שליטה ב-Google PPC: הדרכה שלב אחר שלב

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

פוסט זה בבלוג משמש כמדריך מקיף לשליטה בפרסום ב-Google Pay-Per-Click (PPC). הוא מפרק את היסודות של Google PPC, כיצד להגדיר אותו, לשפר אותו ולמקסם את ההחזר על ההשקעה. בין אם אתה מתחיל או משווק מנוסה, הדרכה שלב אחר שלב תעזור לך להפוך למומחה ב-Google PPC.

הבנת היסודות של Google PPC: מה זה בדיוק?

פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) הוא אסטרטגיית שיווק מקוונת רבת עוצמה המאפשרת לעסקים להציג את המודעות שלהם בדפי תוצאות של מנועי החיפוש (SERP) כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח ספציפיות הקשורות למוצרים או לשירותים שלהם. Google PPC, הידועה גם בשם Google AdWords, היא פלטפורמת ה-PPC הפופולרית והנפוצה ביותר. הוא מספק לעסקים ערוץ פרסום ממוקד וניתן למדידה כדי להגיע לקהל היעד שלהם ולהניע תנועה מוסמכת לאתר שלהם.

  • 1. איך Google PPC עובד?
    Google PPC פועל על מערכת הצעות מחיר, שבה מפרסמים מציעים הצעות על מילות מפתח שאליהם הם רוצים למקד. כאשר משתמש מזין שאילתת חיפוש התואמת למילות המפתח שעליהן הציע מפרסם, מופעלת מכירה פומבית. לאחר מכן גוגל קובעת אילו מודעות יוצגו על סמך שילוב של סכום הצעת המחיר, רלוונטיות המודעה וציון האיכות. מפרסמים משלמים רק כאשר משתמש לוחץ על המודעה שלהם, ומכאן השם תשלום לפי קליק.
  • 2. יתרונות הפרסום בגוגל PPC
    אחד היתרונות העיקריים של Google PPC הוא היכולת שלה לספק תוצאות מיידיות. בניגוד לשיטות הפרסום המסורתיות, שבהן עסקים צריכים לחכות שבועות או חודשים כדי לראות את ההשפעה, Google PPC מאפשר למפרסמים להתחיל להזרים תנועה לאתר שלהם וליצור לידים מהיום הראשון. בנוסף, Google PPC מספקת אפשרויות מיקוד מדויקות, המאפשרות לעסקים להגיע לקהל האידיאלי שלהם על סמך מיקום, נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין ואפילו מכשירים ספציפיים.
  • 3. מדדי מפתח למדידת הצלחה
    כדי למדוד את האפקטיביות של מסע פרסום ב-Google PPC, חיוני לעקוב אחר מדדי מפתח כגון שיעור קליקים (CTR), שיעור המרה, עלות לקליק (CPC) והחזר על ההשקעה (ROI). מדדים אלו מספקים תובנות חשובות לגבי ביצועי מסע הפרסום ועוזרים למפרסמים לבצע אופטימיזציה של האסטרטגיות שלהם. על ידי ניתוח והתאמה מתמדת של מדדים אלה, עסקים יכולים למקסם את תקציב ה-PPC שלהם ולהבטיח שהם מפיקים את המרב מהשקעתם בפרסום.

הגדרת מסע הפרסום שלך ב-Google PPC: האם זה מאתגר כמו שזה נשמע?

הקמת מסע פרסום בגוגל PPC עשוי להיראות כמו משימה מרתיעה בהתחלה, אבל עם הדרכה והבנה נכונה, זה יכול להיות תהליך פשוט יחסית. להלן שלושה שלבים מרכזיים שיעזרו לך לנווט בתהליך ההגדרה:

  • 1. מחקר ובחירה של מילות מפתח:
    הבסיס לקמפיין PPC מוצלח טמון במחקר מילות מפתח יסודי. התחל בסיעור מוחות של רשימה של מילות מפתח רלוונטיות שבהן קהל היעד שלך עשוי להשתמש בעת חיפוש המוצרים או השירותים שלך. לאחר מכן, השתמש בכלי מחקר מילות מפתח כמו Google Keyword Planner או SEMrush כדי להרחיב את הרשימה שלך ולזהות מילות מפתח בנפח גבוה ובתחרות נמוכה. בחר שילוב של מילות מפתח רחבות, מדויקות וארוכות זנב כדי למקסם את טווח ההגעה והרלוונטיות של מסע הפרסום שלך.
  • 2. יצירת מודעות וקופירייטינג:
    לאחר שזיהית את מילות המפתח שלך, הגיע הזמן ליצור מודעות מושכות שימשכו משתמשים ללחוץ. שמור את עותק המודעה שלך תמציתי, ברור ורלוונטי למילות המפתח שאליהן אתה ממקד. הדגש את נקודות המכירה הייחודיות של המוצרים או השירותים שלך וכלול קריאה חזקה לפעולה כדי לעודד משתמשים לנקוט פעולה. נסה עם פורמטים שונים של מודעות, כגון מודעות טקסט, מודעות תמונה או אפילו מודעות וידאו, כדי לראות מה מהדהד הכי טוב עם קהל היעד שלך.
  • 3. הגדרות מסע פרסום ומיקוד:
    Google AdWords מציעה מגוון של הגדרות מסע פרסום ואפשרויות מיקוד שיעזרו לך להגיע לקהל הרצוי שלך. הגדר את התקציב היומי ואת אסטרטגיית הצעות המחיר שלך על סמך יעדי הפרסום והמשאבים שלך. בחר את המיקומים הגיאוגרפיים שבהם תרצה שהמודעות שלך יוצגו, ושקול למקד לנתונים דמוגרפיים, תחומי עניין או מכשירים ספציפיים כדי לצמצם עוד יותר את הקהל שלך. עקוב וניתוח באופן קבוע את ביצועי מסע הפרסום שלך כדי לבצע התאמות ואופטימיזציות הנדרשות.

"אגורה שנחסכה היא אגורה שהרוויחה" – אופטימיזציה של מסע הפרסום שלך ב-PPC עבור החזר ROI מרבי

אופטימיזציה של קמפיין ה-PPC שלך חיונית כדי להבטיח שאתה מפיק את המרב מתקציב הפרסום שלך ומקסום ההחזר על ההשקעה שלך (ROI). הנה כמה אסטרטגיות מפתח שיעזרו לך להשיג זאת:

  • 1. ניטור וניתוח מתמשכים:
    עקוב אחר ביצועי מסע הפרסום שלך ונתח אותם באופן קבוע. עקוב אחר מדדי מפתח כגון שיעורי קליקים (CTR), שיעורי המרות ועלות להמרה. זהה מילות מפתח או מודעות עם ביצועים נמוכים וערוך את ההתאמות הנדרשות כדי לשפר את הביצועים שלהן. באופן דומה, זהה מילות מפתח ומודעות עם הביצועים הטובים ביותר והקצה יותר תקציב עבורן כדי למקסם את החזר ה-ROI שלך.
  • 2. בדיקת A/B:
    נסה עם וריאציות שונות של המודעות, דפי הנחיתה וכפתורי הקריאה לפעולה שלך כדי לראות מה מהדהד הכי טוב עם קהל היעד שלך. ערכו בדיקות A/B על ידי הפעלת שתי גרסאות או יותר בו זמנית והשוו את הביצועים שלהן. זה יעזור לך לזהות את האלמנטים היעילים ביותר ולבצע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלך בהתאם.
  • 3. שיפור ציון האיכות:
    ציון האיכות הוא גורם חשוב שקובע את מיקום המודעה שלך ואת המחיר לקליק. התמקד בשיפור ציון האיכות שלך על ידי הבטחה שמילות המפתח, עותק המודעה ודפי הנחיתה שלך רלוונטיים מאוד זה לזה. בצע אופטימיזציה של דפי הנחיתה שלך לזמני טעינה מהירים, ניווט ידידותי למשתמש וקריאה ברורה לפעולה כדי לשפר את חווית המשתמש ולהגדיל את ציון האיכות שלך.
  • 4. אופטימיזציה של מילות מפתח שליליות:
    השתמש במילות מפתח שליליות כדי לא לכלול מונחי חיפוש לא רלוונטיים שעשויים להפעיל את המודעות שלך. זה יעזור לך לסנן תנועה שספק אם תביא המרה, יחסוך לך כסף וישפר את הביצועים הכוללים של מסע הפרסום שלך.
  • 5. אופטימיזציה של דפי נחיתה:
    ודא שדפי הנחיתה שלך מותאמים להמרות. ודא שהם רלוונטיים למודעה ומספקים הצעת ערך ברורה ומשכנעת. השתמש בעותק משכנע, בתמונות באיכות גבוהה ובאותות אמון כגון המלצות של לקוחות או תגי אבטחה כדי להשרות אמון במבקרים שלך ולהגדיל את הסיכויים להמרה.

שיפור ביצועי PPC: איך להתקדם במשחק?

כדי להתקדם בעולם התחרותי של פרסום PPC, חשוב לשפר ללא הרף את ביצועי מסע הפרסום שלך. הנה כמה אסטרטגיות מפתח שיעזרו לך להישאר קדימה במשחק:

  • 1. הישאר מעודכן במגמות בתעשייה:
    נוף הפרסום הדיגיטלי מתפתח כל הזמן, עם טכניקות וטכנולוגיות חדשות שצצות באופן קבוע. הישאר מעודכן במגמות וההתקדמות העדכניות ביותר בתעשייה בפרסום PPC. השתתף בסמינרים מקוונים, כנסים וסדנאות כדי לקבל תובנות ממומחים בתעשייה ולהקדים את המתחרים שלך.
  • 2. רתמו את כוח הנתונים:
    נתונים הם נכס בעל ערך בכל הנוגע לפרסום ב-PPC. השתמש בכלי ניתוח כדי לאסוף נתונים על ביצועי מסע הפרסום שלך, התנהגות המשתמשים ומגמות השוק. נתח נתונים אלה כדי לזהות דפוסים, מגמות והזדמנויות לאופטימיזציה. השתמש בתובנות מונעות נתונים כדי לקבל החלטות מושכלות ולשפר את האפקטיביות של מסע הפרסום שלך ל-PPC.
  • 3. בדיקה וניסוי:
    פרסום ב-PPC אינו גישה מתאימה לכולם. כל עסק הוא ייחודי, ומה שעובד עבור אחד לא יכול לעבוד עבור אחר. בדוק והתנסה באסטרטגיות שונות, פורמטים שונים של מודעות, אפשרויות מיקוד ואסטרטגיות הצעות מחיר כדי למצוא מה הכי מתאים לעסק שלך. חידוד ואופטימיזציה מתמיד של מסע הפרסום שלך על סמך תוצאות הבדיקות הללו.
  • 4. מנף אוטומציה ובינה מלאכותית:
    אוטומציה ובינה מלאכותית (AI) יכולים לשפר מאוד את הביצועים של מסעות הפרסום שלך ב-PPC. השתמש בכלי אוטומציה כדי לייעל משימות שחוזרות על עצמן, כגון ניהול הצעות מחיר ותזמון מודעות. אלגוריתמים המופעלים על ידי AI יכולים לעזור באופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך בזמן אמת, תוך התאמת הצעות מחיר ומיקוד כדי למקסם את ההמרות והחזר ה-ROI.

שליטה ב-Google PPC אינה משימה בין לילה, היא דורשת זמן, מאמץ ולמידה מתמשכת. על ידי ביצוע הדרכה שלב אחר שלב זה, תוכל להגדיר ביעילות את מסעות הפרסום שלך, לשפר את הביצועים שלהם, ובסופו של דבר להניב החזר משמעותי על ההשקעה. זכור, המפתח להצלחה ב-Google PPC טמון בניסויים מתמידים ובקבלת החלטות מונעות נתונים.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן