העתיד של Google PPC: מגמות וחידושים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

פוסט זה בבלוג יעמיק בעתיד של Google Pay-Per-Click (PPC), תוך בחינת מגמות חדשות ופתרונות חדשניים שיגדירו מחדש את הפרסום הדיגיטלי. נבחן כיצד גוגל מפתחת ללא הרף את פלטפורמת ה-PPC שלה, תוך שימוש בבינה מלאכותית, למידת מכונה ואנליטיקה מתקדמת כדי להציע פתרונות פרסום ממוקדי משתמש ממוקדים במיוחד.

התפקיד הגובר של בינה מלאכותית ב-Google PPC: האם זה העתיד?

הבינה המלאכותית (AI) חוללה מהפכה בתעשיות שונות, ו-Google PPC אינה יוצאת דופן. עם המורכבות הגוברת של פרסום מקוון, הצורך באוטומציה חכמה הפך לבעל חשיבות עליונה. אלגוריתמים מונעי בינה מלאכותית יכולים לנתח כמויות עצומות של נתונים, לבצע אופטימיזציה של קמפיינים בזמן אמת ולקבל החלטות מונחות נתונים שבני אדם עלולים להתעלם מהם. טכנולוגיה זו משנה את הדרך שבה מפרסמים מנהלים את מסעות הפרסום שלהם ב-PPC, חוסכת זמן ומשאבים תוך שיפור הביצועים הכוללים.

אחד היתרונות המרכזיים של שימוש בבינה מלאכותית ב-Google PPC הוא היכולת שלו ללמוד ולהסתגל ללא הרף. אלגוריתמי בינה מלאכותית יכולים לנתח נתוני מסע פרסום היסטוריים, לזהות דפוסים ולבצע תחזיות לגבי ביצועים עתידיים. זה מאפשר למפרסמים לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם על סמך תובנות שכמעט בלתי אפשרי לחשוף באופן ידני. בנוסף, בינה מלאכותית יכולה להתאים באופן דינמי הצעות מחיר, מיקוד וקריאייטיב של מודעות על סמך התנהגות המשתמש בזמן אמת, מה שמבטיח רלוונטיות ומעורבות מקסימלית.

היבט חשוב נוסף של AI ב-Google PPC הוא היכולת שלו לשפר את מיקוד הקהל. על ידי מינוף אלגוריתמי AI, מפרסמים יכולים לפלח את קהל היעד שלהם בצורה יעילה יותר ולספק מודעות מותאמות אישית על סמך העדפות המשתמש, הדמוגרפיה וההתנהגות המקוונת. רמה זו של מיקוד מדויק יכולה לשפר משמעותית את שיעור ההמרה וההחזר על ההשקעה של מסעות פרסום PPC.

יתר על כן, כלי אוטומציה המופעלים על ידי בינה מלאכותית יכולים לייעל את הניהול של מסעות פרסום PPC, ולהפחית את המאמץ הידני הנדרש. משימות כגון מחקר מילות מפתח, התאמות של הצעות מחיר ואופטימיזציה של עותק מודעות יכולות להיות אוטומטיות, מה שמאפשר למפרסמים להתמקד בתכנון אסטרטגי ובהיבטים יצירתיים של מסעות הפרסום שלהם. זה לא רק מגביר את היעילות אלא גם מאפשר למפרסמים לחזור ולהתנסות מהר יותר, ולהקדים את המתחרים.

"הנתונים הם השמן החדש". – הבנת ההשפעה של Big Data על Google PPC

בעידן הדיגיטלי של היום, הנתונים הפכו למשאב רב ערך, המכונה לעתים קרובות "הנפט החדש". זה נכון גם לגבי Google PPC, שם לזמינות ולניתוח של ביג דאטה יש השפעה משמעותית על ביצועי הקמפיין והצלחתם. נתונים גדולים מתייחסים לנפח האדיר של מידע שנוצר באמצעות אינטראקציות מקוונות, כגון התנהגות משתמשים, נתונים דמוגרפיים והעדפות. רתימת הנתונים הללו יכולה לספק למפרסמים תובנות ומגמות חשובות שניתן למנף אותן כדי לייעל את מסעות הפרסום שלהם ל-PPC.

אחד היתרונות המרכזיים של ביג דאטה ב-Google PPC הוא היכולת שלו לשפר את מיקוד הקהל והפילוח. על ידי ניתוח מערכי נתונים גדולים, מפרסמים יכולים לקבל הבנה מעמיקה יותר של קהל היעד שלהם ולזהות פלחים ספציפיים עם פוטנציאל המרה גבוה יותר. מידע זה מאפשר מיקוד מדויק יותר, ומבטיח שהמודעות יוצגו למשתמשים הרלוונטיים והקולטים ביותר. עם נתונים גדולים, מפרסמים יכולים לחדד את מסעות הפרסום שלהם ב-PPC כדי להגיע לאנשים הנכונים בזמן הנכון, וכתוצאה מכך שיעורי קליקים ושיעורי המרה גבוהים יותר.

יתרה מכך, נתונים גדולים מאפשרים למפרסמים לעקוב ולמדוד את ביצועי הקמפיינים בצורה מדויקת יותר. על ידי ניתוח נתונים כגון שיעורי קליקים, שיעורי המרות ועלות לרכישה, מפרסמים יכולים לזהות מגמות ודפוסים שיכולים להשפיע על אסטרטגיות מסע פרסום עתידיות. גישה מונעת נתונים זו עוזרת למפרסמים לקבל החלטות מושכלות, לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם ולהקצות תקציבים בצורה יעילה. היכולת למדוד ולנתח נתונים בזמן אמת מספקת למפרסמים את הזריזות להתאים ולשנות את מסעות הפרסום שלהם ב-PPC לפי הצורך, ולמקסם את ההחזר על ההשקעה שלהם.

האם אוטומציה יכולה לשנות את הדרך בה אנו ניגשים למסעות פרסום PPC?

אוטומציה הפכה למילת באז בתעשיית השיווק הדיגיטלי, ויש לה פוטנציאל לחולל מהפכה בדרך שבה אנו ניגשים לקמפיינים של PPC. עם ההתקדמות בלמידת מכונה ובינה מלאכותית, כלי אוטומציה יכולים כעת לטפל בהיבטים שונים של מסעות פרסום PPC בצורה יעילה ואפקטיבית יותר מאי פעם.

תחום אחד שבו אוטומציה יכולה להשפיע באופן משמעותי הוא באופטימיזציה של מסע פרסום. באופן מסורתי, מפרסמים נאלצו להתאים ידנית הצעות מחיר, מילות מפתח ומיקומי מודעות כדי לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם. עם זאת, עם אוטומציה, אלגוריתמי למידת מכונה יכולים לנתח כמויות עצומות של נתונים בזמן אמת, ולקבל החלטות חכמות לגבי התאמות של הצעות מחיר והקצאות תקציב כדי למקסם את ביצועי הקמפיין. זה לא רק חוסך זמן ומאמץ אלא גם מאפשר אופטימיזציות מדויקות יותר ומבוססות נתונים.

אוטומציה יכולה גם לשפר את העתקת המודעות ואת הבדיקות היצירתיות. על ידי שימוש באלגוריתמים של למידת מכונה, מפרסמים יכולים לבדוק וריאציות מרובות של מודעות בו-זמנית, מה שמאפשר להם לזהות במהירות את מרכיבי המסרים והעיצוב היעילים ביותר. זה מבטל את הצורך בבדיקות A/B ידניות ומספק תובנות חשובות לגבי מה מהדהד עם קהל היעד. לאחר מכן, מפרסמים יכולים להשתמש במידע זה כדי לחדד את אסטרטגיות המודעה והיצירתיות שלהם, וכתוצאה מכך שיעורי קליקים והמרות גבוהים יותר.

יתר על כן, אוטומציה יכולה לשפר את המעקב והדיווח של מסעות הפרסום. במקום לנתח באופן ידני מדדי ביצועים ולהפיק דוחות, כלי אוטומציה יכולים לספק נתונים ותובנות בזמן אמת. מפרסמים יכולים לעקוב בקלות אחר מדדי ביצועים מרכזיים, כגון הופעות, קליקים והמרות, ולקבל דוחות אוטומטיים המדגישים מגמות ותחומים לשיפור מסע הפרסום. זה מייעל את תהליך הניטור והדיווח, ומאפשר למפרסמים להתמקד יותר בקבלת החלטות אסטרטגית ובאופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם.

פורמטי פרסום חדשים: מה זה אומר על העתיד של Google PPC?

העתיד של Google PPC מתעצב על ידי פורמטי פרסום חדשים וחדשניים. פורמטים אלה חורגים ממודעות טקסט מסורתיות ומספקים למפרסמים דרכים מרתקות ואינטראקטיביות יותר להתחבר לקהל היעד שלהם. התפתחות זו בפורמטים של פרסום פותחת אפשרויות מרגשות לעתיד של מסעות הפרסום של Google PPC.

פורמט אחד כזה הוא מודעות וידאו. וידאו הפך למדיום פופולרי יותר ויותר עבור מפרסמים, מכיוון שהוא מאפשר להם לספר סיפור משכנע וללכוד את תשומת הלב של המשתמשים. עם עלייתן של פלטפורמות כמו YouTube והשילוב של מודעות וידאו בתוצאות החיפוש של Google וברשתות המדיה, מפרסמים יכולים כעת למנף את הכוח של הווידאו כדי להעביר את המסר שלהם ביעילות. מודעות וידאו מאפשרות למפרסמים להציג את המוצרים או השירותים שלהם, להפגין את הצעת הערך שלהם ולעורר רגשות בצופים, מה שמוביל למעורבות גבוהה יותר ושיעורי המרה גבוהים יותר.

פורמט פרסום מתפתח נוסף הוא מודעות חיפוש קוליות. עם ריבוי העוזרות הקוליות כמו Siri, Alexa ו-Google Assistant, החיפוש הקולי הפך לתכונה בולטת בחיי היומיום שלנו. זה מציג הזדמנות חדשה למפרסמים להגיע לקהל היעד שלהם באמצעות מכשירים המופעלים באמצעות קול. מודעות חיפוש קוליות יכולות לספק מידע תמציתי ורלוונטי בתגובה לשאילתות משתמשים, ומציעות חווית פרסום חלקה ונוחה. מפרסמים יצטרכו לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם כדי להתאים לאופי השיחה של שאילתות החיפוש הקולי ולהבטיח שהמודעות שלהם יוצגו בצורה בולטת בתוצאות החיפוש הקולי.

בנוסף למודעות חיפוש וידאו וקוליות, מציאות רבודה (AR) ומציאות מדומה (VR) מופיעות גם כפורמטים פרסומיים מרגשים. AR ו-VR יכולים ליצור חוויות סוחפות למשתמשים, ולאפשר להם ליצור אינטראקציה עם מוצרים ושירותים בסביבה וירטואלית. מפרסמים יכולים להשתמש ב-AR ו-VR כדי להציג את ההצעות שלהם, לספק סיורים וירטואליים, או אפילו לאפשר למשתמשים לנסות מוצרים לפני ביצוע רכישה. לפורמטים אלה יש פוטנציאל לחולל מהפכה באופן שבו צרכנים מעורבים בפרסומות, ולספק חוויה אישית ואינטראקטיבית יותר.

העתיד של Google PPC הוא ללא ספק מרגש, עם אינספור חידושים טרנספורמטיביים באופק. ככל שגוגל ממשיכה לרתום את הכוח של טכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית, למידת מכונה וביג דאטה, מפרסמים יכולים לצפות למיקוד מדויק יותר, החזר ROI מוגדל וחוויות משתמש משופרות. שמירה על מגמות אלו תהיה קריטית עבור עסקים כדי למנף את מלוא הפוטנציאל של Google PPC ולהישאר קדימה בנוף הפרסום הדיגיטלי התחרותי.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן