שימוש ברימרקטינג בקמפיינים של גוגל

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

בנוף השיווק הדיגיטלי, רימרקטינג הוא אסטרטגיית מפתח שיכולה להגביר משמעותית את שיעורי המעורבות וההמרות. פוסט זה בבלוג מתעמק בפשטות של שימוש ברימרקטינג בקמפיינים של גוגל, דן ביתרונות שלו, כיצד להגדיר אותו ושיטות עבודה מומלצות למיצוי הפוטנציאל שלו.

הבנת שיווק מחדש: מה זה?

רימרקטינג הוא כלי רב עוצמה בפרסום מקוון המאפשר לעסקים להתחבר מחדש ללקוחות פוטנציאליים שקיימו בעבר אינטראקציה עם האתר או האפליקציה שלהם לנייד. זה עובד על ידי שימוש בקובצי Cookie של דפדפן כדי לעקוב אחר ההתנהגות המקוונת של משתמשים ולאחר מכן הצגת מודעות ממוקדות למשתמשים אלה בזמן שהם גולשים באתרים אחרים או משתמשים באפליקציות אחרות. שיווק מחדש מבוסס על הרעיון שמשתמשים שהראו עניין במוצר או בשירות נוטים יותר להמיר לקוחות עם תזכורת עדינה או הצעה מפתה.

  • המנגנון מאחורי שיווק מחדש:
    שיווק מחדש מסתמך על שימוש בעוגיות, שהן קבצים קטנים המאוחסנים במכשיר של משתמש המכילים מידע על התנהגותו המקוונת. כאשר משתמש מבקר באתר אינטרנט או מקיים אינטראקציה עם אפליקציה לנייד, קובץ cookie נשמט על המכשיר שלו. לאחר מכן קובץ Cookie זה מאפשר לאתר או לאפליקציה לזהות את המשתמש ולעקוב אחר פעולותיו, כגון הדפים שבהם הם מבקרים, מוצרים שהם צופים או פריטים שהם מוסיפים לעגלת הקניות שלהם. נתונים אלה הם בעלי ערך לעסקים מכיוון שהם מספקים תובנות לגבי העדפות המשתמש ומאפשרים פרסום ממוקד.
  • סוגי שיווק מחדש:
    ישנם מספר סוגים של אסטרטגיות שיווק מחדש שעסקים יכולים להשתמש בהם. הסוג הנפוץ ביותר הוא רימרקטינג באתר, שבו מודעות מוצגות למשתמשים שביקרו באתר מסוים אך לא השלימו פעולה רצויה, כגון ביצוע רכישה. סוג נוסף הוא שיווק מחדש בחיפוש, המכוון למשתמשים שחיפשו בעבר מילות מפתח ספציפיות במנועי חיפוש. שיווק מחדש בדוא"ל כולל שליחת אימיילים מותאמים אישית למשתמשים שנטשו את עגלת הקניות שלהם או גילו עניין במוצר באמצעות אינטראקציות בדוא"ל.
  • היתרונות של שיווק מחדש:
    שיווק מחדש מציע יתרונות רבים לעסקים. ראשית, זה עוזר להגביר את החשיפה וההכרה של המותג על ידי שמירה על המותג גלוי ללקוחות פוטנציאליים בזמן שהם גולשים באינטרנט או משתמשים באפליקציות. שנית, הוא מאפשר פרסום מותאם אישית, שכן עסקים יכולים להתאים את המודעות שלהם על סמך האינטראקציות הקודמות של המשתמש. התאמה אישית זו מגדילה את הסיכוי להפוך משתמש ללקוח. לבסוף, שיווק מחדש עוזר לשפר את שיעורי ההמרה והחזר ה-ROI על ידי תזכורת למשתמשים לבצע פעולה רצויה או להציע להם מבצעים מיוחדים.

מדוע שיווק מחדש חיוני בקמפיינים של גוגל?

רימרקטינג משחק תפקיד מכריע בקמפיינים של גוגל מכמה סיבות. ראשית, זה מאפשר לעסקים למקד את המודעות שלהם לקהל רלוונטי ביותר. על ידי התמקדות במשתמשים שכבר גילו עניין במוצרים או בשירותים שלהם, עסקים יכולים להגדיל את הסבירות להמרה. גישה ממוקדת זו מבטיחה שמאמצי השיווק מופנים כלפי משתמשים שיש להם סיכוי גבוה יותר לעסוק במודעה ולבצע את הפעולה הרצויה.

שנית, שיווק מחדש עוזר לעסקים להישאר בראש עם לקוחות פוטנציאליים. בעולם הדיגיטלי המהיר של היום, הצרכנים מופגזים ללא הרף במידע ופרסום. שיווק מחדש מאפשר לעסקים להישאר גלויים ולהזכיר למשתמשים על המותג, המוצרים או השירותים שלהם. על ידי הופעה עקבית בפני משתמשים שקיימו בעבר אינטראקציה עם האתר או האפליקציה שלהם, עסקים יכולים להגביר את זכירת המותג ולשמור על יתרון תחרותי.

יתר על כן, שיווק מחדש מאפשר לעסקים ליצור חוויות פרסום מותאמות אישית ומותאמות. על ידי שימוש בנתונים שנאספו מהתנהגות משתמשים, עסקים יכולים להציג מודעות המותאמות במיוחד לתחומי העניין וההעדפות של כל משתמש. רמה זו של התאמה אישית לא רק משפרת את חווית המשתמש אלא גם מגדילה את הסיכויים להמרה מכיוון שסבירות גבוהה יותר שמשתמשים יתקשרו עם מודעות שמתאימות לצרכים שלהם.

לבסוף, שיווק מחדש עוזר לעסקים לייעל את תקציב הפרסום שלהם. מכיוון ששיווק מחדש מתמקד במשתמשים שכבר הראו רמה מסוימת של עניין, הוא מאפשר לעסקים להקצות את משאבי השיווק שלהם בצורה יעילה יותר. במקום למקד לקהל רחב, הרימרקטינג מאפשר לעסקים לרכז את מאמציהם במשתמשים שנמצאים בהמשך משפך המכירות, וכתוצאה מכך החזר גבוה יותר על ההשקעה.

"איך מגדירים שיווק מחדש בקמפיינים של גוגל?"

הגדרת רימרקטינג בקמפיינים של גוגל היא תהליך פשוט יחסית שדורש כמה שלבים מרכזיים. להלן פירוט כיצד להתחיל:

  • 1. צור קהל לשיווק מחדש:
    השלב הראשון הוא להגדיר את הקהל שאליו ברצונך למקד עם מסע הפרסום שלך לשיווק מחדש. גוגל מציעה אפשרויות שונות ליצירת קהל שיווק מחדש, כגון מיקוד למשתמשים שביקרו בדפים ספציפיים באתר האינטרנט שלך, משתמשים שביצעו פעולה מסוימת (כגון הוספת פריטים לעגלה שלהם אך לא ביצעו רכישה), או משתמשים שקיימו אינטראקציה עם האפליקציה לנייד שלך.
  • 2. התקן את תג השיווק מחדש:
    לאחר שהגדרת את הקהל שלך, תצטרך להתקין את תג השיווק מחדש באתר או באפליקציה שלך. תג השיווק מחדש הוא קטע קוד קטן שסופק על ידי גוגל שעוקב אחר התנהגות המשתמש ומאפשר לך להציג מודעות לאותם משתמשים מאוחר יותר. חיוני לוודא שהתג מיושם כהלכה כדי לאסוף נתונים מדויקים עבור מסע הפרסום שלך לשיווק מחדש.
  • 3. הגדר רשימות שיווק מחדש:
    לאחר התקנת תג השיווק מחדש, תוכל ליצור רשימות שיווק מחדש על סמך קריטריונים ספציפיים. לדוגמה, ניתן ליצור רשימה של משתמשים שנטשו את העגלות שלהם או רשימה של משתמשים שביצעו רכישה בעבר. רשימות אלו יעזרו לך להתאים את המודעות והמסרים שלך לפלחי משתמשים ספציפיים.
  • 4. צור מסעות פרסום לשיווק מחדש:
    לאחר הגדרת רשימות הרימרקטינג שלך, תוכל ליצור קמפיינים לשיווק מחדש ב-Google Ads. במסעות פרסום אלה, תוכל להתאים אישית את עותק המודעה, התמונות ואפשרויות המיקוד שלך כך שיתאימו ליעדי השיווק מחדש שלך. חשוב להתאים את המסר שלך לקהל הספציפי שאליו אתה מכוון כדי להבטיח רלוונטיות ומעורבות מקסימלית.

מיקסום שיווק מחדש: מהן השיטות המומלצות?

שיווק מחדש יכול להיות כלי רב עוצמה בקמפיינים שלך בגוגל, אבל כדי להפיק ממנו את המרב, חשוב לפעול לפי כמה שיטות עבודה מומלצות. להלן שלושה תחומים מרכזיים להתמקד בהם:

  • 1. התאם את תוכן המודעה שלך:
    אחד היתרונות הגדולים ביותר של שיווק מחדש הוא היכולת להציג מודעות מותאמות אישית למשתמשים שכבר גילו עניין במותג שלך. כדי למקסם את ההשפעה של מסעות הפרסום שלך לשיווק מחדש, הקפד ליצור תוכן מודעה רלוונטי ומותאם לכל רשימת שיווק מחדש ספציפית. שקול לשלב רימרקטינג דינמי, המאפשר לך להציג מודעות מותאמות אישית המציגות את המוצרים או השירותים המדויקים שמשתמשים צפו בעבר באתר שלך. על ידי אספקת תוכן מאוד ממוקד ומותאם אישית, אתה יכול להגדיל את הסיכויים למעורבות ולהמרות.
  • 2. בצע אופטימיזציה של התדירות והמשך:
    אמנם שיווק מחדש יכול להיות יעיל, אבל הפצצת משתמשים עם יותר מדי מודעות עלולה להוביל לעייפות ולעצבנות של המודעות. חשוב למצוא את האיזון הנכון מבחינת תדירות ומשך המודעות. עקוב אחר התדירות שבה המודעות שלך מוצגות כדי להבטיח שהן לא יכריעו את הקהל שלך. בנוסף, הגדר משך זמן מתאים עבור מסעות הפרסום שלך לשיווק מחדש, בדרך כלל התאם אותו למחזור המכירות שלך או לזמן הממוצע שלוקח למשתמשים לקבל החלטת רכישה. על ידי מציאת הנקודה המתוקה לתדירות ולמשך, אתה יכול לשמור על המותג שלך בראש מבלי להכריע את הקהל שלך.
  • 3. השתמש ברשימות אי הכללה:
    שיווק מחדש מאפשר לך למקד לקהלים ספציפיים, אך חשוב באותה מידה לא לכלול פלחים מסוימים כדי למנוע בזבוז הוצאות פרסום. השתמש ברשימות אי הכללה כדי לא לכלול משתמשים שכבר ביצעו המרה או משתמשים שאינם רלוונטיים עוד ליעדי מסע הפרסום שלך. לדוגמה, אם אתה מפעיל מסע פרסום לקידום הצעה לזמן מוגבל, אי הכללה של משתמשים שכבר ביצעו רכישה במהלך אותה תקופה. על ידי חידוד הקהל שלך באמצעות רשימות אי הכללות, תוכל להבטיח שהמודעות שלך מגיעות לאנשים הנכונים בזמן הנכון.

שיווק מחדש בקמפיינים בגוגל הוא כלי רב עוצמה המאפשר לעסקים ליצור קשר מחודש עם לקוחות פוטנציאליים שהראו עניין במוצרים או בשירותים שלהם. כאשר הוא מבוצע ביעילות, הוא יכול לשפר באופן דרסטי את שיעורי ההמרה והחזר ה-ROI. ללא קשר לגודל או אופי העסק שלך, שילוב שיווק מחדש בקמפיינים שלך בגוגל יכול להיות מחליף משחק באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,990 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,790 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
3,490 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,890 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות שמעוניינות לטוס
6,890 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

דה בסט

חברות גדולות ומכובדות
9,990 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

ממליצים עלינו

שאלות נפוצות של גולשים

קידום אתרים SEO (Search Engine Optimization) הוא תהליך של אופטימיזציה של אתר כדי לשפר את הדירוג שלו במנועי החיפוש ולהגביר את החשיפה שלו בתוצאות החיפוש האורגניות.

קידום אתרים עוזר להגדיל את הנראות של האתר בתוצאות החיפוש, מה שמוביל לתנועה אורגנית איכותית ויכולות להמיר את המבקרים ללקוחות.

בדרך כלל לוקח בין 3-6 חודשים לראות תוצאות ראשוניות, אך התוצאות עשויות להשתנות בהתאם למילות המפתח, התחרות בתחום ותנאים אחרים.

מילות מפתח הן מילים או ביטויים שחיפשו גולשים במנועי החיפוש. בוחרים אותן לפי רלוונטיות לתחום, נפח חיפושים ותחרות.

כן, קידום אתרים מתאים לכל עסק, מהקטן ביותר ועד הגדול ביותר, ויכול לעזור להגדיל את הנראות והמכירות.

קידום אורגני מתמקד בשיפור דירוג האתר בתוצאות החיפוש ללא תשלום, בעוד קידום ממומן הוא פרסום בתשלום בתוצאות החיפוש.

SEO פנימי עוסק בשיפור התוכן והמבנה של האתר עצמו, כמו אופטימיזציה של כותרות ותיאורים. SEO חיצוני כולל פעולות כמו קבלת קישורים חיצוניים מאתרים אחרים.

אפשרי, אך לרוב קידום אתרים יעיל דורש ידע טכני וכלים מקצועיים. יועץ SEO יכול להקל על התהליך ולהביא לתוצאות טובות יותר.

תוכן איכותי הוא תוכן שמספק ערך לגולש, כתוב בצורה ברורה וממוקדת ומכיל מילות מפתח רלוונטיות. תוכן איכותי משפר את הדירוג במנועי החיפוש.

כלים כמו Google Analytics, Google Search Console, Ahrefs ו- SEMrush הם כלים חשובים לניתוח ושיפור SEO של האתר.

אתר תדמית מציג מידע על העסק, השירותים והמוצרים, בעוד אתר מסחר אלקטרוני מאפשר מכירה של מוצרים באופן ישיר דרך האתר.

כן, WordPress היא מערכת פופולרית, גמישה ונוחה לשימוש שמתאימה לבניית אתרים מכל הסוגים.

זמן הבנייה תלוי בגודל האתר ובמורכבותו, אך בדרך כלל בין 2-6 שבועות.

זה תלוי בצרכים שלך. עיצוב מותאם אישית ייתן לאתר מראה ייחודי, אך ניתן גם להשתמש בתבניות מוכנות שיכולות להיות גם מעוצבות היטב.

אתר רספונסיבי מותאם לכל סוגי המכשירים (מחשבים, טלפונים ניידים, טאבלטים) ומבטיח חווית משתמש טובה בכל גודל מסך.

קמפיין PPC (Pay Per Click) הוא מודל פרסום שבו מפרסם משלם למנוע החיפוש או לפלטפורמת פרסום עבור כל לחיצה על המודעות שלו. קמפיינים PPC נפוצים בעיקר בגוגל, פייסבוק ולינקדין.

קמפיין PPC מביא תוצאות מיידיות באמצעות מודעות ממומנות בתשלום, בעוד שקידום אתרים אורגני (SEO) דורש זמן ומאמץ כדי לשפר את הדירוג בתוצאות החיפוש ללא תשלום.

יש לבצע מחקר מילות מפתח כדי להבין אילו מילים וביטויים מחפשים הגולשים בשוק שלך. חשוב לבחור מילות מפתח רלוונטיות עם יחס המרה גבוה.

CPC הוא המחיר שאתה משלם על כל לחיצה על המודעה שלך. ככל שה-CPC גבוה יותר, ייתכן שתצטרך להקצות תקציב גבוה יותר לקמפיין כדי להשיג תוצאות טובות.

כן, PPC יכול להתאים לכל סוגי העסקים, אך זה תלוי במודל העסקי ובתחרות בתחום. לעסקים עם תחרות גבוהה יש צורך בתקציב גדול יותר.

אחסון אתרים הוא שירות שמספק מקום בשרתים כדי לאחסן את קבצי האתר שלך, כך שהאתר יהיה נגיש לגולשים דרך האינטרנט.

חברה אמינה תספק זמן טעינה מהיר, אבטחת מידע, גיבויים תכופים ושירות לקוחות מצוין, מה שיבטיח שהאתר שלך יהיה פעיל ונגיש כל הזמן.

אחסון משותף הוא כאשר מספר אתרים משתפים את אותו שרת, בעוד שאחסון ייעודי נותן לך שליטה מלאה על השרת, מה שמספק ביצועים גבוהים יותר וביטחון.

כן, אתר רספונסיבי דורש תמיכה בשרתים שמסוגלים לתמוך בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כך שהאתר יפעל בצורה טובה בכל המכשירים.

אחסון בענן מציע אפשרות לאחסן נתונים בשרתים שממוקמים במיקומים גיאוגרפיים שונים, מה שמספק גישה מהירה וביטחון גבוהה יותר בהשוואה לאחסון מקומי.

לסיום:

אם אתם מחפשים חברת קידום אתרים ובניית אתרים מקצועית, BeMarketing היא הבחירה הנכונה עבורכם. אנחנו מבינים את החשיבות של נראות והצלחה ברשת, ומספקים פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח. עם ניסיון רב בתחום, אנו מציעים שירותים מקיפים הכוללים קידום אתרים SEO, פרסום ממומן PPC, בניית אתרים מכל הסוגים, אחסון אתרים מקצועי, ועוד. כל השירותים שלנו מבוצעים על ידי צוות מנוסה ומיומן, שמלווה אתכם לאורך כל הדרך כדי להבטיח תוצאות מרשימות ויעילות.

היתרון שלנו הוא ביכולת להציע שירות מותאם אישית לכל לקוח, תוך תשומת לב מיוחדת לפרטים הקטנים. אנחנו לא רק מספקים שירות, אלא מחויבים להצלחת העסק שלכם. BeMarketing מתמקדת בהבנה עמוקה של הצרכים העסקיים שלכם ומציאת פתרונות יצירתיים, מה שמוביל לשיפור ניכר בתוצאות העסקיות שלכם.

אם אתם רוצים להגדיל את התנועה לאתר, לשפר את הדירוג בגוגל וליצור אתר שמייצר המרות, אנחנו כאן כדי לעזור. אל תהססו ליצור קשר איתנו כבר היום ולהצטרף ללקוחות המרוצים שלנו. נוכל להוביל את העסק שלכם להצלחה ברשת, בעזרת אסטרטגיות ממוקדות ומקצועיות שיביאו לתוצאות בולטות!

דילוג לתוכן