שיטות עבודה מומלצות ליצירת מודעות ב-Google Ads

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

פוסט זה בבלוג ידריך אותך דרך השיטות המומלצות ליצירת מודעות ב-Google Ads. נדון בחשיבות הבנת הקהל שלך, שימוש במיקוד אסטרטגי למילות מפתח, אופטימיזציה של עותק מודעה ודפי נחיתה, ומעקב אחר הביצועים שלך כדי לשפר את ההחזר על ההשקעה שלך.

הבנת הקהל שלך: מי הם באמת?

על מנת ליצור מודעות אפקטיביות בגוגל אדס, יש חשיבות מכרעת להבנה עמוקה של קהל היעד שלך. מי הם באמת? מהם הצרכים, הרצונות ונקודות הכאב שלהם? ביצוע מחקר שוק מעמיק וניתוח קהל יעזור לך לחשוף תובנות חשובות לגבי היעד הדמוגרפי שלך.

התחל על ידי הגדרת הנתונים הדמוגרפיים של הקהל שלך כגון גיל, מגדר, מיקום ורמת הכנסה. אבל אל תפסיקו שם – עברו מעבר למפלס פני השטח וחפרו עמוק יותר. מהם תחומי העניין, התחביבים וההעדפות שלהם? מהן ההתנהגויות והרגלי הרכישה שלהם באינטרנט? הבנת הגורמים הללו תאפשר לך ליצור מודעות שיהדהדו עם הקהל שלך ברמה האישית.

דרך יעילה אחת להשיג תובנות לגבי הקהל שלך היא באמצעות סקרי לקוחות ומשוב. פנה אל הלקוחות הקיימים שלך ושאל אותם על המניעים והסיבות שלהם לבחירת המוצר או השירות שלך. נתח את הנתונים וחפש דפוסים ומאפיינים משותפים. זה יעזור לך ליצור מודעות ממוקדות שמתייחסות ישירות לנקודות הכאב של הקהל שלך ומספקות פתרונות.

יתר על כן, מינוף הכוח של כלי ניתוח כמו Google Analytics יכול לספק לך נתונים חשובים על המבקרים באתר שלך. נתח את ההתנהגות שלהם באתר שלך, כגון הדפים שהם מבקרים, הזמן שהם מבלים בכל דף והפעולות שהם נוקטים. נתונים אלה יכולים לתת לך תובנות לגבי תחומי העניין וההעדפות שלהם, ולאפשר לך להתאים את המודעות שלך לצרכים הספציפיים שלהם.

הכוח של מיקוד לפי מילות מפתח: האם אתה מפיק את המרב?

מיקוד לפי מילות מפתח הוא מרכיב חיוני ביצירת מודעות יעילות ב-Google Ads. על ידי בחירה אסטרטגית של מילות מפתח רלוונטיות, תוכל להבטיח שהמודעות שלך יוצגו לקהל הנכון בזמן הנכון. עם זאת, מפרסמים רבים לא מצליחים להפיק את המרב מהתכונה החזקה הזו.

בראש ובראשונה, ביצוע מחקר מילות מפתח יסודי הוא חיוני. התחל בסיעור מוחות של רשימה של מילות מפתח שרלוונטיות לעסק, למוצרים או לשירותים שלך. השתמש בכלי מחקר מילות מפתח, כגון מתכנן מילות המפתח של גוגל, כדי להרחיב את הרשימה שלך ולזהות מילות מפתח בנפח גבוה שיש להן תחרות נמוכה.

לאחר שתהיה לך רשימה מקיפה של מילות מפתח, חשוב לארגן אותן בקבוצות מודעות מובנות היטב. קיבוץ מילות מפתח לפי נושא או קטגוריה מאפשר לך ליצור מודעות ממוקדות במיוחד המותאמות לכל קבוצה ספציפית. זה לא רק משפר את הרלוונטיות של המודעות שלך אלא גם מגדיל את הסיכויים למשוך לידים מתאימים.

יתר על כן, אל תשכח להשתמש בסוגי התאמה בעת הגדרת המיקוד שלך למילות מפתח. סוגי התאמה קובעים באיזו מידה שאילתת החיפוש של משתמש צריכה להתאים למילת המפתח שלך כדי שהמודעה שלך תופעל. התאמה רחבה, התאמה לביטוי והתאמה מדויקת הם שלושת הסוגים העיקריים, כל אחד מציע רמה שונה של ספציפיות. ניסוי עם סוגי התאמה שונים יכול לעזור לך לחדד את המיקוד ולהבטיח שהמודעות שלך מגיעות לקהל הרלוונטי ביותר.

"אמנות הכתיבה היא האמנות לגלות במה אתה מאמין." – אופטימיזציה של עותק המודעה שלך

כשמדובר ביצירת מודעות ב-Google Ads, אופטימיזציה של עותק המודעה שלך חיונית כדי למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך ולהניב המרות. כפי שמציע הציטוט המפורסם של גוסטב פלובר, כתיבה היא תהליך של גילוי עצמי, וזה נכון גם לגבי עותק מודעות. הנה כמה שיטות עבודה מומלצות לאופטימיזציה של עותק המודעה שלך ולהפוך אותה למשכנעת:

  • 1. צור מסר ברור ותמציתי:
    בשטח המצומצם הזמין עבור עותק מודעה, חיוני להעביר את המסר שלך בצורה ברורה ותמציתית. השתמש בשפה חזקה ומשפיעה כדי למשוך את תשומת הלב של הקורא ולהעביר בצורה ברורה את הצעת הערך של המוצר או השירות שלך.
  • 2. הדגש נקודות מכירה ייחודיות:
    מה מייחד את העסק שלך מהמתחרים? זהה את נקודות המכירה הייחודיות שלך והדגש אותן בעותק המודעה שלך. בין אם זה משלוח חינם, אחריות להחזר כספי או הצעה מיוחדת, הקפד להדגיש את היתרונות שגורמים לעסק שלך לבלוט.
  • 3. השתמש במילות מפתח רלוונטיות:
    שילוב מילות מפתח רלוונטיות בעותק המודעה שלך לא רק משפר את הרלוונטיות של המודעה אלא גם מגביר את הנראות שלה. על ידי התאמה של עותק המודעה שלך לכוונת החיפוש של המשתמש, תוכל להגדיל את הסיכוי ללחוץ על המודעה שלך. ודא שמילות המפתח שלך משולבות בצורה חלקה בעותק המודעה כדי לשמור על זרימה טבעית.
  • 4. בדיקת A/B:
    אופטימיזציה של עותק המודעה שלך היא תהליך מתמשך הדורש בדיקה וחידוד מתמשכים. בצע בדיקות A/B על ידי יצירת גרסאות מרובות של עותק המודעה שלך ובדיקתן זו מול זו. עקוב אחר מדדי הביצועים, כגון שיעור קליקים ושיעור המרות, כדי לקבוע איזו גרסה מהדהדת יותר עם הקהל שלך.

דף הנחיתה שלך: האם הוא מייצר או שובר את הקמפיין שלך?

דף הנחיתה שלך ממלא תפקיד מכריע בהצלחת מסע הפרסום שלך ב-Google Ads. זהו הדף הראשון שמשתמשים נוחתים אליו לאחר לחיצה על המודעה שלך, והוא קובע אם הם ממשיכים במסע או קופצים. להלן שלושה היבטים מרכזיים שכדאי לקחת בחשבון בעת הערכת דף הנחיתה שלך:

  • 1. רלוונטיות ויישור:
    דף הנחיתה צריך ליישר קו עם עותק המודעה ומילות המפתח שהפעילו את המודעה. כאשר משתמשים לוחצים על מודעה, הם מצפים לראות מידע רלוונטי ומעבר חלק מהמודעה לדף הנחיתה. ודא שהכותרת, התוכן והוויזואליה בדף הנחיתה תואמים למודעה, ויוצרים חווית משתמש מגובשת ורלוונטית.
  • 2. קריאה ברורה לפעולה (CTA):
    דף נחיתה ללא קריאה ברורה לפעולה יכול להשאיר את המבקרים מבולבלים לגבי מה לעשות הלאה. ה-CTA שלך צריך להיות מוצג בצורה בולטת ומובחן ויזואלית, להנחות את המשתמשים לקראת הפעולה הרצויה, בין אם זה ביצוע רכישה, מילוי טופס או הרשמה לניוזלטר. השתמש בשפה משכנעת ומכוונת פעולה כדי לעודד משתמשים לבצע את הפעולה הרצויה.
  • 3. עיצוב וניווט ידידותיים למשתמש:
    דף נחיתה עמוס או מבלבל יכול להרתיע מבקרים במהירות ולהגדיל את שיעורי היציאה מדף הכניסה. ודא שלדף הנחיתה שלך יש עיצוב נקי וידידותי למשתמש, עם ניווט אינטואיטיבי ומידע קל למצוא. בצע אופטימיזציה של מהירות הטעינה של דף הנחיתה שלך כדי למנוע ממשתמשים להתאכזב ולעזוב. ודא שדף הנחיתה שלך מותאם לנייד, מכיוון שמספר הולך וגדל של משתמשים ניגשים לאינטרנט דרך מכשירים ניידים.

יצירת מודעות יעילות ב-Google Ads יכולה להיות משימה מורכבת, אבל על ידי ביצוע שיטות עבודה מומלצות אלה, אתה יכול להבטיח שאתה ממקסם את פוטנציאל הפרסום שלך. הבן את הקהל שלך, השתמש במיקוד אסטרטגי למילות מפתח, בצע אופטימיזציה של עותק המודעה ודפי הנחיתה שלך, ועקוב אחר הביצועים שלך לשיפורים מתמשכים. זכור, המפתח להצלחה טמון בבדיקה, למידה והתאמת האסטרטגיות שלך לאורך זמן.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן