Google PPC לעסקים קטנים: תחילת העבודה

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

פוסט זה בבלוג מציע מדריך מקיף לעסקים קטנים המתכוונים למנף את הפרסום ב-Google Pay-Per-Click (PPC). הוא מספק הליך שלב אחר שלב כיצד להתחיל, היתרונות שלו וכיצד לבצע אופטימיזציה של המודעות שלך לקבלת תוצאות טובות יותר.

מדוע עסקים קטנים צריכים לשקול את Google PPC?

עסקים קטנים מתמודדים לרוב עם אתגרים בכל הקשור לשיווק ופרסום המוצרים או השירותים שלהם. תקציבים ומשאבים מוגבלים עלולים להקשות על התחרות מול חברות גדולות יותר בערוצי פרסום מסורתיים. עם זאת, Google PPC (תשלום לפי קליק) מציעה פתרון חסכוני וממוקד לעסקים קטנים כדי להגיע לקהל היעד שלהם ולהגדיל את הנראות שלהם באינטרנט.

  • 1. פרסום חסכוני:
    אחד היתרונות העיקריים של Google PPC הוא עלות-תועלת שלו. בניגוד לשיטות פרסום מסורתיות, שבהן אתה משלם עמלה קבועה ללא קשר לתוצאות, PPC מאפשר לך לשלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך. זה אומר שאתה מוציא כסף רק כאשר יש פוטנציאל להמרה או לידים. עסקים קטנים יכולים להגדיר תקציב יומי שמתאים ליכולות הפיננסיות שלהם ויש להם שליטה על כמה הם מוכנים להוציא.
  • 2. טווח הגעה ממוקד:
    Google PPC מאפשר לעסקים קטנים למקד את המודעות שלהם לדמוגרפיה, מיקומים ותחומי עניין ספציפיים. המשמעות היא שהמודעות שלך יוצגו לאנשים שיש להם סיכוי גבוה יותר להתעניין במוצרים או בשירותים שלך, מה שיגדיל את הסיכויים להמרה. על ידי שימוש באפשרויות המיקוד שמספקות Google PPC, עסקים קטנים יכולים למקסם את ההחזר על ההשקעה שלהם ולהגיע לקהל הנכון בזמן הנכון.
  • 3. תוצאות מיידיות:
    בניגוד לאסטרטגיות שיווק אחרות שלוקח זמן להראות תוצאות, Google PPC מציע נראות מיידית. לאחר הגדרת מסע הפרסום שלך ויאושר, המודעות שלך יתחילו להופיע בדפי תוצאות החיפוש של Google. המשמעות היא שעסקים קטנים יכולים ליצור במהירות תנועה לאתר שלהם ולהתחיל לראות תוצאות. עם Google PPC, אינך צריך לחכות שבועות או חודשים כדי לראות אם מאמצי השיווק שלך משתלמים.

מהם השלבים להקמת מסע פרסום ב-Google PPC?

הקמת מסע פרסום בגוגל PPC דורשת תכנון וביצוע קפדניים. להלן השלבים כדי להתחיל:

  • 1. הגדר את המטרות שלך:
    התחל בזיהוי היעדים שלך עבור מסע הפרסום PPC. האם אתה מחפש להגדיל את התנועה לאתר, לייצר לידים או להגביר את המכירות? יעדים ברורים יעזרו לך ליצור מסע פרסום ממוקד שמתאים ליעדים העסקיים שלך.
  • 2. מחקר מילות מפתח:
    ערכו מחקר מילות מפתח יסודי כדי לזהות את מילות המפתח שבהן קהל היעד שלכם צפוי להשתמש בעת חיפוש מוצרים או שירותים דומים לשלך. השתמש במתכנן מילות המפתח של גוגל או בכלי מחקר מילות מפתח אחרים כדי למצוא מילות מפתח רלוונטיות עם נפחי חיפוש גבוהים ותחרות נמוכה.
  • 3. צור עותק מודעה משכנע:
    צור עותק מודעה משכנע ומרתק שימשוך משתמשים ללחוץ על המודעות שלך. הקפד להדגיש את נקודות המכירה הייחודיות של העסק שלך ולכלול קריאה ברורה לפעולה. שמור על המודעות שלך תמציתיות ורלוונטיות למילות המפתח שאליהן ממקדים.
  • 4. הגדר דפי נחיתה:
    צור דפי נחיתה ייעודיים המותאמים למילות המפתח הספציפיות ולעותק המודעה. דפי נחיתה אלו צריכים לספק מידע רלוונטי ובעל ערך למשתמשים, ולעודד אותם לבצע את הפעולה הרצויה, כגון ביצוע רכישה או שליחת טופס יצירת קשר.

    5. הגדר את התקציב ואת אסטרטגיית הצעות המחיר שלך:
    קבע את התקציב היומי שלך עבור מסע הפרסום PPC וקבע את אסטרטגיית הצעת המחיר שלך. גוגל מציעה אפשרויות שונות להגשת הצעות, כגון הצעות מחיר ידניות או הצעות מחיר אוטומטיות. קחו בחשבון גורמים כמו מחיר לקליק (CPC), מיקום מודעה והחזר על ההשקעה (ROI) בעת הגדרת אסטרטגיית הצעות המחיר.

"האם אתה מכוון למילות המפתח הנכונות?": החשיבות של מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הוא שלב מכריע בכל קמפיין Google PPC. זה מבטיח שאתה מכוון למילות המפתח הנכונות שיחברו את העסק שלך עם קהל היעד שלך. על ידי ביצוע מחקר מילות מפתח יסודי, תוכל לחשוף את המילים והביטויים הספציפיים שבהם משתמשים לקוחות פוטנציאליים בעת חיפוש מוצרים או שירותים.

אחד היתרונות המרכזיים של מחקר מילות מפתח הוא שהוא מאפשר לך להבין את כוונת החיפוש מאחורי מילות מפתח שונות. האם משתמשים מחפשים מידע, האם הם מוכנים לבצע רכישה, או שהם פשוט חוקרים אפשרויות? הבנת הכוונה מאחורי מילות המפתח תעזור לך להתאים את עותק המודעה שלך ואת דפי הנחיתה כדי לענות טוב יותר על הצרכים של הקהל שלך.

יתרה מכך, מחקר מילות מפתח עוזר לך לזהות את התחרותיות של מילות מפתח מסוימות. מידע זה הוא קריטי בקביעה לאילו מילות מפתח למקד ומאילו להימנע. מילות מפתח תחרותיות מאוד עשויות לדרוש תקציב גבוה יותר כדי להתחרות על מיקומי מודעות, ואילו מיקוד למילות מפתח פחות תחרותיות יכול לספק הזדמנויות משתלמות יותר להגיע לקהל היעד שלך.

בנוסף, מחקר מילות מפתח יכול לחשוף מילות מפתח עם זנב ארוך, שהן ביטויים ארוכים וספציפיים יותר שיש להם נפח חיפוש נמוך יותר אך פוטנציאל המרה גבוה יותר. מילות מפתח אלו עם זנב ארוך מצביעות לרוב על רמה גבוהה יותר של כוונה ויכולות לגרום ללידים מתאימים יותר ושיעורי המרות גבוהים יותר.

כיצד תוכל לייעל את מודעות Google PPC שלך לתוצאות טובות יותר?

אופטימיזציה של מודעות Google PPC שלך חיונית כדי לשפר את הביצועים שלהן ולהשיג תוצאות טובות יותר. הנה כמה אסטרטגיות שכדאי לשקול:

  • 1. בצע בדיקות A/B:
    בדוק וריאציות שונות של עותק המודעה, הכותרות וכפתורי הקריאה לפעולה כדי לראות אילו מהן מהדהדות ביותר עם הקהל שלך. נתח את מדדי הביצועים, כגון שיעורי קליקים ושיעורי המרה, כדי לזהות את המרכיבים היעילים ביותר.
  • 2. השתמש בתוספים למודעות:
    תוספים למודעות מספקים מידע נוסף או תכונות בתוך המודעה שלך, כגון קישורי אתרים, לחצני שיחה או פרטי מיקום. שימוש בתוספים למודעות יכול לשפר את הנראות והרלוונטיות של המודעות שלך, ולהגדיל את הסיכויים למשוך קליקים והמרות.
  • 3. יישם תזמון מודעה:
    נתח את נתוני מסע הפרסום שלך כדי לזהות את הזמנים והימים האופטימליים ביותר להופעת המודעות שלך. על ידי תזמון הצגת המודעות שלך בזמני שיא או כאשר קהל היעד שלך פעיל ביותר, תוכל למקסם את הסיכויים שלך להגיע ללקוחות פוטנציאליים.
  • 4. בצע אופטימיזציה של דפי נחיתה:
    ודא שדפי הנחיתה שלך מיושרים עם עותק המודעה שלך ומציעים חווית משתמש חלקה. בצע אופטימיזציה של מהירות טעינת העמוד, הפוך את התוכן לקל לקריאה והבנה, וכלול קריאות ברורות לפעולה. דף נחיתה מעוצב יכול להגדיל משמעותית את הסיכויים שלכם להמיר קליקים ללקוחות.

    5. עקוב אחר מילות המפתח שלך וחדד אותן:
    סקור וצדד את רשימת מילות המפתח שלך באופן רציף על סמך הביצועים שלהן. הסר מילות מפתח עם ביצועים נמוכים והתמקד באלו שמייצרות הכי הרבה קליקים והמרות. עדכון קבוע של רשימת מילות המפתח שלך יעזור לך להישאר רלוונטי ולהבטיח שהמודעות שלך מכוונות לקהל הנכון.

לסיכום, Google PPC הוא כלי רב עוצמה שעסקים קטנים יכולים להשתמש בו כדי להגדיל את הנראות המקוונת שלהם ואת בסיס הלקוחות שלהם. עם זאת, זה דורש תכנון קפדני, ניטור עקבי ואופטימיזציה מתמשכת כדי להבטיח את הצלחתו. החל מהבנה ברורה של קהל היעד והיעדים העסקיים שלך, יצירת מודעות מושכות ושימוש במילות המפתח הנכונות הם חלק מהצעדים המכריעים לקראת מסע פרסום מוצלח של Google PPC.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן