פרסום בפייסבוק לעסקים B2B

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

בנוף השיווק הדיגיטלי המתפתח כל הזמן, הפרסום בפייסבוק התגלה ככלי רב עוצמה לעסקים בכל הגדלים. פוסט זה בבלוג מתעמק בחשיבות וביעילות של פרסום בפייסבוק במיוחד לעסקים B2B, ומציע תובנות ואסטרטגיות לאופטימיזציה של מסעות פרסום להגדלת טווח הגעה ומעורבות.

הבנת הכוח של פרסום בפייסבוק: למה B2B?

פרסום בפייסבוק כבר מזמן הוכר ככלי רב עוצמה עבור עסקים להגיע לקהל היעד שלהם. למרות שהיא מזוהה בדרך כלל עם שיווק B2C, הפלטפורמה טומנת בחובה גם פוטנציאל עצום עבור עסקים B2B. למעשה, עם בסיס המשתמשים העצום שלו ויכולות המיקוד המתקדמות שלו, פרסום בפייסבוק יכול להיות מחליף משחק עבור חברות B2B המעוניינות לייצר לידים ולהניע המרות.

אחד היתרונות המרכזיים של פרסום בפייסבוק לעסקים B2B הוא היכולת להגיע לקהל יעד מאוד ממוקד. אפשרויות המיקוד המתוחכמות של פייסבוק מאפשרות לעסקים לצמצם את הקהל שלהם על סמך גורמים כמו דמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות. המשמעות היא שחברות B2B יכולות להבטיח שהמודעות שלהן ייראו על ידי האנשים הנכונים, ולהגדיל את הסיכויים למעורבות ולהמרה.

יתרה מכך, בסיס המשתמשים הנרחב של פייסבוק מספק לעסקים B2B מאגר עצום של לקוחות פוטנציאליים שאפשר להתחבר אליהם. עם למעלה מ-2.8 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, סביר להניח שקהל היעד שלך נמצא בפייסבוק. על ידי מינוף כלי הפרסום של הפלטפורמה, עסקים B2B יכולים להגיע ולתקשר ביעילות עם מקבלי החלטות ואנשי מקצוע בענף שלהם.

בנוסף, הפרסום בפייסבוק מציע מגוון פורמטים ומיקומים של מודעות, המאפשרים לעסקים להציג את המוצרים או השירותים שלהם בצורה ויזואלית מושכת ומושכת. ממודעות תמונה למודעות וידאו, ממודעות קרוסלה ועד טפסים ליצירת לידים, לעסקים B2B יש את הגמישות לבחור את הפורמט המתאים ביותר למטרות שלהם ומהדהד את קהל היעד שלהם.

האם קהל היעד שלך נמצא בפייסבוק? בוא נגלה!

הבנת הנוכחות של קהל היעד שלך בפייסבוק היא חיונית לפני הצלילה לפרסום בפלטפורמה. על ידי ביצוע ניתוח מעמיק תוכלו לקבוע האם קהל היעד שלכם פעיל בפייסבוק והאם כדאי להשקיע את המשאבים שלכם בפרסום בפייסבוק. הנה כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי להעריך את הנוכחות של קהל היעד שלך בפייסבוק:

  • 1. חקור את התעשייה שלך:
    התחל בחקר התעשייה שלך כדי להבין את המגמות וההעדפות של קהל היעד שלך. חפש דוחות, מחקרים וסקרים המספקים תובנות לגבי דפוסי השימוש במדיה החברתית של אנשי מקצוע בענף שלך. זה ייתן לך מושג אם פייסבוק היא פלטפורמה פופולרית בקרב קהל היעד שלך.
  • 2. נתח את נוכחות המתחרים:
    בחן את הנוכחות במדיה החברתית של המתחרים שלך, במיוחד בפייסבוק. האם הם מעורבים באופן פעיל עם הקהל שלהם? האם יש להם קהל עוקבים משמעותי? זה יכול לתת לך אינדיקציה האם קהל היעד שלך נוכח בפלטפורמה ואם יש פוטנציאל עבורך להגיע אליו באמצעות פרסום בפייסבוק.
  • 3. Audience Insights:
    השתמש בכלי Audience Insights של פייסבוק כדי לקבל מידע רב ערך על קהל היעד שלך. כלי זה מספק נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות של משתמשי פייסבוק. על ידי הזנת פרמטרים רלוונטיים לקהל היעד שלך, תוכל לאמוד את הגודל והמאפיינים של הקהל הפוטנציאלי שלך בפייסבוק.

"פרסום בפייסבוק: גישה שלב אחר שלב לעסקים B2B"

כשמדובר בניהול קמפיינים מוצלחים של פרסום בפייסבוק לעסקים B2B, אסטרטגיה מוגדרת היטב היא המפתח. כאן, אנו מתווים גישה שלב אחר שלב כדי לעזור לך לנווט בעולם הפרסום בפייסבוק ולמקסם את סיכויי ההצלחה שלך.

  • 1. הגדר את המטרות שלך:
    לפני שתתחיל ליצור את מודעות הפייסבוק שלך, חשוב להגדיר בבירור את היעדים שלך. האם אתה מחפש לייצר לידים, להגביר את המודעות למותג או להניע המרות? על ידי זיהוי היעדים שלך, אתה יכול להתאים את אסטרטגיית הפרסום שלך בהתאם, ולהבטיח שהמאמצים שלך ממוקדים ומתואמים עם היעדים העסקיים הכוללים שלך.
  • 2. זהה את קהל היעד שלך:
    לאחר שקבעתם את היעדים שלכם, השלב הבא הוא לזהות את קהל היעד שלכם. פייסבוק מספקת מגוון אפשרויות מיקוד שיעזרו לך להגיע לאנשים הנכונים. שקול גורמים כגון דמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות הרלוונטיים לעסק ה-B2B שלך. זה יאפשר לך לצמצם את הקהל שלך ולהפוך את המודעות שלך ליעילות יותר בהגעה ללקוחות הפוטנציאליים הנכונים.
  • 3. צור תוכן מודעה משכנע:
    עכשיו כשאתה יודע למי אתה רוצה למקד, הגיע הזמן ליצור תוכן מודעה משכנע שימשוך את תשומת הלב של הקהל שלך. השתמש בוויזואליות מושכת עין, בעותק משכנע וקריאה ברורה לפעולה כדי לפתות משתמשים לעסוק במודעות שלך. זכרו, בתחום ה-B2B, חשוב להדגיש את הערך והיתרונות שהמוצר או השירות שלכם יכולים להביא לעסקים.
  • 4. לפקח ולבצע אופטימיזציה:
    לאחר שהמודעות שלך מופעלות, חיוני לעקוב באופן רציף אחר הביצועים שלהן ולבצע אופטימיזציות נדרשות. עקוב מקרוב אחר מדדים כגון שיעורי קליקים, המרות ועלות לרכישה. אם אתה מבחין שמודעות מסוימות או אפשרויות מיקוד מסוימות אינן פועלות כמצופה, אל תהסס לבצע התאמות כדי לשפר את היעילות שלהן.

כיצד נוכל למדוד הצלחה בפרסום בפייסבוק?

מדידת הצלחת מסעות הפרסום שלך בפייסבוק היא חיונית כדי לקבוע את האפקטיביות של האסטרטגיות שלך ולמטב את המאמצים שלך לתוצאות טובות יותר. הנה כמה מדדים ושיטות מפתח שיעזרו לך למדוד את הצלחת הפרסום שלך בפייסבוק:

  • 1. טווח הגעה וחשיפות:
    מדדים אלו מציינים כמה אנשים ראו את המודעות שלך (טווח הגעה) וכמה פעמים המודעות שלך הוצגו (הופעות). טווח הגעה גבוה וחשיפות מצביעים על כך שהמודעות שלך נחשפות לקהל רחב, מה שמגדיל את נראות המותג.
  • 2. שיעור קליקים (CTR):
    שיעור הקליקים מודד את אחוז האנשים שלחצו על המודעות שלך לאחר שראו אותן. שיעור קליקים גבוה יותר מצביע על כך שהמודעות שלך מושכות ומושכות, ומושכות את העניין של הקהל שלך.
  • 3. שיעור המרה:
    שיעור ההמרה מודד את אחוז האנשים שמבצעים את הפעולה הרצויה לאחר לחיצה על המודעות שלך, כגון ביצוע רכישה או מילוי טופס לידים. מעקב אחר שיעורי המרות מאפשר לך להעריך את האפקטיביות של המודעות שלך בהנעת פעולות רצויות.
  • 4. עלות להמרה (CPC):
    מחיר לקליק מודד את העלות הממוצעת שאתה משלם עבור כל המרה. מחיר נמוך יותר לקליק מצביע על כך שאתה מקבל יותר המרות בעלות נמוכה יותר, מה שמצביע על קמפיין פרסום יעיל וחסכוני.
  • 5. החזר על הוצאות פרסום (ROAS):
    החזר על הוצאות פרסום מודד את ההכנסה שנוצרת עבור כל דולר שהוצא על פרסום בפייסבוק. זה עוזר לך לקבוע את הרווחיות של מסעות הפרסום שלך ולהעריך את ההצלחה הכוללת של מאמצי הפרסום שלך.

    כדי למדוד את המדדים הללו בצורה יעילה, השתמש ב-Facebook Ads Manager, המספק תובנות וניתוחים מפורטים עבור מסעות הפרסום שלך. הגדר מעקב המרות כדי למדוד במדויק את הפעולות שבוצעו באתר או בדפי הנחיתה שלך. בנוסף, שקול להשתמש בפרמטרים של UTM כדי לעקוב אחר הביצועים של מודעות ומסעות פרסום ספציפיים ב-Google Analytics.

בשוק ה-B2B התחרותי, פרסום בפייסבוק מספק את היתרון שעסקים צריכים כדי להגיע לקהל היעד שלהם ולהניע מעורבות משמעותית. באמצעות מינוף האסטרטגיות הנדונות בפוסט זה, עסקים B2B יכולים להשתמש ביעילות בפרסום בפייסבוק כדי להשיג את היעדים העסקיים שלהם ולשפר את מאמצי השיווק הדיגיטלי שלהם.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן