המדריך האולטימטיבי לפרסום ב-Google PPC

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

בעולם ההולך ומתפתח של שיווק דיגיטלי, פרסום בגוגל PPC (תשלום לפי קליק) עומד כפלטפורמה מובילה לעסקים להגיע ללקוחות פוטנציאליים. מדריך מקיף זה נועד לספק לקוראים הבנה עמוקה של איך Google PPC עובד, היתרונות שהוא מציע וכיצד לנהל בהצלחה קמפיין PPC לקבלת תוצאות מיטביות.

הבנת פרסום Google PPC: מה זה?

פרסום בגוגל PPC, הידוע גם בשם פרסום בתשלום לפי קליק, הוא אסטרטגיית שיווק מקוונת יעילה המאפשרת לעסקים להציג את המודעות שלהם בדפי התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל (SERPs) ובאתרים אחרים הקשורים לגוגל. צורת פרסום זו פועלת על ידי מערכת הצעות מחיר, שבה עסקים מציעים הצעות על מילות מפתח ספציפיות הרלוונטיות למוצרים או לשירותים שלהם. כאשר משתמש מחפש מילת מפתח, Google מציגה מודעות רלוונטיות בחלק העליון או התחתון של דף תוצאות החיפוש, המסומנות כ"מודעה".

פרסום ב-PPC הוא דרך חסכונית עבור עסקים להגיע לקהל היעד שלהם ולהוביל תנועה לאתרים שלהם. בניגוד לשיטות פרסום מסורתיות, שבהן עסקים משלמים סכום קבוע עבור מודעה ללא קשר לביצועיה, פרסום PPC מבטיח שעסקים משלמים רק כאשר משתמש לוחץ על המודעה שלהם. המשמעות היא שעסקים מחויבים רק כאשר המודעה שלהם מייצרת עניין בפועל ולקוחות פוטנציאליים.

אחד היתרונות המרכזיים של פרסום Google PPC הוא יכולתו לספק תוצאות מיידיות. בניגוד לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שלוקח זמן להראות תוצאות, פרסום ב-PPC מאפשר לעסקים להופיע באופן מיידי בראש תוצאות החיפוש ולקבל נראות. זה יכול להיות מועיל במיוחד לעסקים חדשים או לאלה המעוניינים לקדם הצעה או אירוע רגישים לזמן.

בנוסף, Google PPC Advertising מציע לעסקים את היכולת למקד את המודעות שלהם לדמוגרפיה ספציפית, למיקומים ואפילו לשעה ביום. רמת מיקוד זו מבטיחה שעסקים מגיעים לקהל הנכון בזמן הנכון, וממקסמת את סיכויי ההמרה וההחזר על ההשקעה (ROI).

למה לבחור ב-Google PPC? פירוק היתרונות

פרסום Google PPC מציע שפע של יתרונות שהופכים אותו לבחירה אטרקטיבית עבור עסקים בכל הגדלים. ראשית, הוא מספק פלטפורמת פרסום ניתנת למדידה וניתנת למעקב. עם כלי הניתוח החזקים של Google, עסקים יכולים לעקוב בקלות אחר ביצועי המודעות שלהם, לעקוב אחר המרות ולנתח החזר ROI. רמה זו של שקיפות מאפשרת לעסקים לקבל החלטות מונחות נתונים, לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם ולהקצות את תקציב הפרסום שלהם בצורה יעילה.

שנית, פרסום Google PPC מספק לעסקים טווח הגעה שאין שני לו. מכיוון שגוגל היא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, עסקים יכולים להתחבר לבסיס קהל עצום ולהרחיב את נראות המותג שלהם בקנה מידה עולמי. בין אם ממקדים ללקוחות מקומיים או הגעה לקהל רחב יותר, פרסום Google PPC מציע את הגמישות להתאים מסעות פרסום למיקומים ספציפיים, לשפות ולנתונים הדמוגרפיים של המשתמשים.

יתרה מכך, פרסום Google PPC מאפשר לעסקים להקדים את המתחרים. עם אפשרויות המיקוד המתקדמות ותכונות תזמון המודעות שלה, עסקים יכולים למקם את המודעות שלהם באופן אסטרטגי כך שיוצגו כאשר סביר להניח שקהל היעד שלהם יחפש את המוצרים או השירותים שלהם. יתרון תחרותי זה מאפשר לעסקים להגדיל את חשיפת המותג שלהם, להתעלות על המתחרים שלהם ולתפוס נתח שוק יקר.

לבסוף, פרסום Google PPC מציע לעסקים מידה גבוהה של שליטה וגמישות. לעסקים יש שליטה מלאה על תקציבי המודעות שלהם, מה שמאפשר להם להגדיר מגבלות הוצאה יומיות ולהתאים הצעות מחיר על סמך ביצועים. רמת שליטה זו מאפשרת לעסקים לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם בזמן אמת, להבטיח שתקציב הפרסום שלהם מוקצה בצורה יעילה ולייצר את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

"האם אתה מגדיר את מסע הפרסום PPC שלך נכון?" – מדריך מקיף

הקמת קמפיין PPC יכולה להיות משימה לא פשוטה, אך עם הגישה הנכונה היא יכולה להניב תוצאות משמעותיות עבור העסק שלך. להלן מדריך מקיף כדי להבטיח שאתה מגדיר את מסע הפרסום שלך ב-PPC בצורה נכונה.

  • 1. הגדר את המטרות שלך:
    לפני שאתה צולל לתוך הגדרת מסע הפרסום שלך PPC, הגדר בבירור את היעדים שלך. בין אם מדובר בהנעת תנועה לאתר שלך, הגברת המודעות למותג או יצירת לידים, מטרה ברורה תעזור לעצב את אסטרטגיית מסע הפרסום שלך.
  • 2. ערכו מחקר מילות מפתח:
    מילות מפתח הן הבסיס למסע פרסום מוצלח של PPC. מחקר וזיהוי מילות מפתח רלוונטיות שמתאימות לעסק ולקהל היעד שלך. השתמש בכלי מחקר מילות מפתח כדי לנתח את נפח החיפוש, התחרות והרלוונטיות כדי להבטיח שאתה ממקד למילות המפתח הנכונות.
  • 3. צור עותק מודעה משכנע:
    עותק המודעה שלך הוא זה שימשוך משתמשים ויפתה אותם ללחוץ על המודעות שלך. צור עותק מודעה מושך ומושך שמדגיש את נקודות המכירה הייחודיות שלך ומעודד משתמשים לנקוט בפעולה. השתמש במילות מפתח רלוונטיות בעותק המודעה שלך כדי לשפר את הרלוונטיות ולהגדיל את שיעורי הקליקים.
  • 4. אופטימיזציה של דף נחיתה:
    ברגע שמשתמשים לוחצים על המודעות שלך, הם צריכים להיות מופנים לדף נחיתה שעבר אופטימיזציה להמרה. ודא שדף הנחיתה שלך מתיישב עם עותק המודעה שלך, בעל קריאה ברורה לפעולה ומספק מידע רלוונטי ובעל ערך למשתמשים. דף נחיתה מותאם היטב יכול לשפר משמעותית את שיעורי ההמרה שלך.
  • 5. הגדר מעקב המרות:
    כדי למדוד את הצלחת קמפיין ה-PPC שלך, חשוב להגדיר מעקב המרות. זה יאפשר לך לעקוב ולנתח את הפעולות שמשתמשים נוקטים לאחר לחיצה על המודעות שלך, בין אם זה ביצוע רכישה, מילוי טופס או הרשמה לניוזלטר. מעקב המרות יספק תובנות חשובות לגבי האפקטיביות של מסע הפרסום שלך ויעזור לך לבצע אופטימיזציות מונעות נתונים.

ניטור ואופטימיזציה: כיצד להפיק את המרב מקמפיין ה-PPC שלך?

ניטור ואופטימיזציה של מסע הפרסום PPC שלך הוא חיוני כדי להבטיח שאתה ממקסם את האפקטיביות שלו ומפיק את המרב מההשקעה שלך. הנה כמה אסטרטגיות מפתח שיעזרו לך לנטר ולבצע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלך ל-PPC:

  • 1. סקור באופן קבוע מדדי ביצועים:
    עקוב מקרוב אחר מדדי ביצועים מרכזיים כגון שיעורי קליקים, שיעורי המרות, עלות לקליק והחזר על הוצאות פרסום. ניתוח מדדים אלה יעזור לך לזהות תחומי שיפור ולקבל החלטות מבוססות נתונים כדי לייעל את מסע הפרסום שלך.
  • 2. ערכו בדיקות A/B:
    בדיקת A/B כוללת יצירת וריאציות מרובות של המודעות, דפי הנחיתה או לחצני הקריאה לפעולה ובדיקתם זה מול זה כדי לראות אילו ביצועים טובים יותר. בדוק אלמנטים שונים כגון כותרות, עותק מודעה, חזותיים ופריסות של דפי נחיתה כדי לזהות מה מהדהד הכי הרבה עם הקהל שלך ומניב תוצאות טובות יותר.
  • 3. התאם אסטרטגיות מתן הצעות:
    אסטרטגיות מתן הצעות ממלאות תפקיד מכריע בהצלחת מסע הפרסום שלך ל-PPC. הערך באופן קבוע את אסטרטגיית הצעת המחיר שלך והתאם אותה על סמך נתוני ביצועים. אם מילות מפתח או מיקומי מודעות מסוימים מניבים ביצועים טובים, שקול להגדיל את הצעת המחיר שלך כדי למקסם את החשיפה והקליקים. מצד שני, אם מילות מפתח מסוימות אינן מניבות ביצועים טובים, שקול להקטין את הצעת המחיר שלך או להשהות אותן לחלוטין.

    4. צמצם את המיקוד לפי מילות מפתח:
    עם הזמן, אתה עלול לגלות מילות מפתח חדשות שרלוונטיות מאוד לעסק שלך או לגלות שמילות מפתח מסוימות אינן מניבות את התוצאות הרצויות. עקוב אחר ומיקוד רציף של מילות המפתח שלך כדי להבטיח שאתה מגיע לקהל הנכון. שקול להוסיף מילות מפתח שליליות כדי לא לכלול חיפושים לא רלוונטיים ולשפר את איכות התנועה שלך.

  • 5. הישאר מעודכן במגמות בתעשייה:
    נוף ה-PPC מתפתח כל הזמן, עם תכונות חדשות, כלים ושיטות עבודה מומלצות שצצים באופן קבוע. הישאר מעודכן במגמות ושינויים בתעשייה בשטחי הפרסום של PPC. השתתף בסמינרים מקוונים, קרא בלוגים בתעשייה והצטרף לקהילות רלוונטיות כדי להישאר בקדמת העקומה ולמנף הזדמנויות חדשות לאופטימיזציה.

שליטה ב-Google PPC פרסום היא אבן דרך משמעותית במסעו של כל משווק דיגיטלי. זה פותח עולם של הזדמנויות להגיע לקהל רחב יותר, להניע תנועה לאתר ולהגדיל את המכירות. עם הגישה הנכונה ולמידה מתמשכת, תוכל להפיק את המרב ממסעות הפרסום שלך ב-PPC ולהשיג את היעדים העסקיים שלך.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן