יצירת עותק מודעה משכנע עבור Google PPC

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

בעולם הדיגיטלי של ימינו, לא ניתן להפריז בכוחו של עותק מודעה בהנעת תנועה והמרות. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף ליצירת עותק מודעה משכנע עבור מסעות פרסום של Google Pay-Per-Click (PPC). זה מכסה הכל, החל מהבנת הקהל שלך ועד לשימוש בטכניקות שכנוע ואופטימיזציה למילות מפתח.

1. הבנת הקהל שלך: מי הם באמת?

כדי ליצור עותק מודעה משכנע עבור Google PPC, חיוני שתהיה לך הבנה עמוקה של הקהל שלך. מי הם באמת? שאלה זו מהווה את הבסיס ליצירה יעילה של עותק מודעות. על ידי הבנת הקהל שלך, תוכל להתאים את המסרים שלך כך שיהדהדו עם הצרכים, הרצונות ונקודות הכאב שלהם.

  • ניתוח דמוגרפי:
    התחל בניתוח המאפיינים הדמוגרפיים של קהל היעד שלך. קחו בחשבון גורמים כמו גיל, מין, מיקום ורמת הכנסה. מידע זה יכול לעזור לך ליצור עותק מודעה שמדבר ישירות לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלהם. לדוגמה, אם קהל היעד שלך הוא בעיקר אנשי מקצוע צעירים, ייתכן שתרצה להשתמש בשפה מודרנית וטרנדית יותר בעותק המודעה שלך.
  • ניתוח פסיכוגרפי:
    מעבר לדמוגרפיה, זה חיוני להתעמק בהיבטים הפסיכוגרפיים של הקהל שלך. מהם הערכים, האמונות והאינטרסים שלהם? הבנת המניעים והרצונות שלהם יכולה לעזור לך ליצור עותק מודעה שמתיישר עם השאיפות שלהם. לדוגמה, אם קהל היעד שלך מעריך קיימות, אתה יכול להדגיש תכונות ידידותיות לסביבה של המוצר או השירות שלך בעותק המודעה שלך.
  • ביצוע מחקר שוק:
    ביצוע מחקר שוק הוא כלי רב ערך להבנת הקהל שלך. זה יכול לכלול סקרים, קבוצות מיקוד או ניתוח משוב של לקוחות. על ידי איסוף תובנות ישירות מקהל היעד שלך, תוכל לקבל מידע רב ערך על העדפותיו, נקודות הכאב והתנהגות הרכישה שלו. השתמש במידע זה כדי ליצור עותק מודעה שיענה על הצרכים הספציפיים שלהם ומציע פתרונות משכנעים.

2. 'כוחו של שכנוע: איך זה יכול לשפר את עותק המודעה שלך?'

שכנוע הוא כלי רב עוצמה בכל הנוגע ליצירת עותק מודעה משכנע עבור Google PPC. על ידי הבנה ויישום של טכניקות שכנוע, אתה יכול להגביר משמעותית את האפקטיביות של מסעות הפרסום שלך.

ראשית, שקול את עקרון ההוכחה החברתית. אנשים נוטים יותר לבטוח במודעה ולהיות מעורבים בה אם הם רואים שאחרים עשו את אותו הדבר. שלבו המלצות, ביקורות או סטטיסטיקות של לקוחות שמדגישים את החוויות החיוביות של הלקוחות הקודמים שלכם. זה יכול לעזור לבנות אמון ואמינות, ובסופו של דבר להגדיל את הסבירות להמרות.

טכניקה משכנעת נוספת היא השימוש במחסור ובדחיפות. על ידי יצירת תחושה של זמינות מוגבלת או הצעות רגישות לזמן, אתה יכול ליצור פחד מהחמצה (FOMO) בקהל שלך. זה יכול לבקש מהם לנקוט פעולה מיידית וללחוץ על המודעה שלך. שלבו ביטויים כמו "הצעה לזמן מוגבל" או "זמין רק עד גמר המלאי" כדי ליצור תחושת דחיפות ולעודד המרות.

בנוסף, אין לזלזל בכוחה של סיפור סיפורים. על ידי שזירת נרטיב משכנע לתוך עותק המודעה שלך, אתה יכול לרתק את הקהל שלך ולעורר רגשות. ספר סיפור שמהדהד עם קהל היעד שלך, הדגש את הבעיה איתה הוא מתמודד וכיצד המוצר או השירות שלך יכולים לספק פתרון. חיבור רגשי זה יכול להפוך את המודעה שלך לבלתי נשכחת ומשכנעת יותר.

לבסוף, השתמש בשפה משכנעת והצהרות קריאה לפעולה (CTA). השתמש במילים חזקות ומשפיעות היוצרות תחושה של רצון ודחיפות. שלבו CTAs ברורים ומשכנעים שאומרים לקהל בדיוק איזו פעולה עליו לנקוט. לדוגמה, ביטויים כמו "קנה עכשיו", "התחל" או "הזמינו פגישה היום" יכולים לעודד מעורבות מיידית.

3. אופטימיזציה של מילות מפתח: האם אתה מפיק את המרב מעותק המודעה שלך?

אופטימיזציה של מילות מפתח היא היבט חיוני ביצירת עותק מודעה משכנע עבור Google PPC. האם אתה מנצל את מלוא הפוטנציאל שמילות מפתח מציעות? עותק המודעה שלך צריך להתאים למילות המפתח שאליהן אתה ממקד כדי להבטיח רלוונטיות ולשפר את הסיכויים שלך להגיע לקהל הנכון.

התחל על ידי ביצוע מחקר מילות מפתח יסודי כדי לזהות את מילות המפתח הרלוונטיות ועם הביצועים הגבוהים ביותר עבור מסע הפרסום שלך. שקול את כוונת החיפוש מאחורי מילות המפתח הללו והתאם את עותק המודעה שלך בהתאם. על ידי הבנת מה קהל היעד שלך מחפש, אתה יכול ליצור עותק מודעה שיענה ישירות על הצרכים והאינטרסים שלהם.

לאחר מכן, מקם באופן אסטרטגי את מילות המפתח שלך בתוך עותק המודעה שלך. כלול אותם בכותרות, בתיאורים ובכתובות האתרים לתצוגה כדי לאותת ל-Google את הרלוונטיות של המודעה שלך לשאילתת החיפוש של המשתמש. עם זאת, היזהר לא למלא יותר מדי את עותק המודעה שלך במילות מפתח, שכן זה יכול לגרום למודעה שלך להישמע לא טבעית וספאמיית. שאפו לאיזון בין אופטימיזציה של מילות מפתח לבין שמירה על מודעה מושכת ומושכת.

יתר על כן, שקול להשתמש בווריאציות של מילות מפתח ובמילות מפתח עם זנב ארוך בעותק המודעה שלך. זה יכול לעזור לך ללכוד מגוון רחב יותר של שאילתות חיפוש ולהגיע לקהל ספציפי יותר. למילות מפתח עם זנב ארוך יש לעתים קרובות תחרות נמוכה יותר ויכולות להוביל לשיעורי המרות גבוהים יותר מכיוון שהן נותנות מענה למשתמשים עם צרכים או העדפות ספציפיות יותר.

נתח באופן קבוע ובצע אופטימיזציה של ביצועי מילות המפתח שלך כדי להבטיח שאתה מפיק את המרב מעותק המודעה שלך. השתמש במדדי מילות המפתח והתובנות של Google Ads כדי לזהות מילות מפתח בעלות ביצועים גבוהים ולקבל החלטות מבוססות נתונים כדי לשפר את מסעות הפרסום שלך. עקבו והתאימו באופן מתמיד את אסטרטגיית מילות המפתח שלך כדי להישאר רלוונטית ולמקסם את האפקטיביות של עותק המודעה שלך.

4. 'בדיקה ואופטימיזציה: הסוד למסע פרסום מוצלח?'

בדיקה ואופטימיזציה של עותק המודעה שלך הוא הסוד להפעלת מסע פרסום מוצלח של Google PPC. בדיקת A/B מאפשרת לך להתנסות עם וריאציות שונות של עותק המודעה שלך ולקבוע אילו מהן מניבות את הביצועים הטובים ביותר. תהליך בדיקה זה כולל יצירת גרסאות מרובות של המודעה שלך והפעלתן בו-זמנית כדי לראות איזו מהן מייצרת את שיעורי הקליקים וההמרות הגבוהים ביותר.

כדי להתחיל בבדיקה, בצע שינויים קטנים בעותק המודעה שלך, כגון שינוי הכותרת, הקריאה לפעולה או התיאור. בדוק אלמנט אחד בכל פעם כדי לזהות במדויק את ההשפעה של כל שינוי. על ידי השוואת הביצועים של וריאציות מודעות שונות, אתה יכול לקבל תובנות חשובות לגבי מה מהדהד עם הקהל שלך ומה מניע אותם לפעולה.

בנוסף לבדיקות A/B, עליך גם לעקוב באופן רציף אחר הביצועים של מסעות הפרסום שלך ולבצע אופטימיזציות מונעות נתונים. נתח מדדי מפתח כגון שיעורי קליקים, שיעורי המרה ועלות להמרה כדי לזהות אזורים לשיפור. התאם את עותק המודעה, אסטרטגיות מתן הצעות ופרמטרים של מיקוד על סמך הנתונים כדי לבצע אופטימיזציה של ביצועי מסע הפרסום שלך.

זכור לתת לבדיקות שלך מספיק זמן כדי לאסוף מספיק נתונים לפני הסקת מסקנות. למהר לבצע שינויים על סמך תוצאות מוגבלות יכול להוביל להנחות לא מדויקות ולאופטימיזציות לא יעילות. סבלנות וגישה שיטתית לבדיקה ואופטימיזציה יניבו תובנות מדויקות ואמינות יותר.

יצירת עותק מודעה משכנע עבור Google PPC הוא תהליך אסטרטגי הכולל הכרת הקהל שלך, יצירת מסר חזק ובדיקה מתמשכת וביצוע אופטימיזציה. עם הגישה הנכונה, עותק המודעה שלך יכול לשפר משמעותית את שיעורי הקליקים, ההמרות והביצועים הכוללים של מסע הפרסום.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן