Google PPC למסחר אלקטרוני: שיטות עבודה מומלצות

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

הפוסט בבלוג בוחן את השיטות המומלצות לפרסום ב-Google Pay-per-Click (PPC) במסחר אלקטרוני. הוא מספק מדריך מקיף כיצד למנף את Google Ads כדי להגדיל את המכירות המקוונות, להגביר את נראות המותג ולמדוד ביצועי פרסום ביעילות.

1. הבנת הכוח של Google PPC: מדוע זה חיוני למסחר אלקטרוני?

Google PPC, או פרסום בתשלום לפי קליק, הפך לכלי חיוני עבור עסקי מסחר אלקטרוני. עם התחרות ההולכת וגוברת בשוק המקוון, חיוני למנף את הכוח של Google PPC כדי להניע תנועה ממוקדת לאתר המסחר האלקטרוני שלך.

ראשית, Google PPC מאפשר לך להגיע לקהל עצום של לקוחות פוטנציאליים. מכיוון ש-Google היא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר, המודעות שלך הן בעלות פוטנציאל להיראות על ידי מיליוני משתמשים המחפשים באופן פעיל מוצרים או שירותים הקשורים לעסק המסחר האלקטרוני שלך. רמת חשיפה זו יכולה להגדיל משמעותית את נראות המותג שלך ולמשוך לידים מתאימים יותר.

שנית, Google PPC מציעה גישה ממוקדת מאוד לפרסום. באמצעות מיקוד לפי מילות מפתח, תוכל להבטיח שהמודעות שלך יוצגו בפני משתמשים שמחפשים באופן פעיל מוצרים דומים למה שאתה מציע. זה אומר שאתה יכול להגיע למשתמשים שיש להם סיכוי גבוה יותר להמיר ללקוחות, מה שמגדיל את הסיכוי לייצר מכירות והכנסות לעסק המסחר האלקטרוני שלך.

לבסוף, Google PPC מספק תוצאות מדידות וניתנות למעקב. בעזרת שימוש בכלי ניתוח, תוכל לעקוב אחר ביצועי המודעות שלך, כולל הופעות, קליקים והמרות. נתונים אלה מאפשרים לך להעריך את האפקטיביות של מסעות הפרסום שלך ולקבל החלטות מבוססות נתונים כדי לייעל את האסטרטגיות שלך.

2. 'מקסם את החזר ה-ROI שלך עם Google PPC: איך עסקי מסחר אלקטרוני צריכים לגשת לזה?'

כשמדובר במקסום ההחזר על ההשקעה שלך (ROI) עם Google PPC למסחר אלקטרוני, יש כמה שיטות עיקריות שעסקים צריכים לעקוב אחריהם. ראשית, ביצוע מחקר מילות מפתח יסודי הוא חיוני. על ידי הבנת מונחי החיפוש שבהם קהל היעד שלך משתמש, אתה יכול ליצור מודעות רלוונטיות וממוקדות ביותר שיש סיכוי גבוה יותר למשוך קליקים והמרות.

שנית, חשוב לבצע אופטימיזציה של דפי הנחיתה שלך. ברגע שמשתמשים לוחצים על המודעות שלך, הם צריכים להיות מופנים לדף נחיתה שנועד במיוחד להמרה. דף הנחיתה צריך להיות בעל קריאה ברורה לפעולה, תוכן רלוונטי ומשכנע וממשק ידידותי למשתמש. על ידי הבטחת חווית משתמש חלקה, אתה יכול להגדיל את הסבירות שמשתמשים יבצעו רכישה או יבצעו את הפעולה הרצויה.

יתר על כן, עסקי מסחר אלקטרוני צריכים כל הזמן לפקח ולנתח את הביצועים של מסעות הפרסום שלהם ב-Google PPC. זה כולל מעקב אחר מדדי מפתח כגון שיעורי קליקים (CTR), שיעורי המרות ועלות להמרה. על ידי סקירה קבועה של מדדים אלה, עסקים יכולים לזהות אזורים לשיפור ולבצע התאמות נחוצות בקמפיינים שלהם כדי למקסם את החזר ה-ROI.

לבסוף, חיוני לבדוק ולבצע אופטימיזציה מתמדת של המודעות ומסעות הפרסום שלך. בדיקת A/B וריאציות שונות של מודעות, עיצובי דפי נחיתה ואסטרטגיות מיקוד יכולות לעזור לזהות את הגישות היעילות ביותר עבור העסק שלך. על ידי חידוד מתמיד של מסעות הפרסום שלך בהתבסס על תובנות מונעות נתונים, תוכל לשפר את הביצועים של מאמצי ה-PPC של Google ובסופו של דבר להשיג החזר ROI גבוה יותר.

3. 'האם אתה מוכן ל-Google Ads? מדריך שלב אחר שלב להגדרת מסע הפרסום שלך PPC'

הקמת קמפיין PPC מוצלח בגוגל אדס דורשת תכנון וביצוע קפדניים. להלן מדריך שלב אחר שלב שיעזור לך להתחיל:

  • 1. הגדר את היעדים והתקציב שלך:
    לפני שאתה צולל לתוך Google Ads, הגדר בבירור את יעדי מסע הפרסום שלך. האם אתה שואף להגדיל את המכירות, לייצר לידים או להניע תנועה לאתר? לאחר שזיהית את היעדים שלך, קבע את התקציב שלך עבור מסע הפרסום. זה יעזור לך להקצות את המשאבים שלך ביעילות.
  • 2. ערכו מחקר מילות מפתח:
    מחקר מילות מפתח הוא שלב מכריע בהקמת קמפיין PPC. השתמש בכלים כמו Google Keyword Planner כדי לזהות מילות מפתח רלוונטיות שבהן קהל היעד שלך משתמש. התמקד במילות מפתח עם זנב ארוך שהן ספציפיות ובעלות תחרות נמוכה יותר כדי למקסם את סיכויי ההצלחה שלך.
  • 3. צור עותק מודעה משכנע:
    עותק המודעה שלך צריך להיות תמציתי, מושך תשומת לב ורלוונטי לקהל היעד שלך. כלול מילות מפתח בכותרת ובתיאור שלך כדי לשפר את הרלוונטיות ולמשוך קליקים. בנוסף, שקול להשתמש בתוספים למודעות כמו קישורי sitelink, תוספי יתרונות מרכזיים ותוספי מידע מובנים כדי לשפר את המודעות שלך ולספק מידע נוסף ללקוחות פוטנציאליים.

    4. הגדר את מבנה מסע הפרסום שלך:
    ארגן את מסע הפרסום שלך ב-PPC על ידי יצירת קבוצות מודעות המכילות מילות מפתח ומודעות הקשורות זו לזו. זה יאפשר לך ליצור מודעות ממוקדות ורלוונטיות יותר עבור פלחים שונים של הקהל שלך. בנוסף, הגדר את אפשרויות המיקוד שלך, כגון מיקום, שפה והעדפות מכשיר, כדי להבטיח שהמודעות שלך יגיעו לקהל הנכון.

    5. עקוב אחר וביצוע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלך:
    ברגע שהקמפיין שלך פועל, חיוני לעקוב באופן רציף אחר הביצועים שלו ולבצע אופטימיזציות נדרשות. סקור באופן קבוע מדדי מפתח כמו שיעורי קליקים, שיעורי המרות ועלות להמרה. התאם את הצעות המחיר, עותק המודעה והמיקוד שלך על סמך הנתונים כדי לשפר את יעילות מסע הפרסום שלך.

4. 'הסוד למסע פרסום מצליח: כיצד לבצע אופטימיזציה של מודעות Google PPC שלך למסחר אלקטרוני?'

כדי להבטיח את הצלחת מודעות Google PPC שלך למסחר אלקטרוני, חיוני לבצע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלך. הנה כמה אסטרטגיות מפתח שכדאי לשקול:

  • 1. מקד את מילות המפתח הנכונות:
    ערכו מחקר מילות מפתח יסודי כדי לזהות את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר ומניבות המרות גבוהות ביותר עבור עסק המסחר האלקטרוני שלכם. התמקד במילות מפתח עם זנב ארוך שיש להן תחרות נמוכה יותר וכוונות גבוהות יותר. זה יעזור לך להגיע לקהל ממוקד יותר ולהגדיל את הסיכויים להמרות.
  • 2. צור עותק מודעה משכנע:
    עותק המודעה שלך ממלא תפקיד קריטי במשיכת קליקים ובהגדלת המרות. ודא שעותק המודעה שלך הוא תמציתי, משכנע ומדגיש את נקודות המכירה הייחודיות של המוצרים או השירותים שלך. שלב מילות מפתח רלוונטיות בעותק המודעה שלך והשתמש בקריאות לפעולה חזקות כדי לעודד משתמשים לנקוט פעולה.
  • 3. הטמע הרחבות למודעות:
    הרחבות למודעות מספקות מידע ופונקציונליות נוספים למודעות ה-PPC שלך, והופכות אותן למושכות ואינפורמטיביות יותר. נצל את היתרון של תוספים כמו קישורי sitelink, תוספי יתרונות מרכזיים ותוספי מידע מובנים כדי להציג קטגוריות מוצרים ספציפיות, קידומי מכירות או נקודות מכירה ייחודיות. זה יעזור להגביר את הנראות של המודעה שלך ויספק למשתמשים אפשרויות נוספות לעסוק בחנות המסחר האלקטרוני שלך.
  • 4. בצע אופטימיזציה של דפי נחיתה:
    ברגע שמשתמשים לוחצים על המודעות שלך, חיוני לספק חוויה חלקה וידידותית למשתמש בדפי הנחיתה שלך. ודא שדפי הנחיתה שלך רלוונטיים לטקסט המודעה ולמילות המפתח, ושיש להם קריאות ברורות לפעולה. בצע אופטימיזציה של דפי הנחיתה שלך למהירות טעינה מהירה, היענות לנייד וניווט קל. חווית משתמש חיובית בדפי הנחיתה שלך תגדיל את סיכויי ההמרות ובסופו של דבר תגרום למכירות.

Google PPC הוא כלי הכרחי בתעשיית המסחר האלקטרוני. הוא מציע דרך חסכונית להגיע לקהל רחב יותר, להגדיל את ההמרות ולמקסם את החזר ה-ROI. עסקים צריכים כל הזמן לבדוק ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם, להישאר מעודכנים באלגוריתמים המתפתחים של Google, ולהתאים את האסטרטגיות שלהם להתנהגות הצרכנים כדי להפיק את מלוא היתרונות של Google PPC.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן