התפקיד של פרסום ברשת המדיה ב-Google PPC

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

פוסט זה בבלוג חוקר את התפקיד המרכזי של פרסום ברשת המדיה במודל התשלום לקליק (PPC) של גוגל. אנו מתעמקים ביסודות של מודעות לתצוגה, האינטראקציה שלהן עם PPC, וכיצד עסקים יכולים למנף אותם ביעילות לאסטרטגיות שיווק דיגיטלי אופטימליות.

הבנת פרסום ברשת המדיה: מה זה?

פרסום ברשת המדיה הוא סוג של פרסום מקוון המשתמש באלמנטים ויזואליים כגון תמונות, סרטונים ובאנרים כדי לקדם מוצרים או שירותים. בניגוד למודעות מבוססות טקסט, מודעות לתצוגה מושכות מבחינה ויזואלית וניתן להציב אותן באתרים שונים ברחבי האינטרנט. המטרה העיקרית של פרסום ברשת המדיה היא למשוך את תשומת הלב של המשתמשים ולהניע אותם לבצע פעולה מסוימת, כמו לחיצה על המודעה או ביצוע רכישה.

פרסום לתצוגה הוא חלק בלתי נפרד ממסעות פרסום של Google PPC (תשלום לפי קליק). זה מאפשר למפרסמים להגיע לקהל רחב יותר על ידי הצגת המודעות שלהם באתרים רלוונטיים שחברו יחד עם גוגל. אתרים אלו יכולים לנוע מאתרי חדשות ובלוגים לפלטפורמות מסחר אלקטרוני ורשתות מדיה חברתית. מודעות לתצוגה יכולות להופיע בפורמטים שונים, כולל תמונות סטטיות, קובצי GIF מונפשים ואפילו סרטונים אינטראקטיביים, מה שהופך אותם למרתקים ובעלי השפעה רבה.

היבט מרכזי אחד של פרסום לתצוגה הוא היכולת שלו למקד לקהלים ספציפיים על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגות מקוונת. יכולת מיקוד זו מבטיחה שהמודעות יוצגו לאנשים הנכונים בזמן הנכון, מה שמגדיל את הסיכוי ליצור המרות. מפרסמים יכולים גם למקד מחדש משתמשים שקיימו בעבר אינטראקציה עם האתר שלהם או גילו עניין במוצרים שלהם, ולמקסם עוד יותר את האפקטיביות של פרסום לתצוגה.

בנוסף לאפשרויות המיקוד, פרסום לתצוגה מציע גמישות מבחינת מיקום המודעה ובקרת תקציב. למפרסמים יש את החופש לבחור היכן המודעות שלהם יוצגו וכמה הם מוכנים להוציא על כל קליק או הופעה. רמת שליטה זו מאפשרת אופטימיזציה אסטרטגית ומאפשרת למפרסמים להשיג את היעדים הרצויים להם, בין אם זה מודעות למותג, יצירת לידים או מכירה ישירה.

מדוע פרסום ברשת המדיה הוא קריטי ב-PPC של Google?

פרסום לתצוגה הוא חיוני ב-Google PPC מכמה סיבות. ראשית, זה מאפשר למפרסמים להרחיב את טווח ההגעה שלהם מעבר לדפי תוצאות החיפוש. בעוד שמודעות חיפוש יעילות בלכידת משתמשים המחפשים באופן פעיל מילות מפתח ספציפיות, למודעות לתצוגה יש את הכוח להגיע למשתמשים שאולי אינם מחפשים באופן פעיל אך גולשים באתרים רלוונטיים או מעורבים בתוכן הקשור להצעות של המפרסם.

שנית, פרסום ברשת המדיה עוזר בבניית מודעות למותג. עם מודעות מושכות חזותית שניתן להציב באתרים בעלי תנועה רבה, מפרסמים יכולים לחשוף את המותג שלהם לקהל רחב יותר וליצור רושם מתמשך. מודעות לתצוגה עם חזותיים משכנעים ומסרים משכנעים יכולות להשאיר השפעה מתמשכת על המשתמשים, ולהגדיל את הסיכוי שהם יזכרו את המותג וישקלו אותו בעתיד.

יתרה מכך, פרסום לתצוגה מאפשר מיקוד מדויק. עם היכולת לבחור נתונים דמוגרפיים ספציפיים, תחומי עניין והתנהגות מקוונת, מפרסמים יכולים להבטיח שהמודעות שלהם יוצגו לקהל הרלוונטי ביותר. יכולת מיקוד זו עוזרת למקסם את היעילות של הוצאות פרסום על ידי צמצום הופעות וקליקים לא רלוונטיים, מה שמוביל בסופו של דבר לשיעורי המרות גבוהים יותר והחזר ROI גבוה יותר.

לבסוף, פרסום ברשת המדיה משלים מאמצי שיווק אחרים ומספק גישה הוליסטית להגעה ללקוחות פוטנציאליים. על ידי שילוב של מודעות חיפוש עם מודעות לתצוגה, מפרסמים יכולים ליצור נוכחות מקוונת מקיפה המכסה משתמשים פעילים ופסיביים כאחד. גישה משולבת זו מגדילה את הסיכוי להגיע למשתמשים בשלבים שונים של מחזור הקנייה ומעודדת אותם לנקוט בפעולה, בין אם זה ביצוע רכישה, הרשמה לניוזלטר או פשוט מעורבות עם המותג.

כיצד למנף אסטרטגית פרסום ברשת המדיה?

כדי למנף אסטרטגית פרסום לתצוגה ב-Google PPC, ישנם מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון. ראשית, חשוב להגדיר יעדים ויעדים ברורים לקמפיין. על ידי הבנה ברורה של מה אתה רוצה להשיג, בין אם זה מודעות למותג, יצירת לידים או קידום מכירות, אתה יכול להתאים את המודעות שלך לתצוגה בהתאם ולמדוד את יעילותן.

שנית, מיקוד קהל הוא ערך עליון. נצל את היתרונות של אפשרויות המיקוד לקהל של Google, כגון דמוגרפיה, תחומי עניין ושיווק מחדש, כדי להבטיח שהמודעות שלך מגיעות לאנשים הנכונים. על ידי הבנת ההעדפות וההתנהגויות של קהל היעד שלך, אתה יכול ליצור מודעות המהדהדות איתם ולהגדיל את הסבירות למעורבות והמרות.

יתר על כן, שימוש בפורמטים יעילים של מודעות וקריאייטיב הוא חיוני. השקיעו זמן ומשאבים ביצירת מודעות מושכות ומושכות מבחינה ויזואלית שמושכות תשומת לב ומעבירות את המסר שלכם ביעילות. נסה עם פורמטים שונים, כגון תמונות סטטיות, באנרים מונפשים או מודעות וידאו, כדי לראות מה עובד הכי טוב עבור קהל היעד שלך.

בנוסף, זה חיוני לנטר ולבצע אופטימיזציה מתמשכת של מסעות הפרסום שלך לתצוגה. סקור באופן קבוע את מדדי הביצועים, כגון שיעורי קליקים, המרות ועלות לרכישה, כדי לזהות אזורים לשיפור. קבל החלטות מבוססות נתונים על ידי בדיקת וריאציות שונות של מודעות, התאמת פרמטרי מיקוד או חידוד דפי הנחיתה שלך כדי למקסם את האפקטיביות של מסע הפרסום.

לבסוף, שקול את החשיבות של מיקום המודעה. Google מציעה אפשרויות שונות למיקום מודעות, כולל רשת המדיה של Google, YouTube ואתרי שותפים. נתח את הביצועים של מיקומים שונים ותעדף את אלה המהדהדים היטב את קהל היעד שלך ומספקים את התוצאות הרצויות.

"האם פרסום ברשת המדיה מבטיח הצלחה במסעות פרסום של Google PPC?"

בעוד שפרסום לתצוגה ממלא תפקיד מכריע בקמפיינים של Google PPC, חשוב להבין שהוא אינו מבטיח הצלחה. פרסום לתצוגה הוא רק מרכיב אחד באסטרטגיית PPC מקיפה, ויעילותו תלויה בגורמים שונים.

ראשית, הצלחת הפרסום לתצוגה מסתמכת במידה רבה על מיקוד לקהל המתאים. אפילו עם מודעות מושכות חזותית, אם הן לא מגיעות לקהל המיועד, ייתכן שהקמפיין לא יניב את התוצאות הרצויות. מחקר ומיקוד נכון של קהל חיוניים כדי להבטיח שהמודעות שלך יראו האנשים הנכונים שיש להם סיכוי גבוה יותר לעסוק ולהמרה.

שנית, קריאייטיבים של מודעות ומסרים הם גורמים קריטיים המשפיעים על הצלחת הפרסום לתצוגה. סבירות גבוהה יותר שמודעות מושכות ורלוונטיות המהדהדות את קהל היעד ימשכו את תשומת ליבם ויניעו פעולות רצויות. קריאייטיב מודעה חלש או לא רלוונטי עלול להיכשל ביצירת התגובה הרצויה, מה שיוביל להחזר ROI נמוך יותר.

היבט חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מיקום המודעות. מודעות לתצוגה יכולות להופיע בפלטפורמות ובאתרים שונים, והביצועים שלהן עשויים להשתנות בהתאם למיקום. חיוני לעקוב אחר הביצועים של מיקומים שונים ולבצע אופטימיזציה בהתאם כדי למקסם את ההשפעה של הפרסום שלך לתצוגה.

בנוסף, הצלחת פרסום לתצוגה תלויה גם בתחרותיות של התעשייה שלך וביעילות של אסטרטגיית ה-PPC הכוללת שלך. אם המתחרים שלך משקיעים רבות בפרסום לתצוגה, זה עשוי לדרוש מאמצים ומשאבים נוספים כדי לבלוט ולהגיע להצלחה.

פרסום לתצוגה ב-Google PPC מציג כלי הכרחי לעסקים כדי להגיע לקהל היעד שלהם, להגביר את המודעות למותג ולהניב המרות. למרות שהוא דורש תכנון וביצוע אסטרטגיים, היתרונות העשירים שהוא מציע הופכים אותו להשקעה ראויה בטווח הארוך. הבנה ושימוש יעיל של פרסום ברשת המדיה יכולים לשפר משמעותית את הביצועים של מסעות הפרסום שלך ב-Google PPC.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן