התפקיד של מילות מפתח שליליות ב-Google PPC

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

פוסט זה בבלוג מתעמק בתפקיד המכריע של מילות מפתח שליליות בקמפיינים של Google Pay-Per-Click (PPC). הוא מסביר כיצד מילות מפתח שליליות יכולות לסייע בחידוד רלוונטיות החיפוש, הפחתת עלויות ושיפור הביצועים הכוללים של מסעות הפרסום שלך ל-PPC.

הבנת מילות מפתח שליליות: מהן?

מילות מפתח שליליות הן מרכיב חיוני בכל מסע פרסום מוצלח של Google Pay-per-Click (PPC). הם בעצם מילים או ביטויים שמפרסמים יכולים לציין כדי לא לכלול אותם מהפעלת המודעות שלהם. במילים אחרות, מילות מפתח שליליות עוזרות למנוע משאילתות חיפוש לא רלוונטיות או לא רצויות להציג מודעה. זה מבטיח שהמודעה תוצג רק למשתמשים שמתעניינים באמת במוצר או בשירות המוצעים.

כדי להמחיש זאת, הבה נבחן דוגמה. נניח שחברה מוכרת שעוני יוקרה מתקדמים אך רוצה לא לכלול חיפושים הקשורים לשעונים זולים או סבירים. במקרה זה, הם יכולים להוסיף מילות מפתח שליליות כגון "זול", "במחיר סביר", "הנחה" או "תקציב" למסע הפרסום שלהם ב-PPC. על ידי כך, המודעות שלהם לא יוצגו למשתמשים המחפשים את המונחים הללו, מה שיחסוך מהם בזבוז התקציב שלהם על קליקים שסביר שלא יהפכו למכירות.

ניתן ליישם מילות מפתח שליליות ברמת מסע הפרסום או קבוצת המודעות, מה שמספק למפרסמים מידה רבה של שליטה על המקום שבו המודעות שלהם מוצגות. ניתן להשתמש בהן גם בשילוב עם מילות מפתח חיוביות כדי לחדד עוד יותר את המיקוד של מודעות. על ידי בחירה קפדנית והטמעת מילות מפתח שליליות, מפרסמים יכולים להבטיח שהמודעות שלהם יוצגו לקהל הרלוונטי ביותר, ובסופו של דבר לשפר את הביצועים הכוללים ואת ההחזר על ההשקעה (ROI) של מסעות הפרסום שלהם ב-PPC.

מדוע מילות מפתח שליליות חשובות ב-Google PPC?

מילות מפתח שליליות משחקות תפקיד מכריע בקמפיינים של Google PPC מכמה סיבות. ראשית, הם עוזרים למפרסמים למקד את המודעות שלהם בצורה יעילה יותר, ומבטיחות שהן מוצגות למשתמשים שמתעניינים באמת במוצרים או בשירותים שלהם. על ידי אי הכללה של שאילתות חיפוש לא רלוונטיות, מילות מפתח שליליות עוזרות לשפר את האיכות והרלוונטיות הכוללת של הופעות המודעה, מה שמוביל לשיעורי קליקים גבוהים יותר (CTR) ושיעורי המרות טובים יותר.

שנית, מילות מפתח שליליות עוזרות להפחית את ההוצאות הבזבזניות על קליקים שסביר להניח שלא ימירו למכירות או יעמדו ביעדי מסע הפרסום. על ידי אי הכללה של מונחי חיפוש שאינם מתאימים לקהל היעד או למטרותיו של המפרסם, הם יכולים לשפר משמעותית את העלות-תועלת של קמפיין ה-PPC. המשמעות היא שניתן להקצות את תקציב הפרסום בצורה יעילה יותר, ולמקסם את ההחזר על ההשקעה (ROI).

יתר על כן, מילות מפתח שליליות גם עוזרות לשפר את חווית המשתמש הכוללת על ידי מניעת הצגת מודעות למשתמשים שאינם מעוניינים בהצעה. זה יכול לעזור לשפר את המוניטין והאמינות של המפרסם, מכיוון שסביר יותר שמשתמשים יזכו לחוויה חיובית כאשר מוצגות בפניהם מודעות הרלוונטיות לצרכים ולתחומי העניין שלהם.

בנוסף ליתרונות אלו, מילות מפתח שליליות יכולות גם לספק תובנות חשובות לגבי התנהגות משתמשים ומגמות שוק. על ידי ניטור וניתוח הביצועים של מילות מפתח שליליות, מפרסמים יכולים לקבל הבנה מעמיקה יותר של מונחי החיפוש שאינם רלוונטיים לקהל היעד שלהם. מידע זה יכול לשמש לחידוד ואופטימיזציה נוספת של קמפיין ה-PPC, מה שהופך אותו לאפקטיבי יותר בהגעה לקהל הרצוי והשגת יעדי הקמפיין.

"האם אתה מבזבז את תקציב ה-PPC שלך?" – השלכת העלות של מילות מפתח שליליות

למילות מפתח שליליות יכולה להיות השפעה משמעותית על העלות של מסע הפרסום שלך ל-PPC. על ידי הטמעה אסטרטגית של מילות מפתח שליליות, תוכל למנוע את הצגת המודעות שלך בפני משתמשים שסביר להניח שלא יבצעו המרה, ובכך להפחית מבוזבז קליקים ולחסוך את התקציב שלך עבור לקוחות פוטנציאליים בעלי ערך רב יותר.

  • 1. מקסום את יעילות הוצאות המודעות:
    אחד היתרונות העיקריים של מילות מפתח שליליות הוא היכולת שלהן לייעל את יעילות הוצאות המודעות. על ידי אי הכללה של מונחי חיפוש לא רלוונטיים, אתה יכול להבטיח שהמודעות שלך יוצגו רק למשתמשים שמתעניינים באמת במוצרים או בשירותים שלך. זה מקטין את הסבירות לקליקים ממשתמשים שאין להם כוונה לבצע המרה, חוסך לך כסף על קליקים לא פרודוקטיביים ומאפשר לך להקצות את התקציב שלך בצורה יעילה יותר.
  • 2. הימנעות מתנועה לא רלוונטית:
    הכללת מילות מפתח שליליות במסע הפרסום PPC שלך עוזרת לך להימנע משיכת תנועה לא רלוונטית לאתר שלך. זה חיוני מכיוון שקליקים לא רלוונטיים לא רק מבזבזים את התקציב שלך אלא גם מטים את נתוני מסע הפרסום שלך, מה שמקשה על מדידת ביצועים מדויקת וקבלת החלטות מושכלות. על ידי סינון תנועה לא רלוונטית, אתה יכול להתמקד במשיכת מבקרים באיכות גבוהה שיש להם סיכוי גבוה יותר לעסוק באתר שלך ולהמיר.
  • 3. שיפור שיעורי המרות:
    מילות מפתח שליליות ממלאות תפקיד חיוני בשיפור שיעורי ההמרה. על ידי אי הכללה של מונחי חיפוש שאינם מתאימים לקהל היעד או ליעדים שלך, תוכל להבטיח שהמודעות שלך יוצגו בפני משתמשים שיש להם סיכוי גבוה יותר לבצע המרה. זה מגדיל את הסיכוי ליצור פעולות משמעותיות כמו רכישות, הרשמות או פניות, ובסופו של דבר למקסם את ההחזר על השקעת ה-PPC שלך.

כיצד ליישם ביעילות מילות מפתח שליליות במסעות הפרסום שלך ב-PPC

שימוש במילות מפתח שליליות במסעות הפרסום שלך ב-PPC יכול לשפר מאוד את יעילותן. הנה כמה אסטרטגיות מפתח ליישום מילות מפתח שליליות ביעילות:

1. ערכו מחקר יסודי של מילות מפתח:
התחל בביצוע מחקר מילות מפתח יסודי כדי לזהות מונחי חיפוש לא רלוונטיים שעשויים להפעיל את המודעות שלך. חפש מילות מפתח שאינן מותאמות לקהל היעד שלך או מילות מפתח שעלולות למשוך תנועה באיכות נמוכה. כלים כמו Google Keyword Planner, SEMrush או Ahrefs יכולים לסייע לך בזיהוי מילות מפתח שליליות פוטנציאליות.

  • 2. נתח את דוח מונחי החיפוש:
    נתח באופן קבוע את דוח מונחי החיפוש שלך כדי לזהות מונחי חיפוש שאינם רלוונטיים ליעדי מסע הפרסום שלך. דוח זה יספק תובנות לגבי מונחי החיפוש בפועל שהפעילו את המודעות שלך, ויאפשר לך לזהות ולהוסיף מילות מפתח שליליות בהתאם. התמקד במונחי חיפוש בעלי מספר גבוה של קליקים אך שיעור המרה נמוך, מכיוון שלעתים קרובות אלו הם אינדיקטורים לתנועה לא רלוונטית.
  • 3. השתמש בסוגי התאמה:
    בעת הוספת מילות מפתח שליליות, שקול להשתמש בסוגי התאמה כדי לחדד את המיקוד שלך. מילות מפתח שליליות בהתאמה רחבה (-מילת מפתח) לא תכלול שאילתות חיפוש המכילות מילת מפתח זו, בעוד שליליות בהתאמה לביטוי ("מילת מפתח") לא תכלול כל חיפוש הכולל את מילת המפתח בסדר שצוין. מילות מפתח שליליות בהתאמה מדויקת ([מילת מפתח]) לא תכלול רק את מילת המפתח המדויקת שצוינה. על ידי שימוש בסוגי התאמה, אתה יכול להבטיח שלא תכלול את מונחי החיפוש הספציפיים שאתה רוצה מבלי להוציא גרסאות רלוונטיות.
  • 4. סקור ועדכן באופן קבוע:
    מסעות פרסום PPC הם דינמיים, והתנהגות החיפוש של המשתמשים מתפתחת עם הזמן. לכן, חיוני לסקור ולעדכן באופן קבוע את רשימת מילות המפתח השליליות שלך. הישאר מעודכן במגמות בתעשייה, עקוב אחר דוחות מונחי חיפוש והתאם את רשימת מילות המפתח השליליות שלך בהתאם. על ידי חידוד ועדכון מתמיד של מילות המפתח השליליות שלך, תוכל לשפר את המיקוד והיעילות של מסעות הפרסום שלך ל-PPC.

לסיכום, מילות מפתח שליליות פועלות כמסנן אסטרטגי ב-Google PPC, ועוזרת לייעל את המודעות שלך לקהל הרלוונטי ביותר. הם ממלאים תפקיד מכריע באופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך, חיסכון בעלויות והשגת החזר ROI טוב יותר. הבנה ושימוש בהם ביעילות ישפרו משמעותית את ביצועי ה-PPC שלך.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן