יצירת עותק מודעה אפקטיבי עבור מסעות פרסום בגוגל

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

מסעות פרסום בגוגל יכולים להיות כלי רב עוצמה לעסקים בכל הגדלים, בתנאי שעותק המודעה יעיל. בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים באמנות ובמדע של יצירת עותק מודעה משכנע שמושך תשומת לב, מצית עניין ומניע לפעולה. נחקור את העקרונות שמאחורי עותק מודעה יעיל, נשתף טיפים שימושיים ונדגיש טעויות עיקריות שיש להימנע מהן.

הבנת הקהל שלך: מי הם באמת?

על מנת ליצור עותק מודעה אפקטיבי עבור מסעות פרסום בגוגל, יש חשיבות מכרעת להבנה עמוקה של קהל היעד שלך. מי הם באמת? מהם הצרכים, הרצונות ונקודות הכאב שלהם? על ידי ביצוע מחקרי שוק מעמיקים וניתוח נתונים, אתה יכול לקבל תובנות חשובות לגבי הדמוגרפיה, הפסיכוגרפיה וההתנהגויות של הקהל שלך.

התחל בהגדרת הדמוגרפיה של קהל היעד שלך, כגון גיל, מגדר, מיקום ורמת הכנסה. זה יעזור לך להתאים את עותק המודעה שלך כך שיתאים למאפיינים הספציפיים שלהם. בנוסף, התעמקו בפסיכוגרפיה שלהם, הכוללת את המניעים, תחומי העניין והערכים שלהם. הבנת הלך הרוח שלהם ומה מניע את תהליך קבלת ההחלטות שלהם תאפשר לך ליצור עותק מודעה משכנע ומשכנע יותר.

יתר על כן, חשוב לזהות את נקודות הכאב והאתגרים של הקהל שלך. אילו בעיות הם מנסים לפתור? אילו תסכולים הם חווים? על ידי התייחסות לנקודות הכאב הללו בעותק המודעה שלך, תוכל למקם את המוצר או השירות שלך כפתרון, למשוך את תשומת הלב והעניין של הקהל שלך.

בנוסף, קחו בחשבון את השלבים השונים של המסע של הקונה שבהם הקהל שלכם עשוי להיות. האם הם נמצאים בשלב המודעות, שבו הם רק הופכים מודעים לבעיה שלו? או שהם בשלב השיקול, שבו הם חוקרים באופן אקטיבי פתרונות? התאמת עותק המודעה שלך כך שיתאים לשלב הספציפי של המסע של הקונה יכולה להגביר משמעותית את יעילותה.

יצירת המסר שלך: מה כל כך מיוחד בך?

כשמדובר ביצירת עותק מודעה יעיל עבור מסעות פרסום בגוגל, היבט מרכזי אחד שיש להתמקד בו הוא יצירת מסר משכנע שמדגיש את מה שמבדיל את העסק שלך מהמתחרים. מה מייחד אותך? מדוע לקוחות פוטנציאליים צריכים לבחור את המוצר או השירות שלך על פני אחרים בשוק?

כדי להתחיל, זהה בבירור את הצעת המכירה הייחודית שלך (USP). זה הגורם שמבדיל את העסק שלך מאחרים ומעניק ערך לקהל היעד שלך. זה יכול להיות תכונה ספציפית, נקודת מחיר תחרותית, שירות לקוחות יוצא דופן או שילוב של אלמנטים אלה. לאחר שזיהית את ה-USP שלך, הקפד לשלב אותו בעותק המודעה שלך ביעילות.

לאחר מכן, הדגש את היתרונות של המוצר או השירות שלך. אילו בעיות זה פותר? איך זה משפר את חיי הלקוחות שלך? על ידי התמקדות ביתרונות ולא רק בתכונות, אתה יכול ליצור מסר משכנע יותר שמהדהד עם הקהל שלך ומציג את הערך שהם יכולים להרוויח מבחירת העסק שלך.

בנוסף, השתמש בשפה משכנעת ובמשיכה רגשית כדי למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך. הדגש את התוצאות החיוביות שהם יכולים להשיג על ידי שימוש במוצר או בשירות שלך. בין אם מדובר בחיסכון בזמן, הגדלת הפרודוקטיביות או שיפור הרווחה שלהם, הקפד להעביר בצורה ברורה את התוצאות הרצויות בעותק המודעה שלך.

יתר על כן, שקול לשלב הוכחה חברתית במסר שלך. המלצות, ביקורות ותיאורי מקרה יכולים לספק אמינות ולבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים. הכללת נתונים סטטיסטיים או נתונים התומכים בטענותיך יכולה גם לחזק את המסר שלך ולהפוך אותו למשכנע יותר.

הכוח של בדיקות A/B: האם אתה מפיק את המרב?

בדיקת A/B היא כלי רב עוצמה שיכול להשפיע באופן משמעותי על האפקטיביות של מסעות הפרסום שלך בגוגל. זה כרוך ביצירת שתי וריאציות או יותר של עותק המודעה שלך ובדיקתן זו מול זו כדי לקבוע איזו מהן מניבה ביצועים טובים יותר. זה מאפשר לך לקבל החלטות מבוססות נתונים ולבצע אופטימיזציה של המודעות שלך לתוצאות מקסימליות.

כדי להפיק את המרב מבדיקות A/B, חשוב שתהיה לך מטרה ברורה בראש. איזה היבט ספציפי של עותק המודעה שלך אתה רוצה לבדוק? זה יכול להיות הכותרת, הקריאה לפעולה, הניסוח, או אפילו הוויזואליה. מטרה ספציפית תעזור לך למקד את מאמצי הבדיקה שלך ולאסוף תובנות משמעותיות.

לאחר שזיהית את האלמנט שברצונך לבדוק, צור וריאציות מרובות של עותק המודעה שלך והקצה אותן באופן אקראי לפלחים שונים בקהל שלך. עקוב מקרוב אחר הביצועים של כל וריאציה, תוך ניתוח מדדים כגון שיעורי קליקים, שיעורי המרות ועלות לרכישה. נתונים אלה יספקו תובנות חשובות לגבי איזו גרסה של עותק המודעה שלך מהדהדת טוב יותר עם הקהל שלך.

חשוב לציין שבדיקת A/B דורשת סבלנות וזמן. עריכת בדיקות על פני תקופה ארוכה יותר מאפשרת תוצאות מדויקות יותר ומסייעת בזיהוי מגמות ודפוסים. בנוסף, חשוב לבדוק רק אלמנט אחד בכל פעם כדי לבודד את ההשפעה של אותו שינוי ספציפי. בדיקה של מספר אלמנטים בו-זמנית עלולה להוביל לתוצאות מבלבלות ולהקשות על הסקת מסקנות משמעותיות.

"הדבר הכי חשוב בפרסום הוא לשים לב". – איך להבליט את עותק המודעה שלך?

בנוף הדיגיטלי התחרותי של ימינו, חשוב שעותק המודעה שלך יבלוט ותמשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלך. עם אינספור מודעות המתחרות על תשומת הלב, איך אתה יכול להבטיח שעותק המודעה שלך ישים לב? להלן מספר אסטרטגיות לבלוט את עותק המודעה שלך:

ראשית, התמקד ביצירת כותרת משכנעת. הכותרת שלך צריכה להיות קליטה, תמציתית ולהדגיש את היתרון העיקרי או את נקודת המכירה הייחודית של המוצר או השירות שלך. זה אמור למשוך מיד את תשומת הלב של הקהל שלך ולגרום לו להיות סקרן ללמוד עוד.

שנית, השתמש בשפה משכנעת ובמשיכה רגשית. היכנס לרצונות ונקודות הכאב של קהל היעד שלך על ידי שימוש במילים המעוררות רגשות או יוצרות תחושת דחיפות. הדגש כיצד המוצר או השירות שלך יכולים לפתור בעיה או למלא צורך, ומדוע הקהל שלך צריך לבחור בך על פני המתחרים שלך.

שלישית, למנף אלמנטים ויזואליים. שלבו תמונות או סרטונים מושכי עין הרלוונטיים לכתב המודעה שלכם. תמונות ויזואליות יכולות לשפר מאוד את ההשפעה של המסר שלך ולהפוך את המודעה שלך לבלתי נשכחת יותר. ודא שהוויזואליה מתיישרת עם זהות המותג שלך ומעבירה ביעילות את המסר שלך.

בנוסף, שקול להשתמש בתוספים למודעות ובפורמטים של מודעות שיכולים להפוך את עותק המודעה שלך לאינטראקטיבי ומרתק יותר. לדוגמה, כלול תוספי יתרונות מרכזיים כדי להדגיש הצעות או הטבות ספציפיות, או השתמש במודעות רספונסיביות לרשת החיפוש שמתאימות אוטומטית לגדלים ומיקומים שונים של מסך.

יצירת עותק מוצלח של מודעות עבור מסעות פרסום בגוגל דורשת הבנה עמוקה של הקהל שלך, מסר ברור ומשכנע ובדיקות ואופטימיזציה עקביות. על ידי יישום העקרונות והאסטרטגיות שנדונו בפוסט זה בבלוג, אתה יכול ליצור עותק מודעה שלא רק בולט אלא גם גורם למעורבות משמעותית והמרות עבור העסק שלך.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן