שיתוף פעולה עם משפיענים באינסטגרם

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

בעידן הדיגיטלי הזה, משפיעני אינסטגרם הופיעו ככוח משנה משחק בשיווק וקידום מותג. פוסט זה בבלוג מתעמק בדינמיקה של שיתוף פעולה עם משפיעני אינסטגרם, ומדגיש את החשיבות, היתרונות והמלכודות הפוטנציאליות. אנו גם נציע טיפים מעשיים לבחירת המשפיענים הנכונים עבור המותג שלך ואסטרטגיות לשיתוף פעולה מוצלח.

למה לשתף פעולה עם משפיעני אינסטגרם?

בעידן הדיגיטלי של היום, פלטפורמות המדיה החברתית הפכו לכלים רבי עוצמה עבור עסקים להגיע לקהל היעד שלהם. בין הפלטפורמות הללו, אינסטגרם בולטת כפלטפורמה מובילה עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם. עם האופי הוויזואלי שלה, אינסטגרם הפכה למרכז של משפיענים שצברו עוקבים גדולים ובנו קשרים חזקים עם הקהל שלהם.

שיתוף פעולה עם משפיעני אינסטגרם יכול להביא יתרונות רבים למותג שלך. ראשית, למשפיענים יש את היכולת ליצור תוכן אותנטי ומרתק המהדהד עם העוקבים שלהם. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים שהערכים שלהם מתאימים למותג שלך, אתה יכול לנצל את האמינות והאמון שלהם, מה שיכול להוביל להגברת המודעות והחשיפה למותג.

שנית, למשפיענים יש את הכוח להניע תנועה ולייצר לידים. עם עוקביהם הגדולים והמעורבים, הם יכולים לקדם את המוצרים או השירותים שלך ביעילות, וכתוצאה מכך תעבורה מוגברת לאתר והמרות פוטנציאליות. למשפיענים יש גם את היכולת למקד לנישות או דמוגרפיה ספציפיות, מה שמאפשר לך להגיע לקהל ממוקד יותר שסביר שיתעניין בהצעות שלך.

שלישית, שיתוף פעולה עם משפיענים יכול לשפר את המוניטין והאמינות של המותג שלך. כאשר צרכנים רואים משפיענים תומכים במותג שלך, זה מוסיף רמה של הוכחה ואימות חברתיים. זה יכול לעזור לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים ולהבדיל את המותג שלך מהמתחרים.

יתר על כן, עבודה עם משפיעני אינסטגרם יכולה לספק תובנות ומשוב חשובים. מכיוון שמשפיעים הם חברים פעילים ומשפיעים בקהילות שלהם, יש להם הבנה עמוקה של העדפותיהם, תחומי העניין והתנהגויות הקנייה של העוקבים שלהם. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים, אתה יכול לקבל תובנות צרכניות חשובות שיכולות להתאים לאסטרטגיות השיווק שלך ולפיתוח המוצר שלך.

כיצד לבחור את המשפיענים הנכונים עבור המותג שלך?

  • הגדר את קהל היעד שלך:
    לפני בחירת משפיענים, חשוב שתהיה לך הבנה ברורה של קהל היעד שלך. זהה את הנתונים הדמוגרפיים, תחומי העניין וההעדפות של שוק היעד שלך. זה יעזור לך למצוא משפיענים שהעוקבים שלהם מתאימים לפרופיל הלקוח האידיאלי שלך.
  • 2. רלוונטיות והתאמה:
    חפשו משפיענים שהתוכן והערכים שלהם מתאימים למותג שלכם. קחו בחשבון את הנישה שלהם, הנושאים שהם מכסים וסוג הקהל שהם מושכים. חשוב לבחור משפיענים שיש להם עניין אמיתי בתעשייה או במוצר שלך, שכן זה יבטיח אותנטיות בקידום שלהם ויהדהד עם העוקבים שלהם.
  • 3. מעורבות והישג יד:
    העריכו את המעורבות והטווח של משפיעים פוטנציאליים. הסתכלו על ספירת העוקבים שלהם, אך קחו בחשבון גם גורמים אחרים כמו לייקים, תגובות ושיתופים לכל פוסט. אחוזי מעורבות גבוהים מעידים על קהל פעיל ומעורב. בנוסף, נתח את איכות המעורבות שלהם על ידי הערכת סוג ההערות והאינטראקציות שהם מקבלים.
  • 4. מוניטין ואמינות:
    חקרו את המוניטין והאמינות של משפיענים לפני שתשתפו איתם. חפש אינדיקטורים למקצועיות, כגון איכות התוכן שלהם, שותפויות שהיו להם בעבר והמוניטין הכולל שלהם בתעשייה. חשוב גם לוודא שיש להם קהל עוקבים אמיתי ואותנטי, ללא בוטים או מעורבות מזויפת.
  • 5. התאמה לשיתוף פעולה:
    שקול את סוג שיתוף הפעולה שיועיל ביותר למותג שלך. קבע אם אתה רוצה שמשפיענים יצרו פוסטים ממומנים, ישתתפו באירועים או יהפכו לשגרירי מותג לטווח ארוך. העריכו את שיתופי הפעולה בעבר של משפיענים פוטנציאליים כדי לקבוע אם הם מתאימים למטרות שלכם ולסוג התוכן שאתם מדמיינים עבור המותג שלכם.

"האם ניתן להבטיח שיתוף פעולה מוצלח עם משפיענים?" – אסטרטגיות וטיפים

שיתוף פעולה עם משפיענים יכול להיות אסטרטגיית שיווק רבת עוצמה, אך הצלחה לא תמיד מובטחת. עם זאת, ישנן אסטרטגיות וטיפים שיכולים להגדיל את הסבירות לשיתוף פעולה מוצלח.

בראש ובראשונה, קבעו מטרות ויעדים ברורים לשיתוף הפעולה. קבע מה אתה מקווה להשיג, בין אם זה הגברת המודעות למותג, מכירות גבוהות יותר או הגעה לקהל חדש. על ידי הגדרת יעדים ספציפיים, תוכלו למדוד את הצלחת שיתוף הפעולה ולבצע את כל ההתאמות הנדרשות לאורך הדרך.

תקשורת היא המפתח בכל שיתוף פעולה. שמרו על תקשורת פתוחה ושקופה עם המשפיע מההתחלה. כתוב בצורה ברורה את הציפיות, התוצרים וציר הזמן שלך. צור קשרי עבודה מוצקים והבטח ששני הצדדים נמצאים באותו עמוד לאורך כל שיתוף הפעולה.

ודא שהתוכן שנוצר על ידי המשפיע עולה בקנה אחד עם המסרים והערכים של המותג שלך. ספק להם קווים מנחים ותדריכים יצירתיים כדי להבטיח שהתוכן שלהם משקף את זהות המותג שלך. עם זאת, אפשר גם מקום ליצירתיות ולמגע האישי שלהם, שכן נקודת המבט הייחודית שלהם יכולה לשפר את האותנטיות של שיתוף הפעולה.

אסטרטגיה נוספת היא לעקוב ולמדוד את ביצועי שיתוף הפעולה. עקוב אחר מדדי מפתח כגון שיעורי מעורבות, תעבורת אתר ומכירות שנוצרו במהלך תקופת שיתוף הפעולה. זה יעזור לך להעריך את האפקטיביות של שיתוף הפעולה ולקבוע אם הוא עמד ביעדים שלך.

לבסוף, אל תשכח להראות הערכה והכרת תודה למשפיע. שיתוף פעולה מוצלח הוא דו-סטרי, ומשפיענים מעריכים את ההכרה על עבודתם. שקול להציע להם תמריצים כגון הנחות בלעדיות, מוצרים בחינם או קריאות צעקות בערוצי המדיה החברתית שלך.

ניטור האפקטיביות: האם שיתוף הפעולה שלכם משתלם?

מעקב וניתוח היעילות של שיתוף הפעולה שלך עם משפיעני אינסטגרם חיוניים כדי לקבוע אם הוא מניב את התוצאות הרצויות. זה מאפשר לך לקבל החלטות מושכלות, לייעל את האסטרטגיות שלך ולהבטיח שההשקעה שלך משתלמת.

אחת הדרכים לנטר את האפקטיביות היא על ידי מדידת מדדי ביצועי מפתח (KPIs). אלה יכולים לכלול מדדים כמו טווח הגעה, מעורבות, שיעורי קליקים והמרות. על ידי ניתוח שוטף של מדדים אלה, אתה יכול לאמוד את ההשפעה של שיתוף הפעולה על הנראות של המותג שלך ומעורבות הקהל.

בנוסף, שקול להשתמש בקישורי מעקב ייחודיים או בקודי קידום שסופקו על ידי המשפיע. זה מאפשר לייחס ישירות תנועה לאתר או מכירות לשיתוף הפעולה. על ידי השוואת הביצועים של קישורים או קודים ספציפיים אלה למאמצי שיווק אחרים, אתה יכול להעריך את התרומה של שיתוף הפעולה המשפיע להצלחת השיווק הכוללת שלך.

כלי הקשבה חברתית יכולים להיות בעלי ערך גם בניטור האפקטיביות של שיתוף הפעולה. כלים אלה מאפשרים לך לעקוב אחר אזכורי מותג, סנטימנטים ושיחות סביב שיתוף הפעולה שלך. על ידי ניתוח הסנטימנט והמשוב מהקהל שלך, תוכל לקבל תובנות לגבי האופן שבו שיתוף הפעולה נתפס ולבצע התאמות נחוצות במידת הצורך.

חשוב לקבוע לוח זמנים לניטור האפקטיביות של שיתוף הפעולה. בעוד שתוצאות מסוימות עשויות להיות מיידיות, אחרות עשויות לקחת זמן להתממש. סקור באופן קבוע את מדדי הביצועים לאורך תקופה מוגדרת כדי לעקוב אחר מגמות או דפוסים כלשהם ולהעריך את ההשפעה ארוכת הטווח של שיתוף הפעולה.

לבסוף, אל תשכחו לאסוף משוב מהמשפיען עצמו. הם נמצאים בחזית שיתוף הפעולה ויכולים לספק תובנות חשובות לגבי יעילותו. בקשו את תשומת הלב והפרספקטיבה שלהם לגבי ביצועי שיתוף הפעולה ואם יש תחומים לשיפור.

שיתוף פעולה עם משפיעני אינסטגרם יכול להיות נקודת מפנה עבור המותג שלך. על ידי בחירה קפדנית של המשפיענים הנכונים, הצבת ציפיות ברורות ושמירה על תקשורת פתוחה, תוכל למנף את המעקב המקוון שלהם כדי לשפר את הנראות והמוניטין של המותג שלך. עם זאת, זכור לנטר ולהעריך באופן מתמיד את יעילות שיתוף הפעולה כדי להבטיח שהוא מספק את ההחזר הצפוי על ההשקעה.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן