Google PPC לעמותות: מקסום ההשפעה

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

פוסט זה בבלוג מספק חקר תובנות לגבי השימוש ב-Google Pay-Per-Click (PPC) עבור ארגונים ללא מטרות רווח. מטרתו להנחות עמותות כיצד למנף את ה-PPC כדי למקסם את השפעתם, על ידי אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם, שימוש במענקים של Google לעמותות והבנת מדדי המפתח להצלחה.

הבנת Google PPC: האם זה מחליף משחק עבור מלכ"רים?

הפרסום ב-Google Pay-Per-Click (PPC) חולל מהפכה באופן שבו עסקים מקדמים את המוצרים והשירותים שלהם באינטרנט. אבל מה לגבי ארגונים ללא מטרות רווח? האם Google PPC יכול להיות מחליף משחק גם עבורם? התשובה היא כן מהדהד. מלכ"רים יכולים להפיק תועלת רבה משימוש ב-Google PPC כדי למקסם את השפעתם ולהגיע לקהל רחב יותר.

בראש ובראשונה, Google PPC מאפשר לעמותות למקד ביעילות לקהל הרצוי שלהם. עם PPC, ארגונים יכולים לבחור מילות מפתח ודמוגרפיות ספציפיות כדי להבטיח שהמודעות שלהם יוצגו לאנשים הנכונים. רמה זו של מיקוד מדויק מבטיחה שמלכ"רים מגיעים לאנשים שמתעניינים באמת במטרה שלהם, ומגדילה את הסבירות למעורבות ולתמיכה.

בנוסף, Google PPC מספקת לעמותות פתרון פרסום חסכוני. שלא כמו צורות פרסום מסורתיות, PPC מאפשר לארגונים להגדיר את התקציב שלהם ולשלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלו. המשמעות היא שעמותות יכולות להקצות את משאביהן ביעילות ולהפיק את המרב מהתקציבים המוגבלים שלהן. בעזרת תכנון ואופטימיזציה קפדניים, עמותות יכולות להגיע לתוצאות משמעותיות מבלי לשבור את הכיס.

יתר על כן, Google PPC מציעה תובנות וניתוחים חשובים שיכולים לעזור לעמותות לחדד את אסטרטגיות השיווק שלהן. על ידי מעקב אחר מדדים כגון שיעורי קליקים, שיעורי המרה ועלות לרכישה, ארגונים יכולים לקבל הבנה מעמיקה יותר של התנהגות והעדפות הקהל שלהם. גישה מונעת נתונים זו מאפשרת לעמותות לקבל החלטות מושכלות ולשפר ללא הרף את הקמפיינים שלהם להשפעה מירבית.

איך מלכ"רים יכולים לייעל את מסעות הפרסום שלהם ב-Google PPC?

אופטימיזציה של מסעות פרסום PPC של Google היא חיונית עבור מלכ"רים כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות ולמקסם את השפעתם. הנה כמה אסטרטגיות מפתח שעמותות יכולות ליישם כדי לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהן:

  • 1. ערכו מחקר מילות מפתח יסודי:
    מלכ"רים צריכות להשקיע זמן ומאמץ במציאת מילות המפתח הנכונות שמתאימות לייעוד שלהן ומהדהדות את קהל היעד שלהן. שימוש בכלים כמו Google Keyword Planner יכול לעזור לזהות מילות מפתח רלוונטיות עם נפח חיפוש גבוה ותחרות נמוכה.
  • 2. צור עותק מודעה משכנע:
    עותק המודעה הוא הרושם הראשוני שיש לתומכים פוטנציאליים מלכ"ר. חיוני ליצור עותק מודעה מרתק ומשכנע המעביר בבירור את המשימה והצעת הערך של הארגון. הכללת קריאה ברורה לפעולה יכולה גם לעודד משתמשים לבצע את הפעולה הרצויה.
  • 3. הטמעת מעקב המרות:
    לעמותות כדאי להגדיר מעקב המרות כדי למדוד את הצלחת מסעות הפרסום שלהם ל-PPC. על ידי מעקב אחר המרות, כגון תרומות, הרשמות מתנדבים או הרשמות לניוזלטר, ארגונים יכולים לזהות אילו מילות מפתח ומודעות מניבות את הפעולות החשובות ביותר ולבצע אופטימיזציה בהתאם.
  • 4. אופטימיזציה ובדיקה מתמדת:
    קמפיינים של PPC דורשים ניטור ואופטימיזציה מתמדת. עמותות צריכות לבדוק באופן קבוע את ביצועי מסע הפרסום שלהן, לבצע התאמות במילות מפתח, טקסט מודעה ומיקוד, ולבדוק וריאציות שונות כדי לזהות מה עובד הכי טוב. בדיקת A/B יכולה להיות בעלת ערך בקביעה אילו מרכיבים בקמפיין מניבים את ההמרות הגבוהות ביותר.
  • 5. מינוף שיווק מחדש:
    שיווק מחדש מאפשר לעמותות ליצור קשר מחדש עם משתמשים שקיימו בעבר אינטראקציה עם האתר או המודעות שלהם. על ידי הצגת מודעות ממוקדות למשתמשים אלו, עמותות יכולות להגביר את המודעות למותג ולעודד אותם לנקוט בפעולות נוספות, כגון תרומה או התנדבות.

איזה תפקיד ממלאים מענקי Google לעמותות ב-PPC ללא מטרות רווח?

המענקים של Google לעמותות ממלאים תפקיד משמעותי בקמפיינים ללא כוונת רווח PPC על ידי מתן תקציב פרסום חינם לארגונים הזכאים לקידום מטרתם. תוכנית זו מציעה לעמותות הזדמנות להגיע לקהל רחב יותר ולהגדיל את הנראות שלהם בתוצאות החיפוש של Google. להלן שלושה היבטים מרכזיים של המענקים של Google לעמותות ותפקידה ב-PPC ללא מטרות רווח:

  • 1. תקציב פרסום חינם:
    אחד היתרונות העיקריים של המענקים של Google לעמותות הוא שהוא מספק לעמותות תקציב פרסום משמעותי. באמצעות המענק הזה, ארגונים יכולים לגשת להוצאות של עד $10,000 לחודש ב-Google Ads. זה מאפשר לעמותות להקצות את המשאבים המוגבלים שלהם לתחומים קריטיים אחרים של המשימה שלהם, תוך שהם יכולים להפעיל קמפיינים יעילים של PPC.
  • 2. נראות מוגברת:
    עם מענקים של Google לעמותות, לעמותות יש הזדמנות להופיע באופן בולט בדפי תוצאות חיפוש רלוונטיים. הנראות המוגברת הזו יכולה לעזור להוביל יותר תנועה לאתר האינטרנט שלהם, להגביר את המודעות למותג ולמשוך תומכים פוטנציאליים. על ידי מיקוד למילות מפתח ספציפיות הקשורות למטרה שלהן, עמותות יכולות להבטיח שהמודעות שלהן יוצגו למשתמשים שמחפשים באופן פעיל מידע קשור או מחפשים להיות מעורבים.
  • 3. טווח הגעה והשפעה משופרים:
    תכנית המענקים של Google לעמותות מאפשרת לעמותות להרחיב את טווח ההגעה שלהן מעבר לרשתות הקיימות שלהן ולמקד לקהל גדול יותר. על ידי ניצול יעיל של המענק, עמותות יכולות ליצור קשר עם אנשים שאולי לא היו מודעים לארגון שלהם קודם לכן. טווח הגעה זה יכול להוביל למעורבות מוגברת, כגון תרומות, הרשמות מתנדבים או השתתפות באירועים, ובסופו של דבר לעזור לעמותות להשיג את מטרותיהן ולהשפיע יותר.

"האם יש חשיבות למדדים?" – הערכת מדדי מפתח להצלחת PPC ללא מטרות רווח

כשמדובר בקמפיינים ללא מטרות רווח PPC, למדדים יש תפקיד מכריע בקביעת ההצלחה ובאופטימיזציה של הביצועים. למרות שחשוב להקפיד על יעדים ויעדים ברורים, מעקב אחר מדדי מפתח מאפשר לארגונים למדוד את ההתקדמות שלהם ולקבל החלטות מונחות נתונים. להלן שלושה מדדי מפתח שעל עמותות לשקול בעת הערכת הצלחת מסעות הפרסום שלהם ל-PPC:

  • 1. שיעור המרה:
    שיעור ההמרה מציין את אחוז המבקרים באתר שמבצעים פעולה רצויה, כגון תרומה או הרשמה לניוזלטר. על ידי מעקב אחר מדד זה, עמותות יכולות לאמוד את היעילות של מודעות ה-PPC שלהן בהנעת פעולות משמעותיות. שיעור המרה גבוה מעיד על כך שהקמפיין זוכה לתהודה לקהל היעד ומייצר את התגובה הרצויה.
  • 2. עלות להמרה:
    מדד העלות להמרה מודד את כמות הכסף שהוצאה על פרסום כדי להשיג המרה אחת. מדד זה עוזר לעמותות להעריך את היעילות של מסעות הפרסום שלהם PPC ולהבטיח שהם מפיקים את המרב מהתקציב שלהם. על ידי אופטימיזציה של המודעות שלהם ואסטרטגיות מיקוד, ארגונים יכולים לשאוף להפחית את העלות להמרה ולמקסם את ההשפעה של מאמצי ה-PPC שלהם.
  • 3. החזר על הוצאות פרסום (ROAS):
    החזר על הוצאות פרסום מחשב את ההכנסה שנוצרת עבור כל דולר שהוצא על פרסום. מלכ"רים יכולים להשתמש במדד זה כדי להעריך את האפקטיביות והרווחיות הכוללת של מסעות הפרסום שלהם ב-PPC. החזר על הוצאות פרסום גבוה מצביע על כך שהארגון מייצר החזר משמעותי על השקעת הפרסום שלו, בעוד שהחזר על הוצאות פרסום נמוך עשוי לאותת על הצורך בהתאמות באסטרטגיית הקמפיין שלו.

לסיכום, Google PPC יכול להיות כלי רב עוצמה עבור מלכ"רים כאשר נעשה בו שימוש יעיל. על ידי הבנת הפונקציונליות שלה, אופטימיזציה של מסעות פרסום, מינוף מענקים של Google לעמותות ושמירה קפדנית על מדדי מפתח, עמותות יכולות למקסם את טווח ההגעה וההשפעה שלהן. זה הזמן לרתום את הכוח של PPC עבור הארגון שלך ללא מטרות רווח.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן