Google PPC לעומת ערוצי פרסום אחרים: יתרונות וחסרונות

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

פוסט זה בבלוג בוחן את ההשוואה בין מערכת הפרסום בתשלום לפי קליק (PPC) של גוגל לערוצי פרסום אחרים, תוך התעמקות ביתרונות ובחסרונות שלהם. מטרתו היא לספק לקוראים הבנה מקיפה של התכונות הייחודיות, היתרונות והחסרונות הפוטנציאליים של כל פלטפורמה, ולאפשר להם לקבל החלטות מושכלות לגבי אסטרטגיות השיווק שלהם.

1. 'האם Google PPC היא הבחירה הנכונה עבור העסק שלך?': צלילה עמוקה לתוך היתרונות שלו

פרסום ב-Google Pay-Per-Click (PPC) הפך לבחירה פופולרית עבור עסקים המעוניינים לשפר את הנוכחות המקוונת שלהם ולהניע תנועה ממוקדת לאתרים שלהם. אחד היתרונות המרכזיים של Google PPC הוא היכולת שלה להגיע לקהל עצום. מכיוון שגוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר, עסקים יכולים לנצל מאגר גדול של לקוחות פוטנציאליים. המשמעות היא שגם עסקים קטנים בעלי תקציב מוגבל יכולים להתחרות במתחרים גדולים יותר ולקבל נראות בתוצאות החיפוש. בנוסף, Google PPC מאפשר מיקוד מדויק, המאפשר לעסקים להגיע לקהל הרצוי שלהם על סמך גורמים כמו מיקום, נתונים דמוגרפיים ותחומי עניין.

יתרון נוסף של Google PPC הוא הגמישות והשליטה שלו. לעסקים יש את הכוח להגדיר את התקציב שלהם ולשלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעות שלו. רמת בקרה זו מאפשרת ניהול תקציב טוב יותר ומבטיחה שעסקים משלמים רק על תוצאות בפועל. יתר על כן, Google PPC מספקת ניתוח ודיווח מפורטים, המאפשרים לעסקים לעקוב אחר הביצועים של מסעות הפרסום שלהם ולקבל החלטות מונחות נתונים לצורך אופטימיזציה.

בנוסף ליתרונות אלו, Google PPC מציע רמת נראות גבוהה. מודעות מופיעות בחלק העליון של דף תוצאות החיפוש, מה שמגדיל את הסיכוי שהמשתמשים יראו אותן. הנראות המוגברת הזו יכולה להוביל לשיעורי קליקים גבוהים יותר ובסופו של דבר ליותר המרות לעסקים.

יתרה מכך, Google PPC מאפשר תוצאות מהירות ומדידות. בניגוד לצורות פרסום אחרות, כמו דפוס או טלוויזיה, שבהן עשוי לקחת זמן לראות את ההשפעה של הקמפיין, Google PPC מספק תוצאות כמעט מיידיות. עסקים יכולים לראות את ביצועי המודעות שלהם בזמן אמת ולבצע התאמות בהתאם.

2. החיסרון של Google PPC: האם העלויות שוות את זה?

בעוד ש-Google PPC מציעה יתרונות רבים, חשוב לקחת בחשבון את החסרונות הפוטנציאליים לפני שצוללים לתוך מסע פרסום. אחד החששות העיקריים הוא העלות הכרוכה בכך. Google PPC יכול להיות די יקר, במיוחד עבור מילות מפתח תחרותיות או תעשיות. העלות לקליק (CPC) יכולה להצטבר במהירות, ואם לא מנוהלת בקפידה, היא יכולה למצות את התקציב מבלי לייצר תשואה משמעותית. חיוני לבצע מחקר מילות מפתח יסודי ולבצע אופטימיזציה של מסעות פרסום כדי להבטיח שהעלויות מוצדקות על ידי ערך הקליקים שהתקבלו.

בנוסף, Google PPC דורש ניטור וניהול שוטפים. זה לא ערוץ פרסום הגדר ושכח מזה. מפרסמים צריכים לפקח ללא הרף על מסעות הפרסום שלהם, להתאים הצעות מחיר ולבצע אופטימיזציה של עותק המודעה כדי לשמור על הביצועים ולהקדים את המתחרים. רמת מעורבות זו עשויה להיות גוזלת זמן ועשויה לחייב עסקים להקדיש משאבים ספציפיים לניהול מסעות הפרסום שלהם ב-Google PPC.

חיסרון נוסף של Google PPC הוא הפוטנציאל להונאת קליקים. הונאת קליקים מתייחסת ללחיצה מזויפת על מודעות מתוך כוונה למצות את התקציב של מתחרה או לנפח באופן מלאכותי מספרי קליקים. אמנם לגוגל יש אמצעים לאיתור ומניעת הונאת קליקים, אבל זה לא לגמרי חסין תקלות. עסקים צריכים להיות ערניים ולנטר את מסעות הפרסום שלהם לאיתור כל פעילות חשודה שעלולה להשפיע על האפקטיביות והעלות-תועלת של המודעות שלהם.

יתר על כן, ייתכן ש-Google PPC לא יתאים לכל העסקים או הענפים. במקרים מסוימים, ייתכן שקהל היעד אינו מחפש באופן פעיל מוצרים או שירותים בגוגל, מה שהופך את ההשקעה ב-Google PPC לפחות יעילה. חיוני להעריך את שוק היעד, התחרות והתנהגות המשתמשים כדי לקבוע אם Google PPC תואם את אסטרטגיית השיווק והיעדים הכוללים של העסק.

3. 'יציאה מקופסת Google': חקר ערוצי פרסום אחרים

בנוף הדיגיטלי של היום, ייתכן שהסתמכות על Google PPC בלבד לא תספיק כדי להגיע ולמשוך את קהל היעד שלך ביעילות. חשוב לשקול לחקור ערוצי פרסום אחרים כדי לגוון את אסטרטגיית השיווק שלך ולמקסם את טווח ההגעה שלך. חלופה אחת שכדאי לבדוק היא פרסום ברשתות חברתיות. פלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין מציעות אפשרויות פרסום ממוקדות ביותר המאפשרות לך להגיע לדמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות ספציפיות. מודעות במדיה חברתית יכולות להיות דרך יעילה להעלות את המודעות למותג, להניע תנועה לאתר ולייצר לידים.

דרך נוספת שכדאי לשקול היא פרסום לתצוגה. מודעות לתצוגה הן פרסומות חזותיות המופיעות באתרים, אפליקציות או פלטפורמות מדיה חברתית. הם יכולים להיות בצורת באנרים, סרטונים או מודעות אינטראקטיביות. פרסום לתצוגה מאפשר לך למקד לאתרים או קהלים ספציפיים על סמך תחומי העניין, הדמוגרפיה או התנהגות הגלישה שלהם. ערוץ זה יכול להיות יעיל במיוחד להגברת נראות המותג והגעה לקהל רחב יותר.

שיווק בדוא"ל הוא עוד ערוץ פרסום רב עוצמה שכדאי לקחת בחשבון. בניית רשימת דוא"ל חזקה ושליחת קמפיינים ממוקדים יכולים לעזור לך לטפח קשרים עם הקהל שלך, לקדם את המוצרים או השירותים שלך ולהניב המרות. שיווק בדוא"ל מאפשר העברת הודעות בהתאמה אישית ויכול להיות חסכוני ביותר בהשוואה לערוצי פרסום אחרים.

בנוסף, שיווק משפיענים צבר תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. שיתוף פעולה עם משפיענים שיש להם נוכחות מקוונת חזקה וקהל עוקבים רלוונטי יכול לעזור לך להתחבר לקהל שלהם ולמנף את השפעתם כדי לקדם את המותג שלך. שיווק משפיעים יכול להיות יעיל במיוחד להגעה לשווקי נישה ולבניית אמינות.

לבסוף, אל תשכח מערוצי פרסום מסורתיים כגון דפוס, רדיו וטלוויזיה. בהתאם לקהל היעד והתעשייה שלך, ערוצים אלו עדיין יכולים להיות רלוונטיים ויעילים בהגעה לקהל רחב יותר.

4. היתרונות והחסרונות של ערוצי פרסום אחרים: האם הם מתאימים יותר?

כאשר שוקלים ערוצי פרסום אחרים, חשוב לשקול את היתרונות והחסרונות כדי לקבוע אם הם מתאימים יותר לעסק שלך. בואו נעמיק ביתרונות ובחסרונות של כמה חלופות פופולריות:

  • 1. פרסום במדיה חברתית:
    פרסום ברשתות חברתיות מציע אפשרויות מיקוד מדויקות, המאפשרות לך להגיע לקהל מסוים על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות. הפלטפורמות מספקות גם ניתוחים חזקים למעקב אחר ביצועי מסע הפרסום וביצוע אופטימיזציה של המודעות שלך. עם זאת, ראוי לציין כי פרסום ברשתות חברתיות יכול להיות תחרותי ביותר, כאשר עסקים רבים מתחרים על תשומת הלב. בנוסף, עייפות פרסומות בקרב משתמשים והסיכון של חוסמי פרסומות עשויים להשפיע על האפקטיביות של מסעות הפרסום שלך.
  • 2. פרסום ברשת המדיה:
    פרסום לתצוגה מספק הזדמנות למשוך חזותית את המשתמשים ולהגדיל את נראות המותג. עם היכולת למקד לאתרים או קהלים ספציפיים, אתה יכול להגיע לקהל רחב יותר וליצור מודעות למותג. עם זאת, עיוורון באנרים הוא חיסרון פוטנציאלי, מכיוון שמשתמשים עשויים להתרגל להתעלם ממודעות לתצוגה. מיקום מודעה באתרים פחות מכובדים עלול גם לפגוע במוניטין של המותג שלך.
  • 3. שיווק בדוא"ל:
    שיווק בדוא"ל מאפשר העברת הודעות מותאמת אישית ותקשורת ישירה עם הקהל שלך. זהו ערוץ פרסום חסכוני שיכול להניע המרות ולטפח קשרי לקוחות. עם זאת, חשוב להגיע לאיזון ולהימנע מהכרעת מנויים עם יותר מדי מיילים, מכיוון שהדבר עלול להוביל לביטול הרשמה ולתפיסה שלילית של המותג שלך.

לסיכום, בעוד שמערכת ה-PPC של גוגל מציעה נראות ממוקדת ותוצאות מדידות, היא גם דורשת השקעה משמעותית של זמן ומשאבים. ערוצי פרסום אחרים, לעומת זאת, מציגים שילוב ייחודי משלהם של יתרונות ואתגרים. לכן, הבחירה בין Google PPC לפלטפורמות אחרות תלויה בסופו של דבר בצרכים הספציפיים, בתקציב ובמטרות של העסק שלך. חשוב להבין את החוזקות והחולשות של כל ערוץ כדי להתאים בצורה מיטבית לאסטרטגיית השיווק שלך.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן