי מינוף התובנות הללו, תוכל לקבל החלטות מבוססות נתונים ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך לתוצאות טובות יותר. כך תוכל להשתמש במדדים האלה כדי לשפר את אסטרטגיית הפרסום שלך:

1. זהה מודעות בעלות הביצועים הטובים ביותר:
ניתוח מדדים כמו שיעור קליקים ושיעור המרות מאפשר לך לזהות את המודעות המוצלחות ביותר שלך. על ידי הבנת מה מהדהד עם הקהל שלך, אתה יכול לשכפל את האלמנטים שמניבים מעורבות והמרות. זה יכול לכלול את עותק המודעה, התמונות החזותיות או אפילו את פרמטרי המיקוד.

2. בצע אופטימיזציה של מודעות עם ביצועים נמוכים:
מהצד השני, מדדים יכולים גם לעזור לך לזהות מודעות עם ביצועים נמוכים. אם אתה מבחין בשיעור קליקים נמוך או שיעור המרה נמוך, זה אינדיקציה שמשהו טעון שיפור. על ידי בדיקת וריאציות שונות של המודעה שלך, כגון שינוי הכותרת, התמונה או הקריאה לפעולה, תוכל לאתר את המרכיבים שמפריעים להצלחתה ולבצע את ההתאמות הנדרשות.

  • 3. צמצם את המיקוד שלך:
    מדדים כמו טווח הגעה ותדירות מספקים תובנות לגבי עד כמה אתה מגיע לקהל היעד שלך. אם אתה מבחין שהמודעה שלך לא מגיעה למספיק אנשים או שהתדירות גבוהה מדי, ייתכן שהגיע הזמן להעריך מחדש את אסטרטגיית המיקוד שלך. צמצם את פרמטרי הקהל שלך כדי להבטיח שאתה מגיע לאנשים הנכונים בזמן הנכון, והתאם את התקציב שלך בהתאם.
  • 4. מעקב וחזרה מתמשך:
    פרסום בפייסבוק אינו אסטרטגיית הגדר ושכח מזה. זה דורש ניטור ואופטימיזציה מתמשכים. על ידי ניתוח קבוע של המדדים שלך, תוכל לזהות מגמות, לזהות הזדמנויות לשיפור ולבצע התאמות בקמפיינים שלך בזמן אמת.

פתרון בעיות נפוצות במדדי פרסום בפייסבוק: מה יכול להשתבש?

הפעלת מסעות פרסום בפייסבוק יכולה לפעמים לבוא עם חלק ניכר מהאתגרים. למרות מאמציך, אתה עלול להיתקל בבעיות עם מדדי הפרסום שלך שיכולים להשפיע על האפקטיביות של מסעות הפרסום שלך. להלן מספר בעיות נפוצות שאתה עלול להתמודד עמן וכיצד לפתור אותן:

  • 1. מעקב לא מדויק:
    אחת הבעיות הנפוצות ביותר היא מעקב לא מדויק של מדדים. זה יכול לקרות מסיבות שונות, כמו הטמעת פיקסל שגויה או אי התאמות בין הדיווח של פייסבוק לכלי צד שלישי. כדי לפתור את הבעיה, בדוק שוב שהפיקסל שלך מותקן כהלכה באתר האינטרנט שלך וודא שהוא מופעל כהלכה. בנוסף, השווה את המדדים שדווחו על ידי פייסבוק לאלה מכלי ניתוח אמינים אחרים כדי לזהות אי התאמות.
  • 2. עלות גבוהה לתוצאה:
    בעיה נוספת שמפרסמים מתמודדים לעתים קרובות היא עלות גבוהה לתוצאה, כלומר הם משלמים יותר מהרצוי עבור כל המרה או מעורבות. זה יכול לקרות אם המיקוד שלך רחב מדי, מה שמוביל לקליקים או הופעות לא רלוונטיים. כדי להתמודד עם זה, צמצם את מיקוד הקהל שלך על ידי צמצום הנתונים הדמוגרפיים, תחומי העניין או התנהגויות. בנוסף, שקול להתאים את אסטרטגיית הצעות המחיר שלך, כגון על ידי אופטימיזציה ליעד אחר או שימוש במתן הצעות מחיר ידניות כדי לקבל שליטה רבה יותר על העלויות.
  • 3. עייפות מודעה:
    עייפות מודעה מתרחשת כאשר קהל היעד שלך מתעייף מלראות את אותה מודעה שוב ושוב, מה שמוביל לירידה במעורבות ובביצועים. כדי להילחם בזה, רענן באופן קבוע את הקריאייטיב של המודעה שלך על ידי בדיקת חזותיים, עותק מודעה או פורמטים שונים. בנוסף, שקול להשתמש בתכונת תזמון המודעות של פייסבוק כדי לשלוט בתדירות שבה המודעות שלך מוצגות. ניטור וניתוח מדדי מעורבות יכולים לעזור לך לזהות מתי מתחילה עייפות המודעות, ולאפשר לך לנקוט בפעולה בזמן.

הבנת המדדים של פרסום בפייסבוק היא רק הצעד הראשון. האתגר האמיתי טמון בפירוש המדדים הללו ובשימוש בהם כדי לחדד את אסטרטגיית הפרסום שלך. זכור, זה לא רק יצירת תנועה אלא המרת תנועה זו ללקוחות נאמנים. על ידי מעקב אחר המדדים הנכונים, תוכל לקבל תובנות לגבי התנהגות הקהל שלך, העדפותיו ומעורבותו במודעות שלך, מה שיאפשר לך לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך ולהשיג תוצאות טובות יותר.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן