ניהול עמוד אינסטגרם

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

בעידן הדיגיטלי של היום, אינסטגרם הפכה לפלטפורמה קריטית עבור עסקים ומשפיענים כאחד. ניהול יעיל של עמוד אינסטגרם יכול להגביר משמעותית את הנוכחות הדיגיטלית שלך, לשפר את תדמית המותג שלך ולמשוך יותר עוקבים. פוסט זה בבלוג יספק לך תובנות מפורטות כיצד לנהל את עמוד האינסטגרם שלך ביעילות, תוך כיסוי היבטים שונים מיצירת תוכן ועד מעורבות הקהל.

הבנת החשיבות של ניהול דפי אינסטגרם

בעידן הדיגיטלי של היום, המדיה החברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של כל עסק, ואינסטגרם היא ללא ספק אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר לקידום מותג. עם זאת, פשוט נוכחות באינסטגרם אינה מספיקה; ניהול דף יעיל הוא חיוני להצלחה. ניהול עמוד אינסטגרם כולל משימות שונות כמו יצירת תוכן, מעורבות קהל והערכת ביצועים. הזנחה של היבטים אלה עלולה לגרום להחמצת הזדמנויות ולירידה בנראות של המותג שלך.

אחת הסיבות העיקריות לכך שניהול דפי אינסטגרם חשוב הוא הפוטנציאל הטמון בו להגעה לקהל רחב יותר. עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים, אינסטגרם מציעה מאגר עצום של לקוחות פוטנציאליים. עם זאת, ללא ניהול נכון, הפוסטים שלכם עלולים ללכת לאיבוד בים התוכן, מה שמקשה על קהל היעד שלכם למצוא ולעסוק במותג שלכם.

סיבה נוספת לתת עדיפות לניהול דפי אינסטגרם היא להבטיח תוכן עקבי ואיכותי. בפלטפורמה מונעת ויזואלית כמו אינסטגרם, איכות הפוסטים שלך יכולה ליצור או לשבור את תדמית המותג שלך. על ידי יצירת תוכן מושך ויזואלי, אתה יכול למשוך ולשמר את תשומת הלב של העוקבים שלך, להגדיל את הסיכויים להמרות ולנאמנות למותג.

יתרה מכך, ניהול עמוד האינסטגרם שלך מאפשר לך לטפח קשרים משמעותיים עם הקהל שלך. באמצעות מעורבות קבועה עם העוקבים שלך, אתה יכול לבנות קהילה סביב המותג שלך, לטפח אמון ונאמנות. תגובה לתגובות, הודעות והשתתפות פעילה בשיחות לא רק מחזקת את הקשר שלך עם העוקבים הקיימים שלך אלא גם מושכת חדשים.

בנוסף, ניהול עמודים יעיל כרוך במינוף ניתוח אינסטגרם כדי להעריך את הביצועים שלך. על ידי מעקב אחר מדדים כמו טווח הגעה, מעורבות וצמיחת עוקבים, אתה יכול לקבל תובנות חשובות לגבי התוכן המהדהד הכי טוב עם הקהל שלך. תובנות אלו יכולות להנחות את אסטרטגיית התוכן העתידית שלך ולעזור לך לבצע אופטימיזציה של הפוסטים שלך להשפעה מירבית.

התוכן הוא לא מלך? יצירת פוסטים באיכות גבוהה

יצירת פוסטים באיכות גבוהה חיונית לניהול דפי אינסטגרם. עם הדגש של הפלטפורמה על תוכן ויזואלי, חשוב ליצור פוסטים שמושכים את הקהל שלך ומשתפים אותם. להלן שלושה היבטים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת יצירת פוסטים באיכות גבוהה:

  • 1. משיכה חזותית:
    הצעד הראשון לקראת יצירת פוסטים באיכות גבוהה הוא להבטיח שהם מושכים חזותית. השתמש בתמונות או סרטונים ברזולוציה גבוהה, מורכבים היטב ואסתטיים. שקול את ערכת הצבעים, התאורה והקומפוזיציה הכללית כדי ליצור עדכון מלוכד מבחינה ויזואלית. נסה עם טכניקות עריכה שונות ומסננים כדי לשפר את המשיכה החזותית של הפוסטים שלך ולשמור על אסתטיקה עקבית של המותג.
  • 2. כיתובים משכנעים:
    בעוד שההיבט הוויזואלי הוא מכריע, כיתובים ממלאים תפקיד משמעותי בהעברת המסר של המותג שלך ובשילוב הקהל שלך. כתוביות יצירה אינפורמטיביות, משעשעות או מעוררות מחשבה. השתמש בשילוב של סיפורים, הומור או ציטוטים מעוררי השראה כדי למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך. שלב האשטאגים רלוונטיים כדי להגביר את יכולת הגילוי של הפוסטים שלך. אל תשכח לכלול קריאה לפעולה כדי לעודד את העוקבים שלך לעסוק בתוכן שלך.
  • 3. תוכן בעל ערך מוסף:
    בנוסף לכיתובים מושכים ומושכים מבחינה ויזואלית, חיוני לספק ערך לקהל שלך באמצעות הפוסטים שלך. שתף טיפים, הדרכות, הצצות אל מאחורי הקלעים או הנחות בלעדיות כדי להפוך את התוכן שלך ליותר ערך וניתן לשיתוף. הבן את נקודות הכאב ותחומי העניין של קהל היעד שלך, וצור תוכן שיענה על הצרכים הללו. על ידי מתן תוכן בעל ערך מוסף, אתה מבסס את עצמך כמקור סמכותי ואמין, ומעודד את הקהל שלך להמשיך ולחזור לעוד.

"מעורבות היא הטווח החדש" – תעדוף אינטראקציה עם קהל

בעולם ההולך ומתפתח של המדיה החברתית, המשפט "מעורבות היא ההישג החדש" הפך יותר ויותר רלוונטי, במיוחד כשמדובר בניהול עמוד אינסטגרם. חלפו הימים שבהם מספר גדול של עוקבים פירושו הצלחה אוטומטית. במקום זאת, רמת האינטראקציה עם הקהל היא שחשובה באמת. הנה הסיבה שתעדוף מעורבות קהל חיוני לניהול יעיל של דפי אינסטגרם.

ראשית, מעורבות היא השתקפות ישירה של כמה טוב התוכן שלך מהדהד עם הקהל שלך. לייקים, תגובות ושיתופים מצביעים על כך שהפוסטים שלך מושכים תשומת לב ומעוררים שיחות. על ידי תגובה אקטיבית להערות והשתתפות בדיונים, אתה לא רק בונה תחושת קהילה אלא גם מראה לקהל שלך שהדעות והמשוב שלהם מוערכים.

שנית, לאינטראקציה עם קהל יש תפקיד מכריע בהגדלת הנראות שלך בפלטפורמה. האלגוריתם של אינסטגרם נותן עדיפות לפוסטים שמקבלים מעורבות גבוהה, ודוחף אותם לראש העדכונים של המשתמשים. המשמעות היא שככל שהקהל שלך יעסוק יותר בתוכן שלך, כך גדלים הסיכויים להגיע לקהל רחב יותר. עידוד שיחות באמצעות שאלות מעוררות מחשבה, סקרים או תוכן אינטראקטיבי יכול להגביר משמעותית את רמות המעורבות שלך.

יתר על כן, מעורבות הקהל מטפחת נאמנות ואמון למותג. כאשר העוקבים שלך מרגישים שמעו ומכירים אותם, יש סיכוי גבוה יותר שהם יפתחו קשר עמוק יותר עם המותג שלך. זה יכול להוביל לקידום מותג מוגבר, הפניות מפה לאוזן, ואפילו שיתופי פעולה או שותפויות פוטנציאליים.

לבסוף, תעדוף אינטראקציה עם קהל מאפשר לך לאסוף תובנות חשובות לגבי קהל היעד שלך. מתן תשומת לב להערות, להודעות ולמשוב שאתה מקבל יכול לספק מידע רב ערך לגבי העדפותיהם, תחומי העניין ונקודות הכאב שלהם. לאחר מכן ניתן להשתמש בנתונים אלה כדי להתאים את אסטרטגיית התוכן שלך, כדי להבטיח שאתה ממשיך לספק תוכן המהדהד עם הקהל שלך ומשאיר אותם מעורבים.

מינוף אינסטגרם אנליטיקס להערכת ביצועים

בעולם מונע הנתונים של היום, גישה לניתוח חיונית לניהול יעיל של דפי אינסטגרם. אינסטגרם מספקת מגוון כלי ניתוח המציעים תובנות חשובות לגבי הביצועים של הפוסטים שלך, הדמוגרפיה של הקהל והמעורבות הכוללת. על ידי מינוף הניתוחים האלה, אתה יכול לקבל החלטות מושכלות ולמטב את אסטרטגיית התוכן שלך לתוצאות טובות יותר.

ראשית, ניתוח אינסטגרם מאפשר לך לעקוב אחר ביצועי הפוסטים שלך במונחים של טווח הגעה, הופעות ומעורבות. נתונים אלה יכולים לעזור לך לזהות אילו סוגי תוכן מהדהדים הכי הרבה בקרב הקהל שלך ואילו מהם עשויים להזדקק לשיפור. על ידי ניתוח המדדים, כגון לייקים, תגובות ושיתופים, אתה יכול לקבל הבנה מעמיקה יותר של איזה תוכן מניע את המעורבות הגדולה ביותר ולהתאים את האסטרטגיה שלך בהתאם.

יתרה מכך, ניתוח אינסטגרם מספק תובנות לגבי הדמוגרפיה של הקהל שלך. אתה יכול לגלות את טווח הגילאים, המגדר, המיקום ואפילו השעות הפעילות של העוקבים שלך. מידע זה יכול להיות בעל ערך רב עבור התאמת התוכן שלך כך שיתאים יותר לקהל היעד שלך. לדוגמה, אם אתה מגלה שהקהל שלך מורכב בעיקר ממבוגרים צעירים, אתה יכול להתאים את המסרים והוויזואליות שלך כך שיתאימו להעדפותיו ותחומי העניין שלהם.

בנוסף, ניתוח אינסטגרם עוזר לך לעקוב אחר הביצועים של סיפורי האינסטגרם שלך. אתה יכול לראות כמה אנשים צפו בכל סיפור, כמה הקישו קדימה או אחורה, ואפילו כמה יצאו מבלי לסיים. נתונים אלה יכולים לעזור לך לזהות את סוגי הסיפורים שמושכים תשומת לב ומושכים את הקהל שלך, ומאפשרים לך ליצור תוכן מושך ומשפיע יותר בעתיד.

לבסוף, על ידי מעקב וניתוח קבוע של ניתוח האינסטגרם שלך, אתה יכול למדוד את ההתקדמות שלך ולהגדיר אמות מידה לשיפור. אתה יכול לעקוב אחר הצמיחה שלך במונחים של עוקבים, שיעור מעורבות וטווח הגעה כללי. גישה מונעת נתונים זו מאפשרת לך לקבל החלטות מגובות נתונים, להתנסות באסטרטגיות שונות ולבצע אופטימיזציה מתמדת של עמוד האינסטגרם שלך לתוצאות טובות יותר.

בחינת האלגוריתם של אינסטגרם: איך זה עובד?

ההבנה כיצד האלגוריתם של אינסטגרם פועל חיונית לניהול יעיל של דפי אינסטגרם. האלגוריתם קובע איזה תוכן מופיע בפיד של משתמש ובאיזה סדר. הוא מנתח גורמים שונים כדי לקבוע את הרלוונטיות ורמת המעורבות של כל פוסט. גורם מפתח אחד הוא התנהגות המשתמש בעבר, כולל החשבונות איתם הוא מקיים אינטראקציה וסוג התוכן איתו הוא עוסק. האלגוריתם שוקל גם את עדכניות הפוסט, ונותן עדיפות לתוכן אחרון. בנוסף, האלגוריתם לוקח בחשבון את תחומי העניין של המשתמש, בהתבסס על ההאשטאגים, הכתוביות והכתוביות שהם עוסקים בהם. זה עוזר לאינסטגרם להתאים אישית את הפיד של המשתמש ולהראות לו תוכן שיש סיכוי גבוה יותר להדהד אותו. חשוב לציין שהאלגוריתם מתפתח כל הזמן ומתעדכן על ידי אינסטגרם. משמעות הדבר היא שהבנת האלגוריתם הנוכחי חיונית כדי להישאר קדימה ולמקסם את טווח ההגעה והמעורבות שלך. כדי לנצל את האלגוריתם, חיוני להתמקד ביצירת תוכן איכותי ומרתק שרלוונטי לקהל היעד שלך. זה כולל שימוש בהאשטאגים רלוונטיים, כתוביות ותגיות גיאוגרפיות כדי להגדיל את הסיכוי שהפוסטים שלך יתגלו. עקביות היא גם מפתח, שכן האלגוריתם מתגמל חשבונות שמפרסמים באופן קבוע תוכן חדש. לבסוף, מעורבות עם הקהל שלך על ידי תגובה לתגובות והודעות יכולה לעזור להגביר את הנראות והמעורבות שלך. על ידי הבנה והתאמה לאלגוריתם של אינסטגרם, אתה יכול להבטיח שהתוכן שלך יגיע לקהל הנכון בזמן הנכון, וכתוצאה מכך נראות, מעורבות מוגברת ובסופו של דבר לצמיחת עמוד האינסטגרם שלך.

סיפורי אינסטגרם: הזדמנות שאי אפשר לפספס?

סיפורי אינסטגרם הפכו לחלק בלתי נפרד מניהול דפי אינסטגרם, ומציעים הזדמנות ייחודית לעסוק בקהל שלך בצורה אותנטית ומיידית יותר. עם למעלה מ-500 מיליון משתמשים פעילים מדי יום, סיפורי אינסטגרם מספקים פלטפורמה לעסקים להציג תוכן מאחורי הקלעים, לשתף עדכוני מוצרים ולהתחבר לעוקבים שלהם ברמה אישית יותר.
אחד היתרונות העיקריים של שימוש בסטוריז באינסטגרם הוא האופי הארעי שלהם. פוסטים אלה נעלמים לאחר 24 שעות, ויוצרים תחושת דחיפות ובלעדיות לצופים. זה מעודד משתמשים לבצע צ'ק-אין לעתים קרובות ולהישאר מעורבים בתוכן שלך.
יתרה מכך, Stories מציעים מגוון תכונות אינטראקטיביות שיכולות לשפר את מעורבות הקהל. מסקרים ושאלות ועד חידונים וקישורים החלקה כלפי מעלה, תכונות אלו מאפשרות לך לאסוף תובנות, לקבל משוב ואפילו להוביל תנועה לאתר או לדף הנחיתה שלך. אלמנטים אינטראקטיביים אלה עוזרים ליצור שיחה דו-כיוונית עם הקהל שלך, ומטפחים תחושה של קהילה וחיבור.
בנוסף, סיפורי אינסטגרם מספקים קנבס יצירתי להצגת האישיות והיצירתיות של המותג שלך. עם תכונות כמו מסננים, מדבקות ושכבות-על של טקסט, אתה יכול להוסיף נופך של כיף וייחודיות לתוכן שלך. זה מאפשר לך להתבלט מהמתחרים ולהשאיר רושם מתמשך על הצופים שלך.
כדי להפיק את המרב מסיפורי אינסטגרם, חשוב לתכנן את אסטרטגיית התוכן שלך בקפידה. שקול את המטרות של הדף שלך וכיצד סיפורים יכולים לעזור לך להשיג אותם. צור שילוב של סוגי תוכן, כולל צילומים מאחורי הקלעים, טיזרים של מוצרים, הדרכות ותוכן שנוצר על ידי משתמשים. היה עקבי עם לוח הזמנים של הפרסום שלך כדי לשמור על מעורבות הקהל שלך ואל תשכח להשתמש בהאשטאגים ותגיות גיאוגרפיות רלוונטיים כדי להגביר את יכולת הגילוי. על ידי מינוף הכוח של סיפורי אינסטגרם, אתה יכול ליצור קשר עמוק יותר עם הקהל שלך, להגביר את נאמנות המותג ולהוביל יותר תנועה לעמוד שלך.

להישאר מעודכן: התפקיד של התכונות החדשות של אינסטגרם

אינסטגרם מתפתחת כל הזמן, מציגה תכונות וכלים חדשים כדי לשפר את חווית המשתמש ולספק לעסקים הזדמנויות נוספות להתחבר לקהל שלהם. הישארות מעודכנת בתכונות החדשות הללו חיונית לניהול יעיל של דפי אינסטגרם.

1. חקור את התכונות החדשות של אינסטגרם:
אינסטגרם משיקה באופן קבוע תכונות חדשות, כגון Reels, Guides ותגי קניות, אם להזכיר כמה. חיוני להישאר מעודכן לגבי עדכונים אלו ולהבין כיצד הם יכולים להועיל לדף שלך. לדוגמה, Reels מאפשר לך ליצור סרטונים קצרים, בדומה ל-TikTok, שיכולים לעזור לך להגיע לקהל רחב יותר ולהפגין את היצירתיות שלך. על ידי חקירת התכונות החדשות הללו, אתה יכול להישאר לפני המתחרים שלך ולנצל את הכלים העדכניים ביותר להגדלת הנוכחות שלך באינסטגרם.

  • 2. התעדכן בשינויים באלגוריתמים:
    האלגוריתם של אינסטגרם ממלא תפקיד משמעותי בקביעת הנראות של הפוסטים שלך. חשוב להישאר מעודכן לגבי כל שינוי באלגוריתם ולהתאים את אסטרטגיית התוכן שלך בהתאם. לדוגמה, האלגוריתם עשוי לתעדף סוגים מסוימים של תוכן, כגון סרטונים או פוסטים של קרוסלה, על פני אחרים. על ידי התאמה לשינויים הללו, תוכלו להבטיח שהפוסטים שלכם ייראו על ידי קהל גדול יותר וישמרו על נוכחות חזקה בפלטפורמה.
  • 3. אמצו אפשרויות פרסום חדשות:
    אינסטגרם מציעה אפשרויות פרסום שונות, כולל מודעות אינסטגרם, פוסטים ממומנים ושיתופי פעולה עם משפיענים. חשוב להישאר מעודכן בתכונות הפרסום והמגמות העדכניות ביותר כדי להפיק את המרב ממסעות הפרסום שלך. לדוגמה, אינסטגרם הציגה לאחרונה מודעות תוכן ממותגות, המאפשרות לעסקים לקדם תוכן שנוצר על ידי משפיענים כמודעות. על ידי אימוץ אפשרויות הפרסום החדשות הללו, אתה יכול להגיע לקהל רחב יותר, להגביר את נראות המותג ולהוביל יותר תנועה לדף שלך.

ניהול אפקטיבי של דפי אינסטגרם אינו רק פרסום באופן קבוע, אלא גם אספקת תוכן בעל ערך, יצירת קשר עם הקהל שלך והישארות מעודכנת בתכונות המתפתחות של הפלטפורמה. זה כרוך בגישה אסטרטגית ומאמץ מתמיד. בעזרת הטיפים והאסטרטגיות שנדונו בפוסט זה בבלוג, תוכלו לשפר את ניהול דפי האינסטגרם שלכם ולהפיק את המרב מפלטפורמת השיווק החזקה הזו.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן